08:45 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

جرثقیل

محسن هاشمی: پدر متروی تهران نیستم
پایگاه خبری راد: رئیس شورای شهر تهران درمورد فرازونشیب‌های ساخت مترو در تهران توضیحاتی ارائه کرد.
برای تحریم‌ها برنامه‌های جدی داریم
پایگاه خبری راد: مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی معتقد است با وجود آن‌که تحریم‌های جدید می‌تواند برای ایران مشکلاتی را به وجود آورد، اما قطعا دریاها برای عبور از تحریم‌ها و فشارهای جدید آمادگی کامل دارند.
اجرای عملیات خدمات چاه‌های نفت و گاز بدون نیاز به دکل
پایگاه خبری راد: برای نخستین بار در کشور، عملیات حساس خدمات چاه‌های نفت و گاز بدون نیاز به دکل توسط متخصصان داخلی انجام شد تا علاوه میلیون‌ها دلار صرفه جویی ارزی رقم بخورد.
جزئیات بهره‌برداری از فازهای ۲۲تا ۲۴ پارس جنوبی در سال جاری
پایگاه خبری راد: طرح توسعه فاز های ٢٤-٢٢ پارس جنوبی برای تولید ۵۶ میلیون متر مکعب گاز ترش از میدان مشترک و تولید روزانه ۵۰ میلیون متر مکعب گاز متان، ۲۹۰۰ تن گاز مایع (LPG)، ۲۷۵۰ تن اتان، ۷۵ هزار بشکه میعانات گازی و ۴۰۰ تن گوگرد طراحی شده است. این پروژه از سوی کنسرسیومی متشکل از شرکت صنعتی دریایی ایران (صدرا) و شرکت پتروسینا آریا و در حال اجرا است.
رونمایی از دستگاه تولید آب و برق اضطراری در زمان زلزله
پایگاه خبری راد: یک شرکت ایرانی از رونمایی یک سیستم مولد سیار هیبریدی خبر داد و گفت: این سیستم می‌تواند در شرایط بحرانی مانند وقوع زلزله ۸۰۰ ساعت آمپر تولید برق کند. همچنین برای تصفیه آب نیز دستگاه تصفیه آب در این سیستم لحاظ شده است.
سوالات بی‌جواب درباره "سانچی"
پایگاه خبری راد: "سانچی" که ۹ روز در دل آب با آتش جنگید در نهایت غرق شد و به زیر آب رفت اما ابهامات آن از قبیل چگونگی برخورد دو کشتی، دقایق پر التهابی که به دریانوردان گذشته است،‌ دلیل نجات نیافتن پرسنل و سئوال‌های دیگر همچنان در کانال های خبری رسمی و غیررسمی دست به دست می‌چرخد. سئوالات بی جوابی که این گزارش به دنبال یافتن پاسخی برای آن‌هاست.
میزان مالیات و عوارض 959مدل خودرو داخلی و خارجی+جدول
پایگاه خبری راد: مالیات، میزان عوارض و حقوق ورودی 959 مدل خودروی ایرانی و خارجی در سال 97 از سوی سازمان امور مالیاتی ابلاغ شد.
ورود کشتی تجهیزات توسعه بندر شهید بهشتی به بندر چابهار
پایگاه خبری راد: مدیر کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان از ورود سومین محموله تجهیزات خریداری شده فاز 1 طرح توسعه بندر شهید بهشتی چابهار خبر داد.
صفحه قبل | صفحه بعد