22:56 | دوشنبه 11 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

تولید کاغذ

تخصیص ۲۰۰ میلیون دلار ارز ۳۸۵۰ تومانی برای تامین کاغذ
پایگاه خبری راد: رئیس سندیکای تولیدکنندگان کاغذ و مقوای ایران از تخصیص حدود ۲۰۰ میلیون دلار ارز ۳۸۵۰ تومانی جهت تامین مواد اولیه و نیز واردات کاغذ در بخش تحریر و روزنامه خبر داد.
هفت تاثیر حیاتی جنگل‌ها بر زندگی انسان
پایگاه خبری راد: جنگل از دید عموم مردم فضایی با نشاط برای گردشگری و از نظر بسیاری از ساکنان درون و حاشیه آن جنگل محلی برای کسب درآمد و امرار معاش است، اما ارزش‌های علمی، اقتصادی و گردشگری تنها بخشی از کارکردهای مهم جنگل است. کشورهای توسعه یافته بر اساس تجارب‌شان به اهمیت آن پی برده‌اند و همواره به دنبال بهبود کمی و کیفی آن هستند.
سهم 85 درصدی کاغذ خارجی در بازار داخلی
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه فروشندگان کاغذ و مقوا با بیان اینکه کمبود تولید و پایین بودن کیفیت کاغذهای داخلی، بازار را ناگزیر به واردات کرده است، گفت: 85 درصد کاغذهای موجود در بازار به کاغذهای وارداتی تعلق دارد.
۱۰ روشِ بازیافت زباله‌های کاغذی در خانه
پایگاه خبری راد: بازیافت زباله‌های کاغذی و کاغذهای اضافی در خانه‌ بی‌تردید روشی موثر برای کمک به اقتصاد خانواده و در عین حال سلامت محیط زیست است.
علل افزایش تولید سنگ‌آهن، سواری، یخچال و لباسشویی
پایگاه خبری راد: علل رشد تولید ۱۱ کالای منتخب صنعتی و معدنی اعلام شد.
خواب خرگوشی که ۱۵.۷ میلیون دلار آب می‌خورد!
وضعیت بالقوه اقتصاد بازیافت ایران تنها در هشت گروه کالایی بررسی شده رقمی حدود ۱۵.۷ میلیون دلار و با اشتغالی بالغ بر یک میلیون و ۲۳۵ هزار نفر است که هرگز توجه درخوری از سوی مسئولان به آن نشده است.
۲۰ هزار تن به ظرفیت تولید کاغذ اضافه می‌شود
پایگاه خبری راد: معاون برنامه سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران از اضافه شدن ظرفیت ۲۰ هزار تنی تولید کاغذ از کربنات کلسیم طی ۱۸ ماه آینده بر اساس مصوبه هیات وزیران خبر داد.
صفحه قبل | صفحه بعد