09:32 | شنبه 9 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

تولید غذا

بلایای طبیعی در یک دهه 96 میلیارد دلار به کشاورزی جهان خسارت وارده کرده است
پایگاه خبری راد: تازه‌ترین گزارش فائو حاکی از آن است که مجموعه گسترده‌ای از تهدیدات شامل خشکسالی، سیل، شیوع بیماری‌های دامی، ضایعات شیمیایی و دیگر بلایا سالیانه میلیاردها دلار به کشاورزان کشورهای در حال توسعه خسارت وارد می‌کند.
ایران به دنبال کشف طلای خاکستری
پایگاه خبری راد: ایران چندین سال است که با بحران آب دست و پنجه نرم می‌کند و در این شرایط استفاده از پساب و به عبارت بهتر بازچرخانی می‌تواند تاثیرات خوبی در بهبود شرایط داشته باشد. این مساله تا جایی مهم است که بخش آب سازمان ملل متحد از پساب با عنوان طلای خاکستری یاد کرده و به همین دلیل نیز ایران به دنبال توسعه طرح‌های بازچرخانی آب است.
بررسی فناوری‌های نوین در کشاورزی پایدار در یک کنفرانس بین‌المللی
پایگاه خبری راد: هشتمین کنفرانس بین‌المللی کشاورزی پایدار در محیط زیست، غذا، انرژی و صنعت با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و جمعی از متخصصان و کارشناسان بین‌المللی، فردا در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود.
تولید خودرو بر اساس استانداردهای جدید
پایگاه خبری راد: برنامه راهبردی تولید خودرو در ایران بر مبنای ضوابط جدید استاندارد تغییر می کند.و دولت هم به دنبال تقویت نظام استاندارد سازی تولید ملی است.
«پساب طلای خاکستری» شعار روز جهانی آب
پایگاه خبری راد: بخش آب سازمان ملل متحد شعار روز جهانی آب (دوم فروردین مصادف با ۲۲ مارس) را در سال ۲۰۱۷" پساب، طلای خاکستری" اعلام کرد.
70 درصد آب شیرین کشور صرف کشاورزی می شود
پایگاه خبری راد: 70 درصد آب شیرین استحصال شده کشور به مصرف کشاورزی می رسد، در حالی که 45 درصد آب به طور موثر از سوی گیاه استفاده می شود.
صفحه قبل | صفحه بعد