09:52 | چهارشنبه 18 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

تولیدکنندگان لوازم خانگی

چرا کاهش نرخ دلار، سایر کالاها را ارزان نکرد!؟
پایگاه خبری راد: کاهش نرخ ارز در چند وقت اخیر تاثیری بر قیمت کالاهای مصرفی و خدماتی نداشته است. کارشناسان دلایل متعددی را برای این موضوع عنوان می‌کنند.
کاهش نرخ دلار لوازم خانگی را ارزان نمی‌کند
پایگاه خبری راد: سخنگوی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوازم خانگی گفت: کاهش نرخ دلار در بازار آزاد تاثیری بر قیمت لوازم خانگی ندارد،‌ چرا که صنعت لوازم خانگی از ارز نیمایی استفاده می‌کند که نرخ آن در ماه‌های اخیر افزایش هم داشته است.
ظرفیت تولید لوازم خانگی، ۳ برابر نیاز کشور
پایگاه خبری راد: سخنگوی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوازم خانگی اعلام کرد که ایران می‌تواند حداقل سه برابر نیاز بازار کشور، لوازم خانگی تولید کند؛ این در حالی است که سال گذشته واحدهای فروش بارها مدعی شدند که تولیدکنندگان داخلی با تزریق قطره چکانی به واحدهای فروش، بازار لوازم خانگی را با بحران روبرو کرده‌اند و گزارش‌های میدانی نیز حاکی از کمبود یا نبود برخی از انواع محصولات در بازار بود.
وضعیت تولیدکنندگان لوازم خانگی بهتر شده است
پایگاه خبری راد: رییس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی فلزی و آشپزخانه با انتقاد از نوسانات لحظه‌ای قیمت مواد اولیه از بهتر شدن وضعیت تولیدکنندگان این محصولات خبر داد.
فروش لوازم خانگی ایرانی به اسم خارجی!
پایگاه خبری راد: به گفته تولیدکنندگان لوازم خانگی برخی فروشندگان محصولات ایرانی را با نام برندهای خارجی و قیمت بالاتر در بازار عرضه می‌کنند، اما چون مصرف‌کنندگان به کیفیت محصول ایرانی باور ندارند این محصولات را خریداری می‌کنند.
توضیحاتی درباره گرانی قیمت‌ برخی کالاها
پایگاه خبری راد: وزیر صنعت، معدن و تجارت توضیحاتی درباره قیمت برخی کالاها از جمله لوازم خانگی، مرغ، موبایل و خودرو ارائه کرد.
کاهش ۱۰ تا ۱۵ درصدی قیمت لوازم خانگی از 24 آذر ماه
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی از آغاز کاهش قیمت و ارزانی در بازار لوازم خانگی خبر داد و گفت: چهار برند مطرح لوازم خانگی قیمت محصولات خود را ۱۰ تا ۱۵ درصد کاهش داده‌اند و مردم می‌توانند از شنبه به آن‌ها مراجعه کرده و نیاز خودشان را تامین کنند.
بازار لوازم خانگی با مشکل افزایش قیمت دست و پنجه نرم می‌کند
پایگاه خبری راد: رییس اتاق اصناف ایران معتقد است که مساله‌ گرانی ربطی به فروشندگان ندارد و مشکل در تولید و تامین این کالاها است.
قیمت های لوازم خانگی سر به فلک کشیده!
پایگاه خبری راد: سخنگوی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوازم خانگی از افزایش حداقل ۸۰ درصدی قیمت لوازم خانگی تولید داخل و افزایش بیش از ۱۵۰ درصدی محصولات با برند خارجی در این حوزه خبر داد.
 مشخص نبودن قیمت لوازم خانگی خارجی!
پایگاه خبری راد: اختلاف قیمت لوازم خانگی خارجی را با محصولات تولید داخل، بسیار بالا و قابل تامل دانست و خاطرنشان کرد: قیمت لوازم خانگی خارجی مشخص نیست.
گران کردن بی‌مبنای خودرو، به ضرر خودروسازان تمام خواهد شد
پایگاه خبری راد: دادستان تهران گفت: هرچند واقعی کردن قیمت خودرو در شرایط عادی، قابل دفاع است؛ اما در شرایطی که کشور درگیر جنگ اقتصادی است و دشمن درصدد ایجاد ترس و واهمه در میان مردم است، باید دقت کرد که گران کردن بی‌مبنای قیمت خودرو، به ضرر خودروسازان تمام خواهد شد.
مشکل کمبود قطعات به لوازم خانگی هم رسید
پایگاه خبری راد: نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: لوازم خانگی‌هایی که برندهای کره‌ای تولید می‌کردند با کمبود قطعات مواجه شده اند.
منتظر قیمت‌های جدید لوازم‌خانگی باشید
پایگاه خبری راد: سخنگوی انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی از ساماندهی قیمت لوازم خانگی خبر داد و اعلام کرد که پس از ابلاغیه وزیر صنعت، قیمت تمام شده محصولات با در نظر گرفتن سود متعارف محاسبه خواهد شد.
لوازم‌خانگی بی‌تفاوت به مصوبه ستاد تنظیم بازار!
پایگاه خبری راد: علی‌رغم مصوبه ستاد تنظیم بازار مبنی بر ارائه فرصت ۱۵ روزه به تولیدکنندگان لوازم خانگی در پی گرانی و کمبود محصولات داخلی در بازار، هیچ‌گونه کاهش قیمتی در این حوزه رخ نداده است.
"نداریم" و "موجود نیست"؛ ویترین لوازم خانگی شد!
پایگاه خبری راد: بازار لوازم خانگی طی هفته‌های گذشته تغییری نکرده و همچنان مغازه‌ها و فروشنده‌هایی در این بازار به چشم می‌خورند که ویترین‌هایشان خالی نیست اما "موجودی نداریم" و "فعلا نمی‌فروشیم" پلاکاردها و جمله‌هایی است که بیشتر به چشم و گوش مردم می‌خورد و در این میان کاسبان و کارگران بازار هر دو بیکارتر از گذشته شده‌اند.