23:46 | يكشنبه 15 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

تلفن همراه کشور

رنج جدید شماره سیم‌کارت‌های شاتل‌ موبایل روانه بازار شد
پایگاه خبری راد: شاتل موبایل از ارائه رنج جدید شماره سیم‌کارت‌های این اپراتور نسل جدید تلفن همراه کشور خبر داد.
مسدود شدن سیم‌کارت‌ها تاثیری بر قیمت نداشت
پایگاه خبری راد: مسدود شدن سیم‌کارت‌های شخصی متخلف ارسال‌کننده‌ی پیامک‌های تبلیغاتی، در شرایطی اتفاق افتاده که این موضوع تاثیری بر افزایش قیمت سیم‌کارت نداشته است.
دلایل افزایش ۱۵ تا ۲۰ درصدی قیمت گوشی در بازار
پایگاه خبری راد: اگر چه بازار گوشی با موضوع کمبود که یکی از دلایل افزایش قیمت گوشی‌ها بود، مواجه نیست، اما ظاهرا مشکلات مربوط به واردات مسافری آن، موجب افزایش قیمت ۱۵ تا ۲۰ درصدی در بازار شده است.
سایت واردات مسافری تلفن همراه امروز باز می‌شود
پایگاه خبری راد: رئیس کمیته تخصصی تلفن همراه کشور گفت: بسته شدن چند روزه سایت واردات مسافری باعث افزایش سه میلیون تومانی قیمت موبایل شده بود.
ادعای دروغین که باعث افزایش ۱۰ درصدی قیمت تلفن همراه شد
پایگاه خبری راد: رئیس کمیته تخصصی تلفن همراه کشور گفت: تمامی واحدهای صنفی خرید و فروش و تعمیر تلفن همراه موظف هستند برای ارائه خدمات، کارت ملی دریافت کنند.
آیا کارت های بانکی در مجاورت با امواج موبایل می سوزند؟
این موضوع از نظر منطقی امکان پذیر نیست و عملاً هم رد شده است و تا به حال هیچ گزارشی مبنی بر خرابی کارت‌های بانکی به دلیل مجاورت با تلفن همراه نداشته‌ایم.
تزریق گوشی‌های توقیف‌شده، مسکن ۲۰ روزه!
پایگاه خبری راد: در حالی که عرضه‌ گوشی‌های توقیفی یکی از راه‌های کاهش قیمت این کالا عنوان شده، صرف‌نظر از این‌که تاثیر این موضوع چه اندازه و برای چه مدت خواهد بود، موضوع مورد مناقشه‌ دیگر، نحوه‌ی توزیع این گوشی‌هاست تا بار دیگر فرصتی برای سوءاستفاده و تبعیض ایجاد نکند.
قیمت گوشی تحت تاثیر نوسان نرخ ارز
پایگاه خبری راد: برخی کارشناسان و فعالان بازار با اعتقاد به این‌که تعداد گوشی‌هایی که توقیف شده، آنچنان نیست که بخواهد بر خواسته‌های بازار تاثیرگذار باشد، می‌گویند: این گوشی‌ها باید با شرایط معمول وارد بازار شوند که تبعیضی برای هیچ‌یک از خریداران اتفاق نیفتد.
کیش پل ارتباط ایران با جهان می شود
پایگاه خبری راد: مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از مسؤولان کشور درخواست کرد ماموریت ایجاد ارتباط و تمرین تبادل با فضای جهانی به کیش واگذار شود.
ماجرای جیره‌بندی موبایل چیست؟
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه تجهیزات مخابراتی البرز در واکنش به خبر مربوط به جیره‌بندی موبایل و محدودیت در فروش تلفن همراه گفت: این موضوع فقط برای یک مدل از آیفون که با ارز هشت هزار تومانی وارد کشور شده انجام می‌شود و بحث جیره‌بندی مطرح نیست.
۲۱میلیون دقیقه مکالمه توسط زوار اربعین
پایگاه خبری راد: یک روز تا مراسم اربعین زمان باقی مانده و برای پیشگیری از بروز مشکلات ارتباطی اقدامات بسیار از سوی وزارت ارتباطات انجام شده است، به طوری که آمارها نشان می دهد در حدود دو هفته گذشته حدود ۲۱میلیون و ۲۰۰هزار دقیقه مکالمه بین دو کشور ایران و عراق برقرار شده است.
ساعت‌های هوشمند و مودم‌ها در صف رجیستری
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه تجهیزات مخابراتی البرز گفت: متأسفانه در حال حاضر وارد کنندگان استقبالی از واردات تلفن همراه نمی‌کنند و اشخاص تمایلی برای خرید تلفن همراه و وارد کردن این دستگاه‌ها به بازار ندارند.
رنج جدید شماره سیم‌کارت‌های شاتل موبایل عرضه شد
پایگاه خبری راد: شاتل موبایل خبر از ارائه رنج جدید شماره سیم‌کارت‌های این اپراتور نسل جدید تلفن همراه کشور داد.
آخرین دستاوردهای همراه اول در بزرگ‌ترین رویداد مخابراتی کشور
پایگاه خبری راد: آخرین دستاوردهای همراه اول در بزرگ‌ترین رویداد مخابراتی کشورهمراه اول با دو سالن اختصاصی و حضور در فضای باز، در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع‌رسانی شرکت می‌کند.
افزایش غیرمنطقی قیمت موبایل
پایگاه خبری راد: رئیس کمیته تخصصی تلفن همراه کشور از افزایش غیر منطقی قیمت قطعات تلفن همراه خبر داد و گفت: قیمت این اقلام به حدی افزایش داشته که اگر قطعه‌ای از تلفن همراه مانند تاچ یا ال سی دی خراب شود باید هم قیمت خود تلفن همراه برای تعمیر آن بپردازید.