20:02 | يكشنبه 15 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

تلفات جانی

 شرکت‌های تجارت نفت با عراق پاسخگوی به خطر انداختن جان شهروندان کرد باشند
پایگاه خبری راد: نماینده مردم سنندج در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد دولت در خصوص ایجاد توسعه در شهرهای کردنشین ادعا کرد: وعده‌های دولت تدبیر و امید و رئیس جمهور برای بهبود وضعیت کردستان به فراموشی سپرده شده است.
حرکت کند شبکه ریلی کشور در حوزه جابجایی بار/سهم 36 درصدی یزد از حمل ریلی بار کشور
پایگاه خبری راد: مدیر کل راه‌آهن یزد با اشاره به سهم اندک شبکه ریلی از تناژ بار حمل شده در کشور، گفت: سهم راه‌آهن کشور براساس برنامه باید به 30 درصد از مجموع بار کشور برسد که فاصله زیادی تا تحقق آن داریم.
حریق در ساختمان مسکونی که انبار پارچه شده بود
پایگاه خبری راد: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق در یک ساختمان سه طبقه که در آن مقدار زیادی پارچه نگهداری می‌شد، خبر داد.
سقوط یک جنگنده ارتش/ سرنشینان سالم هستند
پایگاه خبری راد: یک فروند جنگنده متعلق به نیروی هوایی ارتش حین بازگشت از پرواز آموزشی خود، اطراف شهر حسن آباد جرقویه علیا استان اصفهان سقوط کرد.
 اقدام ترامپ به خودکفایی اقتصادی کشور کمک می‌کند
پایگاه خبری راد: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: من فکر می‌کنم که ترامپ جنسی مانند صدام دارد و همانطور که صدام با جنگ تحمیلی کشور را از نظر نظامی به خودکفایی رساند، ترامپ نیز کشور را از لحاظ اقتصادی به خودکفایی می‌رساند و به مرحله‌ای خواهیم رسید که کشوری نتواند به سادگی ما را تحریم کند.
انعقاد قرارداد تولید مشترک خودرو با برندهای مطرح
پایگاه خبری راد: نماینده مردم تهران در مجلس با تاکید بر ضرورت توجه به مزیت‌های نسبی تولید گفت: مثلا با توجه به مزیت نسبی کشور در قطعه‌سازی می‌توانیم قرارداد تولید مشترک خودرو با برندهای مطرح دنیا منعقد کنیم که در این صورت حداقل سی درصد تولیدات قطعات و خودرو تولیدی از این رهگذر صادر می‌شود.
معادن زلزله‌زده کرمان پلمب شده است
پایگاه خبری راد: در پی وقوع زمین‌لرزه در هجدک استان کرمان رییس سازمان نظام مهندسی معدن از پلمب شدن سه معدن بزرگ ذغال‌سنگ که در این محدوده قرار داشتند جهت جلوگیری از آسیب‌های احتمالی و بررسی خسارت‌ها خبر داد.
کسی پاسخگوی صنعت کشاورزی کرمانشاه نیست
پایگاه خبری راد: در حالیکه چند روزی از زلزله مهیب و بی سابقه کرمانشاه می گذرد و آمارهای متعددی از تعداد درگذشتگان، مصدومان و آسیب‌های مالی در بخش های مختلف منتشر و به روز شده است، کسی در وزارت جهاد کشاورزی پاسخگوی آنچه بر سر بخش کشاورزی و دامی این استان آمده، نیست.
افکار عمومی منتظر برخورد مسوولان با متخلفان مسکن مهر
پایگاه خبری راد: حالا دیگر می‌توان به خوبی درک کرد چرا مردم حاضر نیستند در ۱۱۷ هزار واحد مسکن مهر بدون متقاضی زندگی کنند. اگر تا دیروز بحث دور بودن از مراکز شغلی، نبود خدمات، وسایل حمل و نقل، پارک، مدرسه، مسجد، درمانگاه و غیره در سایتهای مسکن مهر مطرح بود، حالا دیگر ایمنی این واحدها علامت سوال شده و دیگر کسی نمی‌تواند پز استحکام و احداث بر اساس آیین نامه ۲۸۰۰ را بدهد.
زلزله اخیر دارای گسلی مجزا از محدوده تهران و البرز است
پایگاه خبری راد- دبیر کارگروه ملی زلزله گفت: زمین لرزه یکشنبه شب در غرب کشور دارای گسلی مجزا از محدوده تهران و البرز است و موجب ایجاد زمین لرزه در تهران نخواهد شد.
صفحه قبل | صفحه بعد