20:51 | دوشنبه 7 آبان 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

تعطیلات تابستانی

خودروسازان به تعطیلات رفتند
پایگاه خبری راد: خودروسازان و قطعه‌سازان از شنبه سوم شهریور به مدت یک هفته به تعطیلات می‌روند.
دولت انگیس به کم‌کاری در زمینه مقابله با ازدواج کودکان متهم است
پایگاه خبری راد: یک موسسه خیریه معتبر در انگلیس هشدار داده که در این کشور تعداد دختربچه‌هایی که در سال‌های اخیر در دوره تعطیلات تابستانیِ مدارس مجبور به ازدواج شده‌اند بیش از یک سوم افزایش داشته و دولت انگلیس را به کم‌کاری و ناکامی در حل این معضل متهم کرده است.
دلیل توقف فعالیت یکی از کارخانه‌های تولید مواد شوینده
پایگاه خبری راد: تعطیلات تابستانی دلیل توقف فعالیت یکی از کارخانه‌های مطرح در حوزه تولید مواد شوینده و بهداشتی اعلام شد.
حال ستاره خوب است!
پایگاه خبری راد: فاز اول و دوم پالایشگاه ستاره خلیج فارس طی دو سال گذشته راه‌اندازی و با به مدار آمدن هر فاز ۱۲ میلیون لیتر بنزین یورو ۵ به تولید بنزین کشور اضافه شده است. در حال حاضر پیشرفت پالایشگاه ستاره خلیج فارس به حدود ۹۵ درصد رسیده و با این وضعیت عملاً پالایشگاه تحریم نمی‌شود.
محدودیت عرضه بنزین سوپر موقتی است
پایگاه خبری راد: باتوجه به محدودیت عرضه بنزین سوپر شرکت ملی پالایش ‌و پخش فرآورده‌های نفتی محدودیت انتقال فرآورده‌های تولیدی تنها از طریق یک خط لوله همچنین افزایش مصرف بی‌رویه بنزین در ایام تعطیلات تابستان و اولویت قراردادن تامین بنزین مصرفی عموم را عمده دلیل محدود شدن عرضه اعلام کرد.
بچه پولدارها در تعطیلات تابستانی چه می‌کنند؟
پایگاه خبری راد: پایگاه اینترنتی " ریچ کیدز آف اینترنت" با انتشار تصاویری به گزارش نحوه سپری کردن تعطیلات تابستانی افراد جوان ثروتمند پرداخت.
با راه‌اندازی فاز سوم پالایشگاه ستاره خلیج فارس، بنزین صادر می‌کنیم
پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه فاز دوم پالایشگاه ستاره خلیج فارس راه‌اندازی شد نه تنها کمبود بنزین نداریم بلکه با راه‌اندازی فاز سوم این پالایشگاه صادر کننده بنزین خواهیم بود و مشکلی از جهت تأمین بنزین در داخل کشور نداریم.
مخالفت فراکسیون ولایی با تعطیلات تابستانی مجلس
پایگاه خبری راد: سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی از مخالفت این فراکسیون با تعطیلات تابستانی مجلس خبر داد و گفت که در شرایط فعلی لازم است سه فراکسیون سیاسی مجلس نشست های مشترکی را برگزار کنند.
چگونه برای اوقات فراغت دانش‌آموزان برنامه‌ریزی کنیم؟
پایگاه خبری راد: یک کارشناس ارشد سلامت روان همزمان با تعطیلی مدارس و آغاز تعطیلات تابستانی به ارائه توصیه‌هایی به خانواده‌ها برای برنامه‌ریزی اوقات فراغت فرزندانشان پرداخت.
دلار بر قیمت کدام سیم‌کارت‌ها تاثیر گذاشت؟
پایگاه خبری راد: بازار سیم‌کارت تلفن همراه از جمله حوزه‌هایی است که در ایامی مانند ماه رمضان تغییرات چندانی در میزان خرید و فروش‌ها مشاهده نمی‌شود و معمولا در آستانه‌ی تابستان، تقاضا برای سیم‌کارت‌ افزایش می‌یابد که همین موضوع سبب تغییرات قیمتی نیز می‌شود. البته تغییرات نرخ ارز و افزایش قیمت گوشی هم می‌تواند سبب افزایش قیمت سیم‌کارت شود.
بخشنامه حداقل مزد سال ۹۷ ابلاغ شد
پایگاه خبری راد: بخشنامه افزایش حداقل دستمزد عصر امروز با امضای وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی ابلاغ شد.
دلایل تکثیر شرکت های امداد خودرویی در ایران!
پایگاه خبری راد: دبیر انجمن شرکت های خدمات پس از فروش خودرو با انتقاد از رشد قارچ گونه شرکت های امداد خودرویی در سطح کشور، مهمترین دلایل این تکثر را سودآوری و نبود نظارت از سوی سازمان های متولی امر برشمرد.
صفحه قبل | صفحه بعد