20:53 | دوشنبه 7 آبان 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

تسلاموتورز

تلاش مایکروسافت برای به ثمرنشستن خودروهای خودران
پایگاه خبری راد: شرکت مایکروسافت به منظور توسعه سیستم خودروهای خودران مبتنی بر هوش مصنوعی با دانشگاه ام‌آی‌تی همکاری می‌کند.
تعدیل نیروی سه‌هزار نفری تسلاموتورز
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که رکود بازارهای جهانی خودرو در کنار جنگ تجاری میان چین و ایالات متحده، موجب شده است که بالغ بر سه هزار نفر از کارکنان شرکت آمریکایی تسلاموتورز تعدیل نیرو شوند.
لهستان، میزبان تولید باتری‌ مرسدس بنزهای برقی
پایگاه خبری راد: ماتئوش موراویه‌تسکی، نخست‌وزیر لهستان روز سه شنبه اعلام کرد که دایملر، شرکت مادر مرسدس بنز آلمان تصمیم گرفته است که باتری خودروهای برقی خود را در لهستان به تولید برساند.
باتری خودروهای تسلا چینی می‌شود؟
پایگاه خبری راد: بر اساس اظهارات منابع آگاه، شرکت خودروسازی تسلاموتورز به منظور تامین باتری مورد نیاز کارخانه اختصاصی تولید خودروهای برقی تسلا در شانگهای با یک شرکت چینی یک قرارداد همکاری امضا کرده است.
کامیون‌های خودران دایملر از تسلا جلو زدند!
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که دایملر از شرکت خودروسازی تسلاموتورز در توسعه و تولید کامیون‌های خودران و نیمه خودران سبقت گرفته است.
خودروی برقی تسلا در لیست پرفروش‌های آمریکا
پایگاه خبری راد: تازه‌ترین آمارهای منتشرشده نشان می‌دهد که در دو فصل آخر سال ۲۰۱۸، خودروهای برقی تسلامدل ۳ در میان فهرست ۱۰ خودروی پرفروش در ایالات متحده آمریکا جای گرفته است.
کلنگ اولین کارخانه تسلاموتورز در چین زده شد
پایگاه خبری راد: ایلان ماسک، موسس و مدیرعامل شرکت آمریکایی تسلاموتورز نخستین کارخانه اختصاصی این خودروساز در خارج از خاک این کشور را در شهر شانگهای چین کلنگ زنی و افتتاح کرد.
پنج فناوری نوین حاکم بر نمایشگاه CES ۲۰۱۹
پایگاه خبری راد: به گفته تحلیلگران نمایشگاه علم و فناوری CES ۲۰۱۹ بیشتر از هر چیز دیگری، میزبان رونمایی از محصولاتی خواهد بود که حول محور پنج نوع فناوری جدید خواهند چرخید.
 آلمانی‌ها شارژر فوق سریع قدرتمندتر از آمریکایی ها عمل کردند
پایگاه خبری راد: یک گروه تحقیقاتی با مهندسانی که در شرکت‌های خودروسازی پورشه و بی‌ام‌و فعالیت می‌کنند، از یک شارژر فوق سریع برای خودروهای برقی رونمایی کردند که قدرت آن سه برابر بیشتر از شارژرهای عرضه شده توسط تسلاموتورز است.
تولید شاسی بلند خودروهای برقی تا سال 2020
پایگاه خبری راد: تسلاموتورز اعلام کرده است که تا سال ۲۰۲۰ میلادی قصد دارد به تولید و توسعه خودروهای برقی شاسی بلند تسلا مدل Y بپردازد.
تسلا موتورز به هدف خود رسید!
پایگاه خبری راد: تسلاموتورز به تازگی اعلام کرده است که به میزان تولید ۱ هزار دستگاه خودروی برقی مدل 3 دست یافته و این بدان معناست که به هدف خود رسیده است.
کاهش محبوبیت تسلا در چین!
پایگاه خبری راد: فروش خودروهای برقی و الکتریکی مدل‌های مختلف تسلا در چین ۷۰ درصد کاهش یافته است که این امر می‌تواند برای این خودروساز جاه‌طلب آمریکایی خبر ناخوشایندی به‌شمار رود.
کاهش چشمگیر فروش خودروهای برقی تسلا را در پی داشت!
پایگاه خبری راد: فروش خودروهای برقی ساخت تسلاموتورز در چین در ماه اکتبر سال جاری میلادی به طرز چشمگیری کاهش پیدا کرد.
کاهش قیمت خودروهای تسلا !
پایگاه خبری راد: شرکت تسلاموتورز به منظور کاهش تبعات منفی جنگ تجاری چین و آمریکا اعلام کرده که قصد دارد قیمت خودروهای برقی خود را در بازار چین کاهش دهد.
استارت ساخت خودروی تسلا در چین!
پایگاه خبری راد: علی‌رغم جنگ تجاری چین با آمریکا، شرکت آمریکایی تسلاموتورز ثبت سفارش نخستین خودروی تولیدی در کارخانه خود در چین را کلید زد.