16:53 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

تحصیلات دانشگاهی

پول‌پاشی، نسخه‌ای شکست خورده در ایجاد اشتغال است
پایگاه خبری راد: یک استاد اقتصاد با اشاره به این‌ که در بحث اقتصادی، نظام بانکی بزرگترین آسیب را به کشور وارد کرده است، گفت: پول‌پاشی، نسخه‌ای شکست خورده در ایجاد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری کشور است.
کدام رشته های دانشگاهی بیکار هستند؟
پایگاه خبری راد: اگرچه ممکن است برخی از فارغ‌التحصیلان تصور کنند بازار کار روشنی پیش روی آنها نیست، اما با گسترش روزافزون فناوری، به ویژه در حوزه اپلیکیشن‌نویسی می‌توان علی‌رغم امکانات حداقلی، با کسب مهارت کافی از درآمد مناسبی برخوردار شد و فراهم کردن زیرساخت‌ها نیز تسهیل‌گر شرایط خواهد بود.
سهم فرهنگ از اشتغال در اروپا
پایگاه خبری راد: حدود ۸.۴ میلیون نفر از شاغلان اروپایی، در بخش فرهنگی مشغول به کار هستند.
باید از اقتصاد تک‌محصولی خارج شویم/ نیروی ماهر عامل رشد اقتصادی بنگاه‌هاست
پایگاه خبری راد: وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد که باید از اقتصاد تک محصولی متکی به فروش نفت خارج شویم و با سرعت بیشتری در توسعه منابع انسانی گام برداریم.
چرا فارغ‌التحصیلان به هر کاری تن نمی‌دهند؟
پایگاه خبری راد: عضو هیات علمی دانشگاه تهران با اشاره به عوامل اقتصادی مساله بیکاری در کشور افزایش تب تحصیلات دانشگاهی در جامعه را عاملی برای بیکاری در جامعه توصیف کرد.
چرا برای اشتغال فارغ‌التحصیلان بازاری تعریف نشد؟
پایگاه خبری راد: یک عضو هیات علمی دانشگاه تهران با اشاره به دلایل عمده فردی و ساختاری گسترش بیکاری در جامعه بر انجام برنامه‌ریزی‌های منطقه‌ای در کشور برای حل این معضل تاکید کرد.
قدردانی وزیر کار از مدال‌آوران مسابقات مهارت جهانی
پایگاه خبری راد: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن تقدیر از مدال‌آوران ایرانی مسابقات مهارت جهانی، مهارت را راه بی‌بدیل توسعه ایران امروز دانست.
بازار سنتی مسکن چگونه تسلیم تکنولوژی شد؟
پایگاه خبری راد: سرانجام دفاتر مشاور املاک با راه‌اندازی سامانه‌ای به منظور سهولت معاملات به نوعی در برابر تکنولوژی تسلیم شدند؛ موضوعی که احتمالا با کاهش اشتغال در این بخش و فشار نیروی کار به دیگر سطوح اقتصادی همراه می‌شود.
تاپ تن های (top ten) شغلی را بشناسید
پایگاه خبری راد: پژوهشگران موسسه کریرکست (CareerCast) ادعا می‌کنند که جذابیت هر شغلی می‌تواند با چند فاکتور و عامل مشخص اندازه گیری شود. حالا این محققان روشی برای پیدا کردن بهترین شغل دنیا پیدا کرده‌اند!
آذری جهرمی: طرح های ویژه کودکان در فضای مجازی رونمایی می شود
پایگاه خبری راد: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در یکی از شبکه های اجتماعی نوشت:طرح های خوبی با همکاری آموزش و پرورش برای کودکان و نوجوانان در استفاده از فضای مجازی تا پایان مهرماه رونمایی می شود.
صفحه قبل | صفحه بعد