08:40 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

تاریخ مصرف

چند پرده از مشکلات بیماران دیالیز صفاقی + پاسخ وزارت بهداشت و ثامن
پایگاه خبری راد: ۱۷۰۰ بیمار دیالیزی در سراسر کشور از اردیبهشت ماه سال جاری با مشکل محلول دیالیز صفاقی و تجهیزات مصرفی آن روبرو شده‌اند؛ مبحثی که وعده حل آن داده شده، اما هنوز به نتیجه نرسیده‌ است.
آخرین خبرها از شرایط پرداخت مابه‌التفاوت ارزی/ استثنا برای کالاهای فسادپذیر
پایگاه خبری راد: چگونگی دریافت مابه‌التفاوت ارزی و اینکه چه کالاهایی مشمول و چه کالاهایی از آن معاف می‌شوند، طی یکی - دو روز آینده تصویب و ابلاغ می‌شود اما به غیر از تسهیلات در نظر گرفته شده برای پرداخت قسطی و معافیت‌ ان در برخی کالاها، ‌ پیش‌بینی شده گمرک، کالاهای فسادپذیر را با اخذ تعهد از واردکنندگان ترخیص کند.
پاسخ‌های دختر نعمت‌زاده به ادعای «احتکار دارو»
پایگاه خبری راد: دختر محمدرضا نعمت‌زاده وزیر پیشین صنعت، معدن و تجارت که چند روزی است ادعاهایی مبنی بر احتکار دارو توسط او مطرح است، به این ادعاها پاسخ داد.
جزئیات احتکار دارو توسط دختر یک وزیر سابق
پایگاه خبری راد: «کم رانت نداشت»؛ این گفته یکی از کارمندان شرکت دختر یکی از وزرای دولت یازدهم است؛ کسی که هفته گذشته اعلام شد یک انبار داروهای احتکارشده از او شناسایی و کشف شد.
وزیر صنعت الزام به عرضه کالاها را اعلام کند
پایگاه خبری راد: سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: وزیر صنعت، معدن و تجارت باید برای جلوگیری از احتکار کالاها، الزام به عرضه را اعلام کند.
گذشته تا حال مرگ ببرهای باغ‌وحش وکیل‌آباد
پایگاه خبری راد: پرونده مرگ 8 قلاده ببر در مرحله‌ای تازه‌ افتاده و در آخرین اتفاق، دادستانی مرکز خراسان رضوی نمایندگانی از دامپزشکی و حفاظت محیط‌ زیست استان را احضار کرد.
دو شایعه‌ای که در میان مردم رایج است
پایگاه خبری راد: فرآورده‌های شیر استریل و توزیع شیرفله و همچنین فرآورده آب معدنی بسته بندی شده از مواد پر مصرف جامعه است که در میان مردم شایعات و باورهای مختلفی درباره آنها وجود دارد و هر کدام از آنها نیز طرفداران و مخالفان فراوانی دارند.
فروشگاه‌های زنجیره‌ای چقدر فروش دارند؟
پایگاه خبری راد: رییس اتحادیه فروشگاه‌های زنجیره‌ای گفت: در مجموع از بازار خرده‌فروشی کشور سهمی حدود هشت تا ۱۰ درصد به فروشگاه‌های زنجیره‌ای مربوط می‌شود.
یک بام و دو هوای صادرات خودرو
پایگاه خبری راد: وزارت صنعت، معدن وتجارت طبق روالی معمول، در شرایطی برنامه صادراتی خودروسازان را تا پایان سال‌جاری ۳۵ هزار دستگاه اعلام کرد که دو شرکت بزرگ خودروساز در ۶ ماه نخست امسال تنها ۲ هزار و ۵۷۹ دستگاه خودرو به دیگر کشورها صادر کرده‌اند.
صفحه قبل | صفحه بعد