03:53 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

تاجران

پاسکاری پرداخت کمک ودیعه مسکن!
نماد برتر- درحالیکه قرار بود کمک ودیعه مسکن تا پایان مردادماه به حساب متقاضیان واریز شود اما وزارت راه و شهرسازی و بانک مرکزی به عنوان متولیان این امر پرداخت این کمک به مستاجران را بین خود پاسکاری می‌کنند و از آماده نبودن سازمان مقابل خود می‌گویند.
وقتی باید معادل قیمت خانه مالیات پرداخت!
نماد برتر- عضو کمسیون عمران مجلس معتقد است: با تصویب قانون مالیات بر خانه های خالی بسیار سختگیرانه تر در قبال خانه های خالی برخورد و این واحد های خالی از سوی صاحبان آنها به بازار فروش و اجاره عرضه خواهد شد؛ قطعا در صورت عرضه شاهد متعادل شدن و ترکیدن حباب اجاره خانه ها و قیمت ها خواهیم بود.
آغاز ثبت نام اینترنتی وام اجاره از امروز
نماد برتر- متقاضیان دریافت تسهیلات کمک ودیعه اجاره مسکن که با ارسال پیامک درخواست خود را رزرو کرده اند از ساعت ۱۱ امروز ۱۴ مرداد تا ۲۰ مرداد بر اساس آخرین رقم سمت راست کد ملی خود باید به سامانه طرح اقدام ملی مسکن مراجعه کنند.
آغاز پرداخت تسهیلات به متقاضیان طبق اولویت ها/افزایش اجاره بیش از ۲۵ درصد مورد برخورد قانونی قرار می‌گیرد
نماد برتر- وزیر راه و شهرسازی گفت: پرداخت تسهیلات به متقاضیان طبق اولویت ها، پس از تشکیل پرونده و تایید اطلاعات از همین هفته با همکاری بانک مرکزی آغاز می‌شود.
٢٠ هزار میلیارد تومان برای وام ودیعه اجاره اختصاص یافت
نماد برتر- وزیر راه وشهرسازی با بیان اینکه حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان منابع برای وام ودیعه در نظر گرفته شده است، گفت: خانوارهای پنج نفره و بیشتر و همچنین خانه‌اولی‌هایی که تازه ازدواج کرده‌اند در اولویت دریافت این تسهیلات هستند.
سرزمینی ثروتمند اما...
نماد برتر- یادداشت / محمد علی رفیعی
رویای خانه‌دار شدن...
نماد برتر- شاید رویای خانه‌دار شدن و داشتن یک سقف سال‌هاست که از ذهن هر فردی می‌گذرد، شاید هم خیلی ها دیگر امید داشتن یک خانه شخصی را از یاد برده‌اند.
گلایه "آروین" از حذف قیمت مسکن در سایت‌های اینترنتی
نماد برتر- عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران از حذف قیمت‌های مسکن در سایت‌های اینترنتی تهران گلایه کرد.
خیزش بی سر و صدای بازار مسکن در پردیس
نماد برتر- ویروس کرونا ظاهراً نتوانسته بازار مسکن پردیس را به طور کامل از پا درآورد؛ به طوریکه واسطه‌های ملکی بعد از ایام نوروز هم قیمت‌ها را ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان بالا برده‌اند.
کدام کشورها بیشترین مالک و مستاجر را دارند؟
پایگاه خبری راد: نتایج مطالعات نشان می‌دهد که در بسیاری از کشورها مالک خانه بودن، یعنی احساس امنیت داشتن؛ چون زمانی که مالک خانه هستید، دیگر لازم نیست پول خود را برای اجاره‌بها پرداخت کنید.
مستاجران شهری طی ۲۰ سال ۱.۷ برابر شدند
پایگاه خبری راد: تعداد خانوارهای اجاره‌نشین شهری از ۲۱ درصد در سال ۱۳۷۵ به ۳۷ درصد در سال ۱۳۹۵ رسیده است.
ماجرای تعطیلی اتاق بازرگانی ایران و انگلیس
پایگاه خبری راد: دبیرکل اتاق بازرگانی مشترک ایران و انگلیس درباره گمانه‌زنی‌های مطرح شده پیرامون تعطیلی این اتاق توضیح داد.
 افزایش لحظه‌ای قیمت خرید و اجاره مسکن عرصه را بر مستاجران تنگ کرده است
پایگاه خبری راد: نماینده مردم کرمانشاه در مجلس گفت: خواستار بازگشایی مرز خسروی برای تردد زائرات عتبات و عالیات و حل مشکلات بازارچه‌های مرزی شد.
رجیستری موبایل مسافری لغو نمی‌شود
پایگاه خبری راد: سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز اعلام کرد که رجیستری موبایل وارداتی از طریق مسافری از اول خردادماه لغو نخواهد شد بلکه تنها برای مسافران واقعی قابل اجرا و ثبت است چرا که نمی‌خواهیم بستری برای قاچاق گوشی تلفن همراه حتی به صورت قانونی باز شود.
آزاد شدن صادرات تخم‌مرغ پس از ممنوعیت ۳ ماهه
پایگاه خبری راد: صادرات تخم مرغ پس از ممنوعیت حدود سه ماهه آزاد شد که به گفته مدیرعامل اتحادیه مرغ تخم‌گذار ممنوعیت آن هم در سال گذشته ضرورتی نداشت.