08:20 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

به روزرسانی

هشدار بانک مرکزی به نهادهای پولی غیرمجاز
نماد برتر- بانک مرکزی اعلام کرد: استفاده از عناوین نهادهای پولی و بانکی تحت نظارت بانک مرکزی، بدون اخذ مجوز ممنوع است.
گزینه جایگزین افزایش سود، هدایت سرمایه ها به بورس است
نماد برتر- معاون سرمایه گذاری و توسعه بازار شرکت تأمین سرمایه امید، گزارش های شش ماهه شرکت ها را جذاب و فراتر از انتظار تحلیلگران توصیف کرد.
"فولاد" ۱۵ درصد بیش از مقادیر تعیین شده اقدام به عرضه در بورس کالا کرد
نماد برتر- معاون فروش فولاد مبارکه با ارائه توضیح درباره رقم فروش و انتقاد از عملکرد سیستم بهین‌ یاب گفت: این شرکت حتی۱۰ تا ۱۵ درصد بیشتر از مقادیرتعیین شده اقدام به عرضه دربورس کالا کرده است.
عرضه مواداولیه معدنی در بورس کالا زنجیره فولاد را بر هم می‌ریزد
نماد برتر- رئیس انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران در نامه‌ای خطاب به رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی به تفضیل شش ایراد مهم طرح مجلس برای بازار فولاد را تشریح کرده و برای اصلاح هر یک از آن ها پیشنهاداتی ارائه کرد.
قیمت‌ پاییزه محصولات ایران‌خودرو اعلام شد
نماد برتر- براساس مصوبه شورای رقابت مبنی بر به روزرسانی قیمت‌ محصولات خودروسازان به صورت هر سه ماه یکبار، گروه صنعتی ایران‌خودرو قیمت جدید محصولات خود را برای سه ماهه سوم سال جاری اعلام کرده است.
افزایش تقاضای خرید اجناس الکترونیکی دست دوم
نماد برتر- رئیس اتحادیه صنف رایانه و ماشین‌های اداری مشهد گفت: با توجه به افزایش نرخ ارز و وابستگی شدید به اقلام الکترونیکی اعم از رایانه، لپ‌تاپ، تبلت و... و با توجه به این‌ موضوع که این اقلام در حال حاضر در سبد خانوار قرار گرفته و به ‌نوعی جزو اقلام اساسی محسوب می‌شود، تقاضای خرید برای جنس دست دوم افزایش یافته ‌است.
تحقق رویای خودروهای خودران در مراحل پایانی
نماد برتر- تسلا از نسخه هوشمند خودران برای خودروهای خود رونمایی کرد.
ابلاغ مصوبه دولت به دستگاه‌ها به منظور انسجام در نظام صدور مجوز توسط جهانگیری
نماد برتر- معاون اول رئیس جمهور مصوبه ۲۷ مهر ماه هیات وزیران با هدف رفع موانع جهش تولید را جهت اجرا به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ کرد.
کارگروه مشترک اصناف و تامین اجتماعی تشکیل می‌شود
نماد برتر- رئیس اتاق اصناف ایران با بیان اینکه بخشی از مطالبات اصناف در خصوص تقویت بنگاه‌های کوچک است که می‌توانند اشتغالزایی را توسعه دهند، گفت: اصناف و سازمان تامین اجتماعی تاکید بر ایجاد کارگروهی مشترک دارند که به زودی برقرار می‌شود.
جاسوسی از اینستاگرام با یک فایل تصویری مخرب
نماد برتر- آسیب‌پذیری خطرناکی در اینستاگرام شناسایی شده که هکرها با استفاده از آن می‌توانند به موقعیت مکانی و به فایل‌های ذخیره‌شده در دستگاه قربانی دسترسی یابد، لیست مخاطبین او را جست‌وجو و دوربین گوشی را روشن کند و همچنین از ورود کاربر به اینستاگرام تا زمان حذف و نصب مجدد جلوگیری کند.
افتتاح پروژه بومی‌سازی و ساخت شبیه‌ساز رانندگی دامپ تراک
نماد برتر- از سوی یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان مرکز رشد سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران شبیه ساز رانندگی ساخته و امروز طی مراسمی افتتاح شد.
ظرفیت بی نظیر صنعت بیمه
نماد برتر - کاهش هزینه های مبادلاتی و بهبود فضای کسب و کار دو مأموریت مهم صنعت بیمه در کشور است که با جدیت از سوی نهاد ناظر و فعالان این صنعت دنبال می‌شود.
احتمال سقوط قیمت نفت به ۲۵ دلار
نماد برتر- بانک مرکزی روسیه در سناریوی ریسک خود برای سیاست پولی در سه سال آینده هشدار داد که قیمت هر بشکه نفت ممکن است به ۲۵ دلار سقوط کند.
برگزاری رویداد مجازی اپل برای رونمایی ساعت جدید
نماد برتر- شرکت اپل ۱۵ سپتامبر -۲۵ شهریور- مراسم آنلاینی را برگزاری خواهد کرد که انتظار می رود طی آن جدیدترین محصول اپل واچ این شرکت رونمایی شود.
هنرستان‌های کشاورزی بروزرسانی می‌شود
نماد برتر- وزیر جهاد کشاورزی گفت: بخش کشاورزی کشور طی پنج ماه امسال نیز با رشد خوب اقتصادی همراه بوده که تمامی این موارد به دلیل وجود نیروی انسانی متخصص و متعهد صورت گرفته است.