20:50 | پنجشنبه 12 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

بازار کالاهای اساسی

جزئیات توزیع کالاهای اساسی از زبان وزیر کشاورزی
پایگاه خبری راد: مدیریت ناکارآمد، همواره بیشتر از مشکلات دیگر برای کشاورزی کشور چالش ایجاد کرده است اما این مدیریت ضعیف، خود را کمتر در آسیبی که کشاورزی و تولید بویژه در بیش از ۱۰ سال گذشته متحمل شد، مقصر می‌داند و خشکسالی بهترین بهانه‌ای شده که همیشه بار مشکلات کشاورزی به دوش آن انداخته می‌شود.
آمادگی برای کنترل بازار کالاهای اساسی/جلوی گرانفروشی را می‌گیریم
پایگاه خبری راد: سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه برنامه‌ها و سیاست‌های دولت در حوزه اشتغال را با جدیت دنبال می‌کنیم گفت که برای اقشار محروم و آسیب‌پذیر خصوصا کارگران نگاه و برنامه ویژه‌ای دارم.
دستور رییس‌جمهور برای توقف واگذاری شرکت‌های غله و سیلوها
پایگاه خبری راد: با دستور رییس‌جمهور، واگذاری شرکت‌های غله و خدمات بازرگانی مناق و استان‌ها و اموال و دارایی‌های آن‌ها مانند سیلوها و انبارها متوقف شد. .
احتمال گسترش نگرانی‌ها نسبت به بازار
پایگاه خبری راد: عضو هیات علمی دانشگاه مازندران با بیان اینکه گران شدن برخی اقلام در بازار کالاهای اساسی مستقیما به خاطر وجود تحریم ها است گفت: در شرایط حاضر نه مسئولین فعلی بلکه هیچ تفکر و شخص دیگری هم نمی تواند این حجم از مشکلات اقتصادی که بخش زیادی از آن محصول دولت گذشته است را به سرعت حل کند.
تخم‌مرغ در صدر افزایش قیمت‌ کالاهای خوراکی
پایگاه خبری راد: در هفته اول دی ماه تخم‌مرغ ۱۴.۴ درصد نسبت به هفته ماقبل و تا ۳۸.۳ درصد در مقایسه با هفته اول آذرماه گران شده است.
برنامه جدید شریعتمداری برای رصد قیمت‌ها چیست؟
پایگاه خبری راد: در جلسه اخیر مسئولان بازرگانی و اقتصادی کشور که به ریاست معاون اول رئیس جمهوری برگزار شده، بر ضرورت نظارت دقیق بر بازار و رصد قیمت‌ها بصورت مستمر تاکید شده تا کنترل مستمری بر بازار کالاهای اساسی و اقلام اصلی مورد نیاز مردم صورت گیرد و وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز از نظارت دقیق بر بازار خبر داده است.
آخرین قیمت‌ها از بازار میوه و تره‌بار در روزهای پایانی سال
پایگاه خبری راد: در فاصله کمتر از یک هفته به پایان سال، رفت و آمد در بازار میوه جنب و جوش بیشتری پیدا کرده و قیمت برخی اقلام با افزایش نسبی همراه شده است.
صفحه قبل | صفحه بعد