02:09 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

بازارهای جهانی موبایل

گجت‌های هوشمند روی بورس‌تر از همیشه!
پایگاه خبری راد: بازار گجت‌های هوشمند در سال ۲۰۱۸ میلادی با ۲۷ درصد رشد نسبت به سال گذشته، موفق شده است روند افزایشی و موفقیت قابل توجهی را برای خود به ثبت برساند.
گوشی‌های هوشمند 5G بازار را تصاحب خواهند کرد!
پایگاه خبری راد: کارشناسان و تحلیلگران فعال در مؤسسه تحقیقاتی IDC بر این باورند که فروش گوشی‌های هوشمند مجهز به شبکه ۵G تا سال ۲۰۲۳ میلادی شاهد رشد و افزایش قابل توجهی خواهد بود.
نگرانی اپل از پیشتازی غول‌های آسیایی در گوشی‌های تاشو
پایگاه خبری راد: استیو وزنیاک، هم بنیان‌گذار شرکت اپل، از تلاش شرکت‌های آسیایی همچون سامسونگ و هواوی برای پیشی گرفتن از اپل در تولید گوشی‌های هوشمند تاشو ابراز نگرانی کرد.
حمله هواوی به گوشی تاشوی سامسونگ!
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که رقابت شرکت‌های تولیدکننده موبایل که به تازگی به توسعه و عرضه گوشی‌های هوشمند تاشو روی آورده‌اند، به شدت بالا گرفته و سعی دارند محصولات منتشر شده رقبای خود را تخریب کنند.
سهم ۵۰ درصدی اپل واچ از فروش ساعت‌های هوشمند
پایگاه خبری راد: بر اساس گزارش‌های منتشر شده، ساعت‌های هوشمند اپل واچ نیمی از مجموع کل فروش ساعت‌های هوشمند در سال ۲۰۱۸ را به خود اختصاص داده است.
خرید گوشی تاشو؛ بزرگترین اشتباهی که می‌توان مرتکب شد!
پایگاه خبری راد: بسیاری از تحلیلگران و کارشناسان فعال در حوزه فناوری بر این باورند که خریداری گوشی‌های هوشمند تاشو مجهز به صفحه نمایش انعطاف پذیر یکی از بزرگترین اشتباهاتی است که کاربران می‌توانند مرتکب شوند.
شکوفایی شارژ سریع و بی‌سیم
پایگاه خبری راد: شرکت کوالکام به تازگی از یک محصول جدید مبتنی بر فناوری شارژ سریع بی‌سیم رونمایی کرده است تا نوآوری جدیدی را در این خصوص به نام خود ثبت کند.
منتظر آیفون‌های مجهز به ۵G نباشید!
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که کاربران نباید تا قبل از سال ۲۰۲۰ میلادی منتظر گوشی‌های آیفون مجهز به فناوری شبکه ۵G باشند.
سامسونگ در اوج؛ اپل در قعر!
پایگاه خبری راد: آمارهای مربوط به فروش گوشی‌های هوشمند در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۸ میلادی نشان می‌دهد که سامسونگ همچنان جایگاه خود به عنوان پرفروش‌ترین برند موبایل در جهان را حفظ کرده است.
گوشی تاشوی سامسونگ به نمایش درآمد
پایگاه خبری راد: سرانجام شرکت کره‌ای سامسونگ روز گذشته در جریان رویدادی از محصولات جدید خود رونمایی کرد که از مهم‌ترین آنها می‌توان به گوشی تاشو با صفحه نمایش انعطاف پذیر اشاره کرد.
سرویس استریم بازی گوگل در راه است
پایگاه خبری راد: گوگل اعلام کرده است که قصد دارد در طول یکی دو ماه آینده سرویس بازی جدیدی را رونمایی و معرفی کند تا بدین ترتیب ورود خود را به صنعت گیمینگ اعلام کند.
اگر آیفون نباشد، چه بر سر اپل می‌آید؟
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که اپل در سال‌های اخیر با توجه به رکود کم سابقه بازارهای جهانی موبایل به فکر تغییر استراتژی‌های خود در تولید و تمرکز بر محصولات مختلف خود افتاده است.
بلک‌بری سراغ توسعه اینترنت اشیا می‌رود
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که بلک بری به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان موبایل در جهان تصمیم گرفته که به توسعه دستگاه‌های مبتنی بر اینترنت اشیا بپردازد.
سرمایه‌گذاری جهانی ۳.۸ تریلیون دلاری در فناوری ارتباطات
پایگاه خبری راد: تازه‌ترین برآوردها حاکی از آن است که هزینه و سرمایه گذاری‌های جهانی در زمینه توسعه زیرساخت‌های فناوری و ارتباطات در سال ۲۰۱۹ میلادی با یک رشد ۳.۲ درصدی به ۳.۸ تریلیون دلار خواهد رسید.
بررسی بازار جهانی تلفن همراه
پایگاه خبری راد: تازه‌ترین برآوردها حاکی از آن است که تولید گوشی‌های هوشمند در سه ماهه نخست سال ۲۰۱۹ میلادی، کاهش چشمگیر ۱۹ درصدی را تجربه خواهد کرد.