18:33 | چهارشنبه 6 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

اکسپلورر

رونمایی از دستبند هوشمندی که فکر شما را می‌خواند!
پایگاه خبری راد: شرکت CTRL-labs از یک نسخه آزمایشی و اولیه دستبند هوشمندی رونمایی کرد که قادر است فکر و دستورات ذهنی کاربران را بخواند.
پیکاپ جدید FAW با ظاهر فورد اکسپلورر رونمایی شد
پایگاه خبری راد: شرکت خودروسازی FAW در جدیدترین اقدام خود، یک پیکاپ درشت هیکل با ظاهری جذاب رونمایی کرده است، اما با الگوبرداری زیادی که از محصولات شرکت خودروسازی فورد انجام داده است.
۲۰ انتقاد از مایکروسافت به خاطر وصله‌های امنیتی
پایگاه خبری راد: مایکروسافت اخیرا ۶۵ مورد آسیب‌پذیر را کشف کرده که بیش از یک‌سوم آن‌ها بحرانی و در سراسر محیط سیستم‌عامل، مرورگر و برنامه آفیس گسترش‌یافته است.
مرورگر اینترنت اکسپلورر، دام جدید هکرها
پایگاه خبری راد: جاسوسان سایبری با نفوذ از طریق اینترنت اکسپلورر، سیستم‌های رایانه ای قربانیان خود را آلوده و کدهای مخرب را در آن بارگذاری می‌کنند.
دستگاه خودکار فروش خودرو در چین افتتاح شد
پایگاه خبری راد: غول تجارت الکترونیک چین، گروه علی‌بابا و خودروساز بزرگ آمریکا، فورد، یک دستگاه خودکار فروش خودرو را در شهر جنوبی چین، گوانژو، افتتاح کرده‌اند.
چگونه از شر تبلیغات پاپ‌آپ در مرورگرها خلاص شویم؟
پایگاه خبری راد: پاپ‌آپ‌ها معمولا بدون درخواست کاربران باز می‌شوند و به همین دلیل موجب ناراحتی برخی کاربران شده و می‌خواهند بدانند که چگونه می‌توان از شر تبلیغات پاپ‌آپ در مرورگرها خلاص شد؟
کوکی‌ها چرا و چگونه استفاده می‌شوند؟
پایگاه خبری راد: در صورتی که کوکی‌ها را کاملا غیرفعال کنید، ممکن است بعضی سایت‌های اینترنتی را نتوانید ببینید و یا از بعضی امکانات مثل به یاد داشتن شناسه و رمز عبور شما در آن سایت محروم شوید.
صفحه قبل | صفحه بعد