21:37 | يكشنبه 8 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

اپلیکیشن پیام رسان

چوب حراج به حریم خصوصی کاربران واتس‌اپ!
پایگاه خبری راد: یکی از بنیان‌گذاران واتس‌اپ به‌تازگی اذعان کرده است که خریداری سهام واتس‌اپ توسط فیس بوک به معنای فروختن حریم خصوصی کاربران این پیام‌رسان بوده است.
دست هکرها در واتس اپ باز است
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که اپلیکیشن پیام رسان واتس اپ در مقابل نفوذ هکرها و مجرمان سایبری آسیب پذیری بالایی دارد.
پای استوری به یوتیوب هم باز شد
پایگاه خبری راد: به نظر می رسد بزرگترین پلتفرم ویدیویی جهان - یوتیوب - نیز درصدد افزودن قابلیت استوری است.
مکالمه تصویری و صوتی گروهی به واتس اپ اضافه شد
پایگاه خبری راد: اپلیکیشن پیام‌رسان واتس اپ امروز اعلام کرد که قابلیت مکالمه و چت تصویری و صوتی گروهی را رسما به پلت‌فرم خود اضافه کرده است.
پیام‌رسان سامسونگ تصاویر گالری را اشتباهی برای مخاطبان ارسال می‌کند
پایگاه خبری راد: اپلیکیشن پیامرسان اختصاصی سامسونگ تصاویر خصوصی ذخیره شده در گالری گوشی کاربران را اشتباها و بطور تصادفی برای مخاطبان ارسال می‌کند.
واتساپ تا سال ۲۰۲۰ از نسخه‌های قدیمی اندروید پشتیبانی می‌کند
پایگاه خبری راد: از آنجایی که بخش عظیمی از کاربران پیام‌رسان واتساپ از گوشی‌هایی با سیستم عامل اندروید ۲.۳ استفاده می‌کنند، این اپلیکیشن می‌خواهد تا سال ۲۰۲۰ میلادی از این نسخه سیستم عامل نیز پشتیبانی کند.
رونمایی یاهو از پیام رسان جدیدش
پایگاه خبری راد: به تازگی یاهو پیام رسان جدیدی را تحت عنوان 《سنجاب》 یا اسکورل معرفی کرده است که هم اکنون در فاز آزمایشی قرار دارد.
مدیرعامل واتس‌اپ از فیس‌بوک خارج می‌شود
پایگاه خبری راد: یکی از موسسان و مدیرعامل اپلیکیشن پیام‌رسان واتس‌اپ به تازگی اعلام کرده است که به زودی شبکه اجتماعی فیس‌بوک را ترک خواهد کرد.
علت اختلال امروز تلگرام ؛ مشکل سرورها
پایگاه خبری راد: پاول دوروف ، مدیرعامل تلگرام علت اختلال در این پیام رسان را مشکل گرمای بیش از حد در یکی از سرورهای تلگرام اعلام کرد.
حداقل سن کاربران واتس اپ در اروپا ۱۶ سال اعلام شد
پایگاه خبری راد: اپلیکیشن پیام‌رسان واتس اپ که تاکنون حداقل سن کاربرانش را ۱۳ سال اعلام کرده بود، حالا بر اساس قوانین جدید می‌گوید کاربران زیر ۱۶ سال در اروپا دارای حق قانونی برای استفاده از آن نیستند.
اسپیکر هوشمند مبتنی بر پیام‌رسان وی چت در راه است
پایگاه خبری راد: تنسنت - شرکت مادر پیام رسان محبوب و پرطرفدار وی چت - به تازگی اعلام کرده که درصدد عرضه یک اسپیکر هوشمند مبتنی بر پیام رسان وی چت است.
روزی ۷۰۰ هزار کاربر به تلگرام اضافه می شوند
پایگاه خبری راد: مدیر عامل پیام رسان تلگرام در توییتی اعلام کرده که ظرف یک هفته گذشته، روزانه بیش از ۷۰۰ هزار کاربر فعال در این اپلیکیشن ثبت نام و ورود پیدا کرده اند.
اسکایپ به رمزنگاری پیشرفته مجهز شد
پایگاه خبری راد: مایکروسافت اعلام کرده است که پبام رسان اسکایپ را به منظور افزایش امنیت سایبری و حفظ حریم شخصی کاربرانش، به فناوری رمزنگاری پیشرفته مجهز کرده است.
وی‌چت هم به تشخیص چهره مجهز شد
پایگاه خبری راد: اپلیکیشن پیام‌رسان وی چت در چین به فناوری تشخیص چهره و احراز هویت کاربران مجهز می‌شود و به کاربران اجازه می‌دهد بدون نیاز به کارت شناسایی، کارهای موردنیاز خود را انجام دهند.
اختلال در واتس اپ در شب سال نو
پایگاه خبری راد: گزارش‌های منتشر شده از سوی کاربران حاکی از آن است که پیام رسان واتس اپ شب گذشته به مدت حدودی یک ساعت مختل شد.