04:45 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

اندرویدی

بهترین اپلیکیشن‌های اتصال تلویزیون هوشمند به گوشی‌های اندرویدی
پایگاه خبری راد: گوشی و تلویزیون‌های هوشمند با قابلیت جدیدی تحت عنوان smart mirroring/view قادر خواهند بود به راحتی با یکدیگر متصل شوند و امکان تبادل هم زمان محتوا، فیلم و تصاویر را برای کاربران به ارمغان بیاورند.
بهترین اپلیکیشن‌های اندرویدی برای مدیریت مالی و بودجه کاربران
پایگاه خبری راد: اپلیکیشن‌های موبایلی مختلفی در پلت‌فرم فروشگاه گوگل پلی‌استور وجود دارد که به کاربران امکان مدیریت بر میزان دخل و خرج آنها را می‌دهد.
همکاری غول‌های آمریکایی و چینی برای توسعه 5G
پایگاه خبری راد: دو شرکت کوالکام و تنسنت به‌تازگی اعلام کرده‌اند که قصد دارند با همکاری یکدیگر به توسعه چیپست و دستگاه های مجهز به فناوری شبکه 5G بپردازند.
پاسخ وزیر ارتباطات به شائبه‌ها درباره سیستم عامل بومی
پایگاه خبری راد: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به ایجاد سیستم عامل بومی و نصب آن روی گوشی‌های داخلی، به سوالاتی که در این زمینه برای کاربران ایجاد شده بود، پاسخ داده است.
دسترسی بدون اجازه اپلیکیشن‌های اندرویدی به اطلاعات کاربران!
پایگاه خبری راد: کارشناسان امنیتی به تازگی دریافته و اعلام کرده‌اند که بالغ بر هزار اپلیکیشن اندرویدی به لوکیشن و سایر اطلاعات کاربران بدون اجازه آنها دسترسی دارند.
چگونه از هک شدن دستگاه‌های اندرویدی جلوگیری کنیم؟
پایگاه خبری راد: اندروید نسبت به بقیه سیستم‌های عامل‌ تلفن همراه کاربردهای بسیاری دارد؛ مخصوصاً میان کاربران ایرانی. در عین حال یکی از آسیب پذیرترین سیستم عاملها هم هست و هکرها به راحتی می‌توانند آن را هدف قرار دهند. به همین دلیل بسیاری از کاربران نگران هک شدن دستگاه‌های اندرویدی و از دست دادن اطلاعات مهم‌شان هستند.
اپلیکیشن‌های بازی‌ در اپ‌استور درآمدزایی بیشتری دارند
پایگاه خبری راد: درآمد توسعه دهندگان بازی در فروشگاه آنلاین و اینترنتی اپ استور اپل نسبت به نسخه اندرویدی خود یعنی گوگل پلی استور بسیار بالاتر گزارش و اعلام شده است.
بهترین اپلیکیشن‌های عکاسی در گوشی‌های اندرویدی
پایگاه خبری راد: با اینکه تمامی گوشی‌های هوشمند خود به اپلیکیشن دوربین مجهز شده اند، اما بسیاری از کاربران علاقمندند که از اپلیکیشن‌های بهتر و پیشرفته‌تری برای عکاسی استفاده کنند.
اسکرین‌شات‌های گوشی را مدیریت کنید
پایگاه خبری راد: شرکت موزیلا به عنوان شرکت توسعه‌دهنده مرورگر اینترنتی فایرفاکس، با ارائه یک اپلیکیشن جدید به کاربران اجازه می‌دهد به مدیریت هرچه سریع‌تر و ساده‌تر اسکرین‌شات های خود بپردازند.
ماجرای خاموشی گوشی‌های آیفون چیست؟
پایگاه خبری راد: شاید نتوان با قطعیت از کاهش آمار خرید گوشی‌های آیفون پس از مشکلاتی که اپل برای اپلیکیشن‌های ایرانی ایجاد کرده خبر داد، اما به اعتقاد کارشناسان، کاربرانی هستند که درصورت نیاز به جایگزینی گوشی‌هایشان پس از سرقت، خرابی و شکستگی، سیستم عامل اندروید را جایگزین iOS کنند.
راهکار هواوی برای دور زدن تحریم اندروید
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که هواوی به منظور دور زدن تحریم‌های گوگل و لغو لایسنس استفاده از اندروید، قصد دارد سیستم عامل اختصاصی یکپارچه‌ای را برای محصولاتش ارائه و منتشر کند.
گوگل پلی‌استور جایگزین می‌شود؟
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که هواوی از چندی پیش سعی داشته که یک فروشگاه آنلاین و اینترنتی برای توسعه و ارائه اپلیکیشن برای محصولات خود طراحی کند که جایگزین گوگل پلی استور شود.
پیگیری مشکل اپلیکیشن‌های ایرانی اپ‌استور با شکایت
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان فناوری اطلاعات با اشاره به مشکلات حذف اپلیکیشن‌های ایرانی از اپ‌استور، گفت: معضل اصلی این است که دولت نمی‌تواند از یک شرکت شکایت کند و اپل هم در ایران نمایندگی رسمی ندارد که بتوانیم با آن‌ها مذاکره کنیم.
بلاک‌چین، HTC را نجات می‌دهد؟
پایگاه خبری راد: شرکت اچ‌تی‌سی (HTC) در بخش گوشی‌های هوشمند مبتنی بر بلاک‌چین نیز آغاز به کار کرده و به نظر می‌رسد که قصد دارد به زودی از یک محصول مجهز به این فناوری رونمایی کند.
انحصارطلبی دوباره کار دست گوگل داد
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که هند نیز قصد دارد گوگل را تحت تأثیر فعالیت‌های انحصارگرایانه و نصب پیش فرض برنامه‌های اختصاصی خود روی گوشی‌های هوشمند مورد مواخذه قرار دهد.