00:51 | سه شنبه 8 آبان 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت

نقش شرکت‌های ایرانی در پروژه‌های ۶ میلیارد دلاری نفتی
پایگاه خبری راد: رئیس انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت در تشریح نقش شرکت های ایرانی در پروژه های ۶میلیارد دلاری نفتی گفت: وزارت نفت حدود ۳۶ پروژه تعریف کرده که با مشارکت شرکت های ایرانی انجام می شود و شرکت های ایرانی موظف هستند تجهیزات خود را از سازندگان ایرانی تجهیزات صنعت نفت تهیه کنند.
پیشنهاد تشکیل مرکز جذب سرمایه،فناوری و مدیریت توسعه در صنعت نفت
پایگاه خبری راد: رئیس هیئت مدیره انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت پیشنهاد این انجمن برای تشکیل مرکز جذب سرمایه، فناوری و مدیریت توسعه را مطرح کرد.
آخرین عملکرد توتال در توسعه فاز ۱۱ پارس جنوبی
پایگاه خبری راد: رییس انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت با اشاره به تماس با نمایندگان توتال در توسعه فاز ۱۱ پارس جنوبی، گفت: این نمایندگان از تداوم و استمرار کار در توسعه فاز ۱۱ خبر دادند.
برگزاری کارگاه نفتی برای ایرانی‌ها
پایگاه خبری راد: رییس انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت با تاکید بر این که شرکت‌های ایرانی باید برای همکاری با توتال جهت توسعه فاز ۱۱ پارس جنوبی ارتقا یابند، گفت: در حال نهایی کردن مذاکرات با یک مشاور فرانسوی برای برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای برخی از شرکت‌های ایرانی واجد شرایط هستیم.
ساخت اولین جکت فاز ۱۱ پارس جنوبی توسط ایرانی‌ها
پایگاه خبری راد: رییس انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت از ساخت اولین جکت فاز ۱۱ پارس جنوبی توسط شرکت‌های ایرانی خبر داد و گفت: توتال به صورت مستقل اقدام به بررسی وضعیت شرکت‌های ایرانی کرده و شرکت مناسب برای ساخت اولین جکت را انتخاب کرده است که نام این شرکت در آینده‌ای نزدیک اعلام خواهد شد.
صفحه قبل | صفحه بعد