08:00 | پنجشنبه 12 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

انتقال خون

کدام بیمارستان‌ها، خون بندناف جمع‌آوری می‌کنند؟
پایگاه خبری راد: سخنگوی سازمان انتقال خون از ذخیره حدود ۴۰۰۰ خون بندناف در بانک خون بندناف ملی ایران خبر داد و گفت: در حال حاضر در چهار واحد بیمارستانی خون بندناف جمع‌آوری می‌شود.
کمپین واکسیناسیون اهداکنندگان مستمر خون علیه هپاتیت "بی"
پایگاه خبری راد: مدیرعامل سازمان انتقال خون از اجرای کمپین بسیج همگانی برای واکسیناسیون اهداکنندگان مستمر خون علیه هپاتیت B خبر داد و گفت: جمعیت هدف برای این کمپین همگانی، گروه سنی ۲۹ سال به بالا هستند.
گزارشی از مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل بانک صنعت و معدن
پایگاه خبری راد: مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل بانک صنعت و معدن، امروز با حضور معاون وزارت اقتصاد برگزار شد.
چالش بزرگ "انتقال خون" برای متمرکزسازی فعالیت‌ها/جمع‌آوری خون ساماندهی می‌شود
پایگاه خبری راد: مدیرعامل سازمان انتقال خون با تاکید بر لزوم متمرکزسازی فرآیندهای تولید، پخش و فرآوری خون و فرآورده‌های خونی، گفت: طبق برنامه‌ریزی ما با متمرکزسازی انتقال خون، تست‌های مرتبط با خون و فرآورده‌های خونی در هشت منطقه از کشور ایجاد می‌شود.
کاهش ۵ درصدی اهدای خون در بهار/تدبیر انتقال خون برای مناطق گرمسیر
پایگاه خبری راد: مدیرعامل سازمان انتقال خون با بیان اینکه در بهار امسال با پنج درصد کاهش در اهدای خون و فرآورده‌های خونی نسبت به بهار سال گذشته مواجه شدیم، گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است در مناطق خیلی گرم اهداکنندگان شب‌ها برای اهدای خون مراجعه کنند.
اگر مصرف برق یزدی‌ها زیاد شود مجبور به مدیریت اضطراری بار می‌شویم
پایگاه خبری راد: مدیر عامل شرکت توزیع برق استان یزد گفت: در یزد قطعی برق نخواهیم داشت و فقط اگر مصرف زیاد شود مجبور به مدیریت اضطراری بار خواهیم شد.
آمار سفرهای نوروزی اعلام شد
پایگاه خبری راد: معاون رییس جمهور اعلام کرد؛ سفرهای نوروزی با ثبت ۷۴ میلیون نفرشب اقامت در کشور، ۲۰ درصد رشد داشت.
دارویی که بلای جان کیارستمی شد!
پایگاه خبری راد: این روزها یک بار دیگر عوارض جانبی مر‌گبار استفاده از هپارین به سرتیتر اخبار تبدیل می‌شود. هپارین دوباره قربانی گرفته و این‌ بار این فرد کسی نبوده جز عباس کیارستمی.
صفحه قبل | صفحه بعد