23:50 | دوشنبه 9 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

انتظار کاهش قیمت

فراوانی محصولات سلولزی در بازار
پایگاه خبری راد: رئیس هیات مدیره انجمن صنایع سلولزی بهداشتی ایران، علت اصلی افزایش چشمگیر محصولات سلولزی را افزایش نرخ ارز تخصیص‌یافته به مواد اولیه این محصولات عنوان کرد و گفت: در حال حاضر سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان برروی قیمت‌ها نظارت دارد و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
منشاء گرانی بازار کجاست؟
پایگاه خبری راد: "دلار ارزان شده، اما نرخ اجناس در بازار نه تنها کمتر نشده، بلکه هر روز بیشتر و بیشتر می‌شود". این گفته مردم در کوچه و بازار است.
آخرین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه خبری راد: درحالی که نرخ خرید دلار از سوی بانک‌ها روندی کاهشی را طی می‌کند و بازار ارز ثبات نسبی خود را حفظ کرده است، شدت رشد قیمت در بازار طلا نیز کاسته شده و انتظار کاهش قیمت در آینده بیشتر شده است.
کاهش 30 درصدی قیمت لوازم یدکی وارداتی!
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم یدکی خودرو کرج از کاهش 30 درصدی قیمت لوازم یدکی وارداتی به کشور خبر داد و گفت: در تولیدات داخلی این کاهش قیمت را شاهد نبوده‌ایم.
 طلا، سکه و ارز در ۲۰ آذرماه چند؟
پایگاه خبری راد: امروز 20 آذر ماه(سه شنبه) طلا و سکه و ارز در حد قابل توجهی کاهش قیمت را تجربه کردند.
 بازار سکه در 20 آذر ماه
پایگاه خبری راد: قیمت سکه و طلا در بازار امروز هم روند کاهشی داشت؛ به‌گونه‌ای که به گفته رئیس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر تهران، هر عدد سکه تمام بهار طرح جدید با ۱۲۶ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته (دوشنبه) به سه میلیون و ۶۱۰ هزار تومان رسید.
کاهش قیمت سکه و طلا دوباره شروع شد
پایگاه خبری راد: با وجود افزایش قیمت سکه و طلا در روزهای گذشته، بازار امروز آن‌ها آرام است و به گفته رییس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر تهران، قیمت طلا و سکه دوباره روند کاهشی خود را از سرگرفت و هر عدد سکه طرح جدید تمام بهار آزادی سه میلیون ۷۸۵ هزار تومان خرید و فروش می‌شود.
 طلا، سکه و ارز در روز دهم آذر چند؟
پایگاه خبری راد: بازار طلا، سکه و ارز مانند هفته گذشته روند کاهشی خود را نسبت به هفته‌های پیشین حفظ کرده و پیش‌بینی می‌شود این روند در روزهای آینده هم تا نزدیک‌تر شدن شرایط به قیمت‌های واقعی ادامه‌دار باشد.
قیمت طلا و سکه در دهم آذرماه
پایگاه خبری راد: رییس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر تهران با اشاره به ادامه روند کاهشی قیمت طلا و سکه در بازار امروز، اعلام کرد که قیمت طلا و سکه روند کاهشی خود را تا واقعی شدن نرخ این محصول ادامه خواهد داد.
رب ارزان نشد
پایگاه خبری راد: رییس اتحادیه بنکداران مواد غذایی با بیان این‌که انتظار می‌رفت قیمت رب گوجه فرنگی کاهش یابد، گفت: به دلیل اتمام گوجه مخصوص رب، قاچاق گوجه و عدم افت قیمت مواد بسته‌بندی، قیمت رب گوجه فرنگی کاهش نیافت.
درخشش طلا ادامه خواهد یافت
پایگاه خبری راد: در نظرسنجی طلای هفتگی کیتکونیوز، هر دو گروه کارشناسان وال استریت و سرمایه‌گذاران پیش‌بینی کردند قیمت طلا در هفته جاری برای چهارمین هفته متوالی افزایش پیدا می‌کند.
تا صادرات هست قیمت میوه کم نمی‌شود
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه میوه فروشان البرز گفت: اگر جلوی صادرات محصولات کشاورزی را نگیریم هیچ کاهش قیمتی در این محصولات رخ نمی‌دهد.
از بسته جدید ارزی انتظار کاهش قیمت نداشته باشیم
پایگاه خبری راد:استاد اقتصاد دانشگاه اصفهان با بیان اینکه اما بسته ارزی فعلی دولت در صورت اجرای درست، می تواند موفق باشد، گفت: در حال حاضر کاهش قیمت ارز مطرح نیست و تنها به ثبات رسیدن قیمت آن مطرح است تا این حباب آرام آرام تخلیه شده، اما نباید انتظار داشت که قیمت ها یک مرتبه بشکند و پایین بیاید.
شیب کاهش قیمت خودرو؛ تند تر می شود
پایگاه خبری راد: با قطع عمده فروشی و افت تقاضا در بازار خودرو، قیمت خودروهای داخلی در بازار چند میلیونی افت کرده است اما در این شرایط همچنان برخی از نمایندگی ها بنگاه داری می کنند و خودروهای کارتکسی بین دلالان دست به دست می شود.
دارو به هیچ‌وجه گران نخواهد شد/ تدبیر دولت برای کنترل نوسانات ارزی در حوزه پزشکی
پایگاه خبری راد: سخنگوی وزارت بهداشت تاکید کرد که به جز تغییرات دوره‌ای هر سال، در سال جاری تغییری در قیمت داروها نخواهیم داشت.