20:53 | دوشنبه 7 آبان 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

افزایش رضایت مشتری

رشد 30 درصدی نمایندگی های نگین خودرو تا پایان سال
پایگاه خبری راد: سود شرکت های خودرویی از فروش خودرو فقط 11 درصد است و سهم درآمدی شرکت ها از خدمات پس از فروش 24 درصد است که باید گفت سود این حوزه 50 درصد خواهد بود.
تحویل 32هزار H30 cross از سوی ایران خودرو
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو(ایساکو) از ارائه خدمات تخصصی به خودروی h30 cross در بیش از90 نمایندگی منتخب این شرکت همراه با طرح‌های ویژه خدماتی خبر داد.
فرایند ثبت نام اینترنتی سایپا بدون مشکل
پایگاه خبری راد: سرپرست معاون طرح و برنامه سایپا با بیان این که فروش اینترنتی سایپا تحت نظارت و تایید سازمان بازرسی قرار دارد، گفت: افرادی که موفق به ثبت نام می شوند از طریق آدرس و کدملی مورد شناسایی قرار می گیرند و امکان بروز تخلف به هیچ عنوان وجود ندارد.
خدمات متمایز «پرشیا خودرو» برای «ب.ام.و» سواران
پایگاه خبری راد: مدیران شرکت پرشیا خودرو ضمن رونمایی از سایت جدید پرشیا خودرو از ارائه خدمات نوین به مشتریان خود خبر دادند.
ارتقا کیفیت به نفع همگان
پایگاه خبری راد: براساس نتایج ارزیابی شركت بازرسی كیفیت، از چهار محصول جدید ایران خودرو تعداد دو محصول با چهار ستاره كیفیت، یك محصول با سه ستاره و محصول دیگر با دوستاره عرضه شده اند.
کاهش زمان تعمیرات و افزایش سرعت خدمات
پایگاه خبری راد: براساس اعلام نتایج ارزیابی سازمان بازرسی کیفیت، ایساکو موفق شد با کسب بیشترین امتیاز در میان شرکت‌های خودروساز و واردکننده خودرو در صدر جدول ارزیابی شرکت‌های خدمات پس از فروش خودرویی قرار گیرد.
صفحه قبل | صفحه بعد