20:53 | دوشنبه 7 آبان 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

اعلام بانک مرکزی

نرخ رسمی ۲۸ ارز افزایش یافت
نماد برتر- بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۹ ارز کاهش و ۲۸ ارز افزایش یافت؛ نرخ ۱۰ ارز نیز ثابت ماند.
نرخ رسمی یورو و پوند افزایش یافت
نماد برتر- بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۱۱ ارز کاهش و ۲۴ ارز افزایش یافت. نرخ ۱۲ ارز نیز ثابت ماند.
نرخ رسمی یورو و پوند کاهش یافت
نماد برتر- بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۲۲ ارز کاهش و ۱۳ ارز افزایش یافت. نرخ ۱۲ ارز نیز ثابت ماند.
نرخ رسمی ۲۴ ارز کاهش یافت
نماد برتر- بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۲۴ ارز کاهش و ۱۱ ارز افزایش یافت. نرخ ۱۲ ارز نیز ثابت ماند.
تراکنش‌های بانکی فاقد کد شهاب از یکشنبه برگشت می خورد
نماد برتر- طبق اعلام بانک مرکزی از فردا یکشنبه ، همه تراکنش‌های بانکی فاقد کد شهاب در ساتنا برگشت می‌خورند .
 نرخ رسمی ارز در نخستین روز بهمن
نماد برتر- بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۵ ارز کاهش و ۳۱ ارز افزایش یافت و نیز نرخ ۱۱ ارز نیز ثابت ماند.
نرخ رسمی یورو و پوند افزایش یافت
نماد برتر- بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۱۱ ارز کاهش و ۲۲ ارز افزایش یافت و نرخ ۱۴ ارز نیز ثابت ماند.
نرخ رسمی ۲۶ ارز کاهش یافت
نماد برتر- بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۲۶ ارز کاهش و ۸ ارز افزایش یافت. نرخ ۱۳ ارز نیز ثابت ماند.
نرخ رسمی یورو و پوند کاهش یافت
نماد برتر- بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۲۲ ارز کاهش و ۱۶ ارز افزایش یافت. نرخ ۹ ارز نیز ثابت ماند.
رکود در بازار مَسکن تا چه زمانی ادامه دارد؟
نماد برتر - تقریبا دو ماه است که بازار مسکن به ثبات قیمت و رکود معاملات رسیده و بررسی های غیررسمی نشان می دهد نرخ افت ماهانه در تهران از ۱.۱ درصد که در آذرماه رخ داد به ۳.۵ درصد در دی ماه رسیده و در این شرایط، خریداران در انتظار افت بیشتر قیمتها هستند.
نرخ رسمی یورو و پوند کاهش یافت
نماد برتر- بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۲۸ ارز کاهش و ۸ ارز افزایش یافت. نرخ ۱۱ ارز نیز ثابت ماند.
نرخ رسمی ۳۲ ارز کاهش یافت
نماد برتر- بانک مرکزی، نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۳۲ ارز کاهش و ۷ ارز افزایش یافت. نرخ ۸ ارز نیز ثابت ماند.
ثبت اختیاری چک در سامانه صیاد از هفته آینده / اجباری با قانون جدید
نماد برتر- طبق اعلام بانک مرکزی از هفته آینده امکان ثبت چک در سامانه صیاد به صورت اختیاری فراهم می‌شود اما بعد از اجرای قانون جدید ، اجباری خواهد شد .
نرخ رسمی یورو افزایش و پوند کاهش یافت
نماد برتر- بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۱۴ ارز افزایش و ۲۳ ارز کاهش یافت. نرخ ۱۰ ارز نیز ثابت ماند.
نرخ رسمی ۴۷ ارز ثابت ماند
نماد برتر- بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ تمام ارزها نسبت به روز گذشته ثابت ماند.