19:42 | دوشنبه 9 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

اطلاعات کاربران

تیک تاک بدون الگوریتم اصلی به فروش می‌رود
نماد برتر- شرکت چینی بایت دنس که شرکت مادر تیک تاک است، قصد دارد این اپلیکیشن ویدیویی را بدون الگوریتم اصلی آن در آمریکا به فروش برساند.
قبل از اینکه گرفتار فیشینگ شویم، چه کار کنیم؟
نماد برتر- برای جلوگیری از حملات فیشینگ، قبل از کلیک روی سایت، درخصوص صحت وجود آدرس سایت اطمینان حاصل کنید و مراقب شیوه نگارش نام سایت مورد نظر باشید
بروز نقص امنیتی در یک نرم‌افزار ویدئوکنفرانس
نماد برتر- یک نقص امنیتی در نرم‌افزار ویدئوکنفرانس Jabber شناسایی شده که تبعات ناشی از آن بسیار خطرناک است و در صورت بهره‌برداری از آن، احراز هویت مهاجم غیرمجاز تأیید شده و در نتیجه می‌تواند از راه دور کد دلخواد را اجرا کند.
سایت های جعلی سجام و هشدار شرکت سپرده گذاری مرکزی
نماد برتر- شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه به سهامداران بازار سرمایه هشدار داد مراقب سایت های جعلی به نام این شرکت باشند.
فیشینگ اطلاعات با تله لوازم‌التحریر ارزان!
نماد برتر- با باز شدن مدارس، کلاهبرداران با موضوع فروش لوازم‌التحریر ارزان‌قیمت، اقدام به ارسال لینک‌های جعلی و هدایت کاربران به درگاه‌های فیشینگ بانکی برای سرقت اطلاعات بانکی شهروندان و خالی کردن حساب آن‌ها می‌کنند.
دام برای تازه‌واردهای بورس با سجام‌ تقلبی
نماد برتر- رییس مرکز تشخیص ‌و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتای ناجا نسبت به کلاهبرداری از کاربران فضای مجازی با راه‌اندازی سایت تقلبی سجام هشدار داد.
بلاکچین سدی برای سانسور در شبکه‌های اجتماعی
نماد برتر- این روزها بلاکچین به عنوان بستری محبوب سبب شده است تا شبکه‌های اجتماعی گوناگون برای جلوگیری از حمله به کاربران‌شان، مقابله با سانسور و ... سراغ این تکنولوژی بیایند.
خدشه به اعتماد مردم، جریمه سنگین اپراتورها!
نماد برتر- رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با اشاره به افشای داده‌های کاربران در برخی اپراتورها تاکید کرد: مهمترین سرمایه یک اپراتور، اعتماد عمومی و اعتماد مشترکان است و اگر آن را از دست بدهد، دیگر چیزی ندارد.
واکنش رایتل به یک خبر
نماد برتر - رایتل در خصوص موضوع انتشار اطلاعات پنج و نیم میلیون مشترک این اپراتور رایتل اعلام کرد اخبار منتشره درخصوص درخواست فرد باجگیر از رایتل کذب محض است و حدس اصلی رایتل در خصوص نشر اطلاعات، توسط منشاء انسانی مربوط‌ به سال ۹۴ و پیش از آن است.
اطلاعات کاربران آیفون در دستان هکرها
نماد برتر- اپل در جدیدترین گزارش‌های منتشره رسماً آسیب‌پذیری اپلیکیشن میل در سیستم عامل ios و نفوذ هکرها به اطلاعات کاربران آیفون و آی‌پد را تایید کرد.
گوگل ایمیل‌های آلوده درباره ویروس کرونا را مسدود می‌کند
نماد برتر- گوگل به تازگی اعلام کرده که در هفته گذشته از ارسال میلیون‌ها ایمیل آلوده به بدافزار و ویروس با عنوان گمراه کننده ویروس کرونا به کاربران جی‌میل جلوگیری کرده است.
ماجرای هک سایت "علی بابا" چیست؟
نماد برتر- روز گذشته اعلام شد که تعدادی از سرورهای علی‌بابا موردحمله هکرها قرار گرفته و به برخی از اطلاعات کاربران و سورس‌کدها دسترسی پیدا کردند.
هواوی محصولات بیشتری را با سیستم‌عامل اختصاصی عرضه می‌کند
پایگاه خبری راد: هواوی به تازگی اعلام کرده است که محصولات بیشتری را با سیستم عامل اختصاصی خود روانه بازارهای جهانی خواهد کرد.
نکاتی برای این‌که در دنیای دیجیتال ایمن باشید
پایگاه خبری راد: مشاغل در همه ابعاد روزانه قربانی حملات سایبری می‌شوند؛ بدافزارها و حملات فیشینگ می‌توانند به شرکت‌ها به طور متوسط ۲.۴ میلیون دلار یا بیش‌تر خسارت وارد کنند و این سؤال وجود دارد که اهداف اصلی این حملات چه کسانی هستند؟
رشد و شکوفایی اقتصادی با توسعه شبکه 5G !
پایگاه خبری راد: کارشناسان برآورد و اعلام کرده‌اند که تکنولوژی شبکه نسل پنجم اینترنت همراه ۵G می‌تواند موجب رشد و شکوفایی اقتصاد چین شود.