03:12 | شنبه 5 آبان 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

استخراج ارزهای دیجیتالی

حمله بدافزار جدید به ۱۰۰ هزار مودم وای‌فای
پایگاه خبری راد: محققان فعال در حوزه امنیت سایبری به‌تازگی از یک حمله بدافزاری گسترده به بیش از ۱۰۰ هزار دستگاه مودم اینترنت بی‌سیم وای‌فای خبر داده‌اند.
ورود سامسونگ به حوزه تولید تراشه مخصوص ارزکاوی دیجیتالی
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که شرکت سامسونگ با همکاری یک شرکت کانادایی قصد دارد وارد حوزه تولید تراشه مخصوص استخراج ارزهای دیجیتالی شود.
رکورد درآمدزایی سخت‌افزار چینی ارزکاوی دیجیتال
پایگاه خبری راد: بر اساس آمارها، یک شرکت چینی فعال در زمینه تولید سخت‌افزار برای استخراج ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده، توانسته است تنها در نیمه نخست سال جاری بیش از ۲.۸ میلیارد دلار درآمد کسب کند.
سرقت ۶۰ میلیون دلار بیت‌کوین از یک صرافی ژاپنی
پایگاه خبری راد: مجرمان سایبری و هکرها نزدیک به ۶۰ میلیون دلار از یک صرافی در ژاپن را به سرقت برده اند.
ارز دیجیتالی چیست و چه کاربردهایی دارد؟
پایگاه خبری راد: در چند سال اخیر ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده بسیاری همچون بیت کوین، مونرو، ریپل و اتریوم از محبوبیت و استقبال بی‌نظیری برخوردار شده و کاربران بسیاری در جهان به دنبال استخراج و تبدیل پول‌های خود به ارزهای دیجیتالی هستند؛ چراکه این روزها بسیاری از افراد با خرید و استخراج این ارز توانسته اند به پول زیادی دست پیدا کنند. این گزارش به مرور و معرفی مختصری بر تعاریف و انواع مختلف ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده موسوم به cryptosurrency می پردازد.
فایرفاکس هم به جنگ ارزهای دیجیتالی می‌رود
پایگاه خبری راد: مرورگر اینترنتی فایرفاکس بدافزارهای استخراج ارزهای مجازی را به‌صورت کاملا خودکار مسدود کرده و مانع فعالیت آن‌ها می‌شود.
هک مودم‌های وای فای برای استخراج ارزهای دیجیتالی
پایگاه خبری راد: محققان و پژوهشگران امنیتی به تازگی دریافته‌اند که هکرها با نصب برنامه‌های استخراج ارزهای دیجیتالی به تعداد زیادی از مودم‌های روتر اینترنت وای فای میکروتک حمله کرده اند.
کدام اپلیکیشن‌ها از پلی‌استور گوگل حذف می‌شوند؟
پایگاه خبری راد: گوگل توسعه و انتشار اپلیکیشن‌های استخراج ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده در فروشگاه پلی استور را ممنوع اعلام کرده است.
ورود غول تراشه‌سازی به حوزه ارزهای دیجیتالی
پایگاه خبری راد: شرکت TSMC به‌عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تراشه در جهان قصد دارد از این پس به عرصه تولید تراشه برای ارزهای مجازی پا بگذارد.
اطلاعات فرودگاه‌های بین‌المللی از سوی هکرها به فروش می‌رسد!
پایگاه خبری راد: شرکت مک آفی به تازگی اعلام کرده که مجرمان سایبری برخی از اطلاعات اساسی و حیاتی نهادهای دولتی و فرودگاه‌های بین‌المللی را در محیط دارک وب به فروش رسانده‌اند.
با بیت کوین خودروی بی. ام. و بخرید!
پایگاه خبری راد: مشتریان انگلیسی از این قادر خواهند بود خودروهای موردعلاقه خود از برند بی.ام.و را با پرداخت ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده همچون بیت کوین خریداری کنند.
آلودگی سرویس‌های پخش آنلاین مسابقات فوتبال جام جهانی
پایگاه خبری راد: متخصصان امنیتی از خطر انتشار بدافزار به سرویس‌های اینترنتی پخش آنلاین و مستقیم بازی‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به کاربران هشدار دادند.
علت حذف اپلیکیشن‌های استخراج ارز دیجیتالی از اپ استور
پایگاه خبری راد: اپل اعلام کرده است که تمامی اپلیکیشن‌های استخراج و نقل و انتقال ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده همچون بیت کوین را در پلت‌فرم سیستم عامل iOS و macOS از فروشگاه اپ استور حذف کرده و جلوی فعالیت آن‌ها را گرفته است.
تمرکز بر فناوری‌های نوین اچ‌تی‌سی را نجات می‌دهد؟
پایگاه خبری راد: شرکت اچ تی سی تایوان اعلام کرده است که می‌خواهد در زمینه فناوری‌های نوین همچون واقعیت مجازی، واقعیت افزوده و هوش مصنوعی سرمایه‌گذاری کند.
بیت‌کوین دوباره گران می‌شود!
پایگاه خبری راد: یک کارشناس حوزه بانکداری الکترونیک با اشاره به ارائه ارز دیجیتالی "گرام" در آینده‌ای نزدیک توسط تلگرام، این ارز را یک رقیب جدی برای بیت‌کوین ارزیابی کرد.