05:47 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

استان سمنان

خسارت سیل به 6000 هکتار از باغ‌ها و مزارع سمنان
پایگاه خبری راد: رییس سازمان جهادکشاورزی استان سمنان از خسارت به 6 هزار هکتار از باغ‌ها و مزارع کشاورزی استاندر جریان بارش‌های فروردین‌ماه خبر داد و گفت: البته خسارت وارد شده به این اراضی به صورت 100درصدی نیست.
بیش‌از ۲۰۰ رأس دام عشایر کالپوش میامی بر اثر بارش شدید برف و باران تلف شدند
پایگاه خبری راد: بیش از ۲۰۰ رأس از دام‌های عشایر منطقه کالپوش در اثر بارش شدید برف و باران، تلف شدند.
اعلام اسامی ۳۰ جان‌باخته حادثه سیل در کشور
پایگاه خبری راد: جانشین مدیریت بحران سازمان پزشکی قانونی کشور، مرگ ۳۰ نفر در پی بارندگی‌های اخیر و وقوع سیل در استان‌های مختلف کشور را تأیید کرد.
بازدید از سدها در ایام نوروز آزاد است
پایگاه خبری راد: به‌ مناسبت بزرگداشت دوم فروردین روز جهانی آب، امکان بازدید از تأسیسات تامین آب شامل سدها و شبکه‌های آبیاری و زهکشی کشور در ایام نوروز برای علاقه‌مندان و مسافران نوروزی فراهم شده است.
بارش برف و باران در محورهای ۱۴ استان کشور
پایگاه خبری راد: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی ۱۴استان کشور خبر داد.
بیماری که به تدریج درختان اُرس سمنان را می‌خشکاند
پایگاه خبری راد: مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان از کنترل کامل بیماری "اورس واش" در جنگل‌های ارس این استان خبر داد و گفت: با وجود اقدامات کنترلی و پیشگیرانه هنوز احتمال بازگشت این بیماری منتفی نیست.
ارسال پرونده خودروسازی بهمن به تعزیرات/ فرصت ۳ روزه به کرمان‌موتور و کارمانیا
پایگاه خبری راد: رییس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان از ارسال پرونده خودروسازی‌های بهمن موتور و کرمان موتور به تعزیرات خبر داد و گفت: به تمام عرضه‌کنندگان و خودروسازهایی که تعهدات معوق دارند، تذکر می‌دهیم که در اسرع وقت نسبت به ایفای تعهدات خود اقدام کنند.
پیش‌بینی مشکل تامین آب شرب برخی شهرهای سمنان در تابستان
پایگاه خبری راد: استاندار و رئیس شورای حفاظت از منابع آب استان سمنان ضمن جدی دانستن معضل کم‌آبی در این استان معتقد است که مشکل کم‌آبی در این استان با افزایش بارندگی‌ها نیز به‌طور کامل رفع نمی‌شود.
بهانه‌ای که نباید از نانوای محل پذیرفت
پایگاه خبری راد: معاون بازرگانی شرکت غله و خدمات بازرگانی استان سمنان از استان سمنان به عنوان تنها استانی در کشور نام برد که خبازی‌های آن مختارند که آرد مورد نیاز خود را از هر کارخانه آردی که مختارند تهیه کنند.
سمنانی‌ها مرغ را گران‌تر از خارج استان می‌خرند
پایگاه خبری راد: معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان با اشاره به افزایش قیمت گوشت سفید و قرمز در ماه‌های اخیر گفت: متاسفانه درخصوص قیمت مرغ، در سمنان شاهد اختلاف قیمت با خارج از استان هستیم که باید تمهیدات ویژه ای برای این موضوع داشته باشیم.
پشت پرده تعیین قیمت خودرو در حاشیه بازار
پایگاه خبری راد: رئیس انجمن مدیران صنایع استان سمنان معتقد است که تعیین قیمت خودرو با نقش‌آفرینی خودروسازان و دلالان در حاشیه بازار صورت گرفته و خودروسازان در این شرایط، خودروی تولیدی خود را با قیمت بالا و نقدا می‌فروشد و این در حالی است که در پرداخت طلب قطعه‌سازان که با معضلات متعدد روبرو است، تعلل می‌کند.
تشدید معضل کمبود سرمایه در گردش در واحدهای تولیدی سمنان
پایگاه خبری راد: یک تولیدکننده و صادرکننده با اشاره به فشارهای ناشی از تحریم‌های ظالمانه بر تولیدکنندگان و خصوصاً واحدهای تولیدی کوچک‌تر گفت: متأسفانه در این شرایط فشارهای داخلی کمتر از فشارهای خارجی نیست.
دانه‌های تسبیحی که برای ترخیص کالا جفت و جور نمی‌شوند
پایگاه خبری راد: مدیرکل گمرک استان سمنان معتقد است که نباید همه مشکلات ناشی از روند طولانی شدن ترخیص کالا از مبادی گمرکی را به‌نام گمرک نوشت.
جنگ با فضای مجازی را پایان دهید
پایگاه خبری راد: آذری جهرمی: باید هرچه زودتر به جنگ با فضای مجازی در کشور پایان داده شود و با بهره‌گیری از همین فضا به دشمنان نظام پاسخ دهیم.
چالش کم آبی سمنان با منابع شمال و جنوب رفع شود
پایگاه خبری راد: استاندار سمنان گفت: نفت و آب انفال الهی‌اند و همه مردم ایران باید از آن بهره‌مند شوند.