14:22 | يكشنبه 15 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

استان زنجان

راه‌اندازی کلینیک صنعت در استان زنجان
پایگاه خبری راد: رئیس پارک علم و فناوری استان زنجان با بیان این‌که ایجاد اشتغال پایدار با اقتصاد دانش‌بنیان محقق می‌شود،گفت: کلینیک صنعت استان زنجان با هدف ایجاد ساز و کار لازم برای تحقق ارتباط صنعت، جامعه و دانشگاه تاسیس می‌شود.
برف اردیبهشتی در محورهای پنج استان کشور
پایگاه خبری راد: رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش برف در محورهای پنج استان کشور خبرداد.
سطح مبادلات تجاری ایران و یونان قابلیت توسعه دارد
پایگاه خبری راد: سفیر یونان در ایران با بیان اینکه سطح مبادلات تجاری ایران و یونان قابلیت توسعه را دارد، گفت: در حال حاضر سطح مبادلات تجاری ایران یونان حدود ۳۰ میلیون یورو است.
تنها 46 درصد ظرفیت سد تهم استان زنجان پر شده است
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت آب‌ منطقه‌ای زنجان گفت: با وجود بارندگی‌ روزهای اخیر، فقط 46 درصد ظرفیت سد تهم پر شده است.
بارش برف و باران در محورهای ۱۴ استان کشور
پایگاه خبری راد: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی ۱۴استان کشور خبر داد.
جزئیات تورم در استان‌ها/ کردستان در صدر
پایگاه خبری راد: بررسی تغییرات تورم در بین استان‌های ایران نشان می‌دهد که بیشترین نرخ تورم نقطه به نقطه مربوط به استان کردستان با ۵۲.۲ درصد کمترین آن به استان قم با ۳۵.۳ درصد اختصاص داشته است.
بارش برف و باران در بیشتر جاده‌های کشور
پایگاه خبری راد: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش باران و برف در بسیاری محورهای مواصلاتی کشور طی امروز (۲۰ بهمن ماه) خبر داد و گفت: تردد با زنجیر چرخ در محورهای زنجان - طارم و پاوه- جوانرود الزامی است.
آلودگی برخی چاه‌های خانگی روستایی زنجان
پایگاه خبری راد: مدیر عامل شرکت آبفار استان زنجان گفت: بیشترین آلودگی آب در مناطق روستایی مربوط به چاه‌های خانگی است.
عرضه نرم‌افزارجامع مشترکین آب از سوی محققان پارک فناوری زنجان
پایگاه خبری راد: طی برگزاری مراسمی از نرم‌افزاری یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در پارک علم و فناوری استان زنجان که در زمینه امور مشترکان آب است، رونمایی شد.
زیتون؛ به نام طارم به کام رودبار
پایگاه خبری راد: زیتون، محصول عمده طارم است که گاهی - اکثر مواقع - شاهد فروش آن به نام رودبار هستیم.
کدام سازمان ها در دسترس هستند؟
پایگاه خبری راد: سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، جایی است که مردم می‌توانند با مراجعه به آن، سوالات و شکایات خود را از دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف مطرح کنند.
صادرات اولین محموله پوشاک هوشمند ایرانی به کویت
پایگاه خبری راد: پوشاک هوشمند محققان یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در پارک علم و فناوری استان زنجان به ارزش یکصد هزار یورو به کشور کویت صادر می‌شود.
چگونه زنجیر چرخ ببندیم
پایگاه خبری راد: ناآشنا بودن رانندگان با بستن زنجیرچرخ علاوه بر ایجاد راه بندان، موجب اتلاف وقت و دغدغه و نگرانی راننده و سرنشینان خودروها می شود.
طعم تلخ زیتون بر کام محیط زیست طارم
پایگاه خبری راد: پساب‌های زیتون یکی از معضلاتی است که کام محیط زیست طارم را تلخ کرده است.
معادن کوچک؛ چالشی که صرفه اقتصادی را کمرنگ می‌کند
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: کوچک مقیاس‌ بودن معادن استان زنجان یکی از چالش‌های این بخش است که موجب شده فعالیت در این حوزه صرفه اقتصادی لازم را نداشته باشد.