11:54 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

استان اصفهان

در بازار مرغ چه خبر است؟
نماد برتر- بازار مرغ در این روزها به بازار پر تنشی تبدیل شده و مردم هر چند روز یکبار با افزایش قیمت های جدید در خصوص این کالا مواجه می شوند.
چهار شرکت جدید سرمایه گذاری استانی آماده گشایش در بورس شدند
نماد برتر- بورس تهران زمان گشایش نماد چهار شرکت دیگر و جدید سرمایه گذاری استانی سهام عدالت را با سرمایه ۱۷.۶ تا ۲۵.۶ هزار میلیارد تومانی اعلام کرد.
تامین مالی ایمیدرو برای احداث واحدهای فرآوری گوهرسنگ
نماد برتر- طبق اعلام رییس هیات عامل ایمیدرو، اجرای برنامه‌های این سازمان در توسعه صنعت گوهرسنگ استان‌های خراسان رضوی، قم، کرمان، اصفهان در قالب تفاهم‌نامه با استانداری‌ها سرعت می‌گیرد که تامین مالی برای در استان‌ها توسط ایمیدرو خواهد بود.
تامین مالی برای احداث واحدهای فرآوری در استان‌ها توسط ایمیدرو
نماد برتر- رئیس هیات عامل ایمیدرو اعلام کرد: اجرای برنامه‌های این سازمان در توسعه صنعت گوهرسنگ استان های خراسان رضوی، قم، کرمان، اصفهان در قالب تفاهم نامه با استانداری ها سرعت می‌گیرد.
آزادسازی ۱۵۰۰ میلیارد تومان زمین از دست زمین خواران
نماد برتر- تنها در یک ماه گذشته ۱۴۲ هکتار زمین ملی و دولتی به ارزش ۱۵۲۱ میلیارد تومان در سراسر کشور از دست متصرفان آزادسازی شد.
موسوی لارگانی: دلیل افزایش تعرفه تراکنش‌های بانکی چیست؟
نماد برتر-یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از افزایش تعرفه تراکنش‌های بانکی انتقاد کرده و خواستار شفاف سازی در این زمینه شد.
تفویض اختیار توزیع سهمیه اقلام اساسی برنج، شکر، گوشت مرغ و قرمز به استان‌ها
نماد برتر- سخنگوی ستاد تنظیم بازار کشور گفت: بر اساس مصوبات ستاد تنظیم بازار کشور، کارگروه‌های تنظیم بازار استان‌ها اجازه دارند تا در مواقعی که سهمیه توزیع برنج، شکر، گوشت مرغ یا قرمز و سایر اقلام به استان‌ها تخصیص می یابد، میزان توزیع در بخش صنف، صنعت و خانوار و همچنین شبکه های منتخب را تعیین و انتخاب کنند.
ثبت 54 هزار مورد گزارش توسط ناظران افتخاری طی 6 ماهه اول سال 1399
نماد برتر- مدیر کل هماهنگی امور استانها و نظارت بر تشکلها سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان ضمن تشریح سیاستها و برنامه ‌های متخذه برای جذب ناظران افتخاری جهت مشارکتهای مردمی برای نظارت بر بازار، گفت با توسعه طرح ناظران افتخاری می توانیم ضمن ارتقا مشارکت مردمی درفرایند کنترل و نظارت بر بازار بستری را ایجاد کنیم، فضای خود کنترلی در جامعه توسعه یابد. و هریک از شهروندان نسبت نوسانات بازار از خود حساسیت نشان دهند.
خرید بیش از ۱۳ هزار تن گوجه فرنگی کشاورزان کهگیلویه و بویراحمد
نماد برتر- مدیرکل تعاون روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد از خرید بیش از ۱۳ هزار تن گوجه فرنگی از کشاورزان این استان در سال جاری خبر داد.
آزادراه ۱۳۰۰ میلیارد تومانی اصفهان آماده افتتاح شد+ مبلغ عوارض
نماد برتر- مجری طرح‌های زیربنایی شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در استان اصفهان گفت: آزادراه کنارگذر شرق اصفهان در حال حاضر با هزینه حدود ۸۰۰۰ میلیارد تومانی آماده بهره‌برداری است که می‌تواند سالانه ۷۴۰ میلیون لیتر کاهش مصرف سوخت و ۲۵۰ نفر کاهش تلفات جاده‌ای را در کنار دیگر مزایا به همراه داشته باشد.
کدام مشمولان غیرمستقیم سهام عدالت امکان معامله دارند؟
نماد برتر- از میان شرکت های سرمایه گذاری استانی، ۲۲ شرکت نسبت به برگزاری مجمع افزایش سرمایه و ثبت صورتجلسات افزایش سرمایه خود نزد اداره ثبت شرکت‌ها و همچنین تهیه صورت‌های مالی حسابرسی شده اقدام کرده اند و تا کنون ۱۸ شرکت در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج شده اند.
چرا قیمت خودرو منفجر شد؟
نماد برتر- اگرچه طی سه سال گذشته قیمت خودرو به طور افسار گسیخته رو به افزایش است، اما فعالان بازار خودرو این بار از قیمت های نجومی خودرو طی یک هفته گذشته به نوعی شوکه هستند و می گویند نوسانات نرخ ارز متهم اصلی این گرانی است، اما ضعف مدیریت این صنعت موجب شده تا روز به روز قیمت خودروهای داخلی گران شود.
توسعه مطالعات علوم‌زمین و فرآوری مواد معدنی اصفهان با امضای تفاهم‌نامه سه‌جانبه
نماد برتر- سازمان زمین‌شناسی با امضای تفاهم‌نامه‌ ۳ جانبه در توسعه مطالعات علوم زمین، اکتشافات و فرآوری مواد معدنی در استان اصفهان مشارکت خواهد داشت.
تولید اولین ریل راه آهن استاندارد در کشور
نماد برتر- شرکت ذوب آهن اصفهان برای اولین بار موفق به کسب پروانه استاندارد برای تولید ریل راه آهن در کشور شد.
پیشتازی ۲ شرکت در تحقیقات تولید واکسن کرونا/اولین پالایشگاه خون کشور راه‌اندازی می‌شود پیشتازی ۲ شرکت در تحقیقات تولید واکسن کرونا/اولین پالایشگاه خون کشور راه‌اندازی می‌شود
نماد برتر- معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با اشاره به اینکه در حوزه تولید واکسن مقابله با کرونا در حال حاضر با ۶ شرکت قرارداد منعقد شده است، گفت: در حوزه صنایع غذایی و توسعه امنیت غذایی، محصولات فناورانه متعددی در کشور تولید شده است و شاهد تولید برخی آنزیم‌ها و پروبیوتیک‌ها برای نخستین بار با توان نیروی متخصص در کشور هستیم.