13:45 | دوشنبه 9 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

استاندار خوزستان

خواب تروریست‌ها برای ایران تعبیر نمی‌شود
پایگاه خبری راد: استاندار خوزستان در حاشیه عیادت از مجروحان حمله تروریستی اهواز گفت: تروریست‌ها و همه کسانی که برای ایران خواب‌های بد دیده‌اند، تاکنون خواب‌هایشان تعبیر نشده است و نخواهد شد.
نظر صریح استاندار خوزستان درباره گردشگران عراقی
پایگاه خبری راد: استاندار خوزستان، نظر خود را درباره سود و زیان ورود گردشگران عراقی به این استان بیان کرد.
اینجا ماهی‌ها در آب می‌میرند!
پایگاه خبری راد: امروز به دلیل بحران کمبود و شوری آب در خوزستان، آبزی‌پروری به خطر افتاده و روزانه بسیاری از ماهیان در استخرهای پرورش ماهی می‌میرند. شوری و کمبود آب در شهرهای خرمشهر و آبادان، آبزی‌پروران را با مشکلات فراوانی مواجه کرده است، به شکلی که عده‌ای از آن‌ها ناامیدتر از همیشه شاهد مرگ ماهیانی هستند که خود برای پرورش آن‌ها زحمت کشیده‌اند.
به کشاورزان توجه کنید
پاگاه خبری راد: رییس نظام صنفی کشاورزی خوزستان در راس هیات عالیرتبه ای از شورای هماهنگی تشکل های کشاورزی استان بمنظور دیدار با کشاورزان شرق استان(حوزه مارون، زهره و جراحی) در ابتدا وارد شهرستان امیدیه شد و در جمع کشاورزان این شهرستان در همایش هم اندیشی چگونگی تامین معوض کشت حوزه زهره(منطقه امیدیه) شرکت کرد.
نخل از خوزستان حذف می‌شود؟
پایگاه خبری راد: رییس نظام صنفی کشاورزی خوزستان گفت: اکنون در حوضه مارون، زهره و جراحی چهار فصل زراعی است که کشاورزان استان خوزستان آب مناسبی برای کشت و کسب معیشت ندارند و در این زمینه با مشکلات جدی معیشتی مواجه هستند.
تجمع در اروندکنار در اعتراض به کمبود آب
پایگاه خبری راد: روز شنبه تجمعی در بخش اروندکنار در اعتراض به نبود آب شرب در این منطقه در مقابل بخشداری آن در آبادان برگزار شد.
آب خوش از گلوی خرمشهری‌ها پایین رفت؟
پایگاه خبری راد: بیش از 20 روز از شوری آب در آبادان و خرمشهر و اعتراضات مردم این شهرها می‌گذرد.
ماجرای آب خوزستان و طرحی که چهار دولت را دید!
پایگاه خبری راد: این جملات عیناً از گزارش ۱۰ سال پیش ایسنا نقل می‌شود: «مردم خوزستان از گذشته تا به امروز از مشکلات آب رنج می‌بردند. در مقاطع زمانی، مردم با مشکل کمبود آب آشامیدنی و گاهی با مشکل شوری و کدورت آب شرب دست‌وپنجه نرم کرده‌اند».
آب شیرین به آبادان و خرمشهر رسید
پایگاه خبری راد: استاندار خوزستان گفت: آب از طریق طرح غدیر 2 به خرمشهر و آبادان رسید.
‌مشکلات خوزستان با تدبیر حل می‌شود
پایگاه خبری راد: وزیر نیرو با بیان اینکه مشکلاتی که در خوزستان داریم با تدبیر حل می‌شود، گفت: اجرای طرح غدیر یک رکورد مهندسی است که شاهد اجرای آن در خوزستان هستیم.
افزایش شوری آب در خوزستان
پایگاه خبری راد: معاون امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: در حال حاضر 75 درصد آب شرب 76 شهر و ۴۰۶۲ روستا از رودخانه‌های استان تامین می شود که خشکسالی های اخیر تاثیر فراوانی بر کاهش ورودی‌ها و افزایش شوری آب داشته است.
اجرای طرح غدیر سه سال از برنامه عقب است/ سد دز، منبع آب فاز سوم
پایگاه خبری راد: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان گفت: فاز سوم طرح آبرسانی غدیر به طول 400 کیلومتر از سد دز است که کارهای آن انجام و تامین اعتبار شده و در دستور کار دولت قرار دارد.
تامین آب شهرهای آبادان و خرمشهر از رودخانه کرخه و طرح غدیر
پایگاه خبری راد: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان گفت: خط دوم غدیر، نیاز آبادان و خرمشهر را به طور کامل پوشش می‌دهد و دیگر نیازی به برداشت آب از جاهای دیگر نیست.
 از سر گرفته شدن انتقال آب به آبادان و خرمشهر از طریق لوله غدیر
پایگاه خبری راد: مدیرعامل آب و برق خوزستان با اشاره به شکستگی خط انتقال آب غدیر به آبادان و خرمشهر در روزهای اخیر گفت: با تلاش هایی که به صورت شبانه روزی انجام شد، خط لوله غدیر ترمیم و در حال حاضر انتقال آب به آبادان و خرمشهر از طریق لوله مذکور از سر گرفته شده است.
آب خوزستان، دو سوی یک ماجرا
پایگاه خبری راد: درحالی که به گفته مسئولان ارشد دولتی برنامه‌های جدیدی برای تامین آب با کیفیت برای مردم آبادان و خرمشهر درنظر گرفته شده، برخی از مردم خوزستان همچنان نسبت به کیفیت و کمیت آب دریافتی خود اعتراضاتی دارند.