13:18 | چهارشنبه 13 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

استاندارد چارترد

بهبود دورنمای قیمت نفت در سال ۲۰۱۹
پایگاه خبری راد: بزرگترین بانک‌های دنیا با کمرنگ شدن واهمه نسبت به رکود اقتصادی، پیش‌بینی کردند قیمت نفت در سال ۲۰۱۹ بهبود خواهد یافت.
چین اوراق قرضه مبتنی بر دلار صادر می‌کند
پایگاه خبری راد: چین اعلام کرد ۱۲ بانک داخلی و خارجی، عملیات صدور اوراق قرضه مبتنی بر دلار این کشور را آغاز خواهند کرد.
احتمال جریمه 1.5 میلیاردی بانک انگلیسی توسط آمریکا
پایگاه خبری راد: بانک استاندارد چارترد اعلام کرد با پرداخت ۱.۵ میلیارد دلار جریمه به وزارت دادگستری آمریکا موافقت کرده است.
احتمال صعود نفت به ۱۰۰ دلار به دلیل تحریم‌های ایران
پایگاه خبری راد: مدیر بخش تحقیقات کالای بانک استاندارد چارترد پیش‌بینی کرد تحریم‌های آمریکا علیه ایران ممکن است باعث کمبود شدید عرضه در بازار تا پایان امسال شده و قیمت‌های نفت را به ۱۰۰ دلار برساند.
توقف حمایت مالی یک بانک دیگر از نیروگاه‌های زغال‌سوز
پایگاه خبری راد: بانک استاندارد چارترد در راستای تعهدش برای حمایت از توافق جوی پاریس، دیگر از نیروگاههای زغال‌سوز جدید حمایت مالی نخواهد کرد.
آمریکا چگونه دلار را به یک اسلحه تبدیل کرده است؟
پایگاه خبری راد: مزیت‌های فوق العاده دلار در بازارهای مالی جهانی به آمریکا یک اهرم فشار غیرعادی هدیه داده است.
احتمال جریمه مجدد «استاندارد چارترد» به علت نقص تحریم‌ها
پایگاه خبری راد: بانک انگلیسی "استاندارد چارترد" ممکن است به علت نقص تحریم‌های ضدایرانی آمریکا بار دیگر مجبور به پرداخت جریمه‌ای گزاف شود.
احتمال جریمه مجدد «استاندارد چارترد» به علت نقص تحریم‌ها
پایگاه خبری راد: بانک انگلیسی "استاندارد چارترد" ممکن است به علت نقص تحریم‌های ضدایرانی آمریکا بار دیگر مجبور به پرداخت جریمه‌ای گزاف شود.
بانک مرکزی پاکستان مجبور به کاهش ارزش پول ملی شد
با وخیم‌تر شدن اوضاع اقتصادی در پاکستان، گمانه زنی‌ها حاکی از آن است که این کشور نیاز به حمایت صندوق بین‌المللی پول خواهد داشت.
بانک انگلیسی فعالیت های خود در آسیا را محدود می کند
پایگاه خبری راد: بانک "استاندارد چارترد" اعلام کرد به منظور مدیریت بهتر سرمایه و منابع خود، فعالیت هایش در قاره آسیا را در دو قطب سنگاپور و هنگ کنگ متمرکز می کند.
قدرت تحریم‌های آمریکا در حال محدود شدن است
پایگاه خبری راد: بلومبرگ در گزارشی نوشت: پاسخ‌های جهانی به تصمیم ترامپ در خصوص توافق هسته ای ایران نشان داد آمریکا تا همیشه سرپرست اقتصاد جهانی نخواهد بود.
زوم اوپک روی نفت ۷۰ دلاری
پایگاه خبری راد: نفت برنت ۱۰ روز پیش به ۶۰ دلار در هر بشکه صعود کرد و از آن زمان بالای این قیمت مانده و باعث شده این تصور ایجاد شود که نفت کف قیمت جدیدی پیدا کرده و رشد آن به ۷۰ دلار در کوتاه مدت نه تنها رویای دوری نیست بلکه احتمال آن وجود دارد.
سرمایه‌گذاری یک گروه مالی ایتالیایی در ایران
پایگاه خبری راد: یک شرکت مدیریت دارایی ایتالیایی نخستین گروه سرمایه‌گذاری خارجی شد که در بحبوحه تهدیدهای رئیس جمهور آمریکا برای خروج از برجام، سهمی در یک شرکت مالی ایرانی خریداری کرد.
صفحه قبل | صفحه بعد