18:48 | پنجشنبه 12 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

اثر انگشت

رونمایی گوشی جدید نوکیا با دوربین پنج گانه
پایگاه خبری راد: شرکت‌های بزرگ تلفن‌های همراه در رقابت تنگاتنگ با یکدیگر قرار دارند و روزانه در دنیای موبایل شاهد رونمایی از جدیدترین دستگاه‌ها هستیم.
سلطه دو غول تکنولوژی بر بازار حسگرهای اثر انگشت در موبایل
پایگاه خبری راد: به گفته تحلیلگران، دو شرکت کوالکام و مدیاتک با فناوری‌های جدید در حوزه حسگرهای اثر انگشت بازار آن را در سال آینده تصاحب خواهند کرد.
تجربه‌ای عجیب و متفاوت با واقعیت مجازی!
پایگاه خبری راد: سازمان "بنیاد مرز الکترونیکی" (Electronic Frontier Foundation) یا (FFF) آمریکا می‌خواهد تجربه واقعیت مجازی جدید و فوق‌العاده‌ای را در اختیار افراد قرار دهد.
معرفی گوشی انعطاف‌پذیر سامسونگ/ پرچمدار جدید وان‌پلاس از راه رسید
پایگاه خبری راد: رقابت غول‌های بزرگ تلفن‌های همراه روزبه‌روز نزدیک‌تر می‌شود و در دنیای موبایل شاهد رونمایی از جدیدترین دستگاه‌ها هستیم.
دیگر کسی نمی‌تواند پیام‌های واتس‌اپ شما را بخواند
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که واتس‌اپ قصد دارد از کنجکاوی و دسترسی افراد غریبه به پیام‌های کاربرانش در این پیام‌رسان جلوگیری بعمل بیاورد.
شنود و جاسوسی از لپ‌تاپ‌های اپل غیرممکن شد
پایگاه خبری راد: اپل مدعی شده است که تراشه امنیتی که در نسل جدید رایانه های مک بوک ۲۰۱۸ بکار برده است، شنود مکالمات را از طریق میکروفون لپ تاپ ناممکن می‌سازد.
نخستین گوشی گیمینگ با 10 گیگابایت رم در راه است
پایگاه خبری راد: رقابت غول‌های بزرگ تلفن‌های همراه روزبه‌روز نزدیک‌تر می‌شود و در دنیای موبایل شاهد رونمایی از جدیدترین دستگاه‌ها هستیم.
حسگر اثر انگشت زیر تمام صفحه نمایش
پایگاه خبری راد: نسل آینده گوشی‌های هوشمند یکی از غول‌های فناوری آسیایی به احتمال زیاد دارای قابلیت خوانش اثر انگشت در تمام صفحه نمایش خواهد بود.
نسل جدید درگاه اتصال در آیپد پرو ۲۰۱۸
پایگاه خبری راد: تحلیلگران برآورد کرده‌اند که اپل به احتمال زیاد تبلت آیپد پرو ۲۰۱۸ خود را به درگاه USB-C تجهیز خواهد کرد.
به جای پاسپورت، صورت‌تان را نشان دهید
پایگاه خبری راد: یکی از خطوط هوایی آمریکا اقدام به راه‌اندازی اولین سیستم کامل شناسایی بیومتریک می‌کند که نیاز به بررسی گذرنامه را از بین خواهد برد.
آغاز کمپین انتخابات پارلمانی افغانستان از فردا
پایگاه خبری راد: کمپین انتخابات پارلمانی افغانستان از فردا (جمعه) در سراسر این کشور آغاز می‌شود.
امروز با محور وقاحت مواجه هستیم!
پایگاه خبری راد: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: طرح‌های مخابراتی با ارزش بالغ بر ۴۰۵ میلیارد تومان در استان اصفهان به بهره‌برداری رسید.
نکات مهم امنیتی برای کاربران اندروید
پایگاه خبری راد: امنیت در اندروید اغلب به عنوان یکی از مهمترین موضوعات خبری مطرح می‌شود. اگر شما نیز از اندروید استفاده می‌کنید، احتمالا نگران پیدا شدن سر و کله تهدیدهای گوناگون شده‌اید. این مهم است که تلفن همراه هوشمند شما امن باشد، اما داشتن امنیت الزاما نیاز به انجام فرآیندی گران‌قیمت و پیچیده ندارد.
اپل با حسگر اثر انگشت در گوشی‌های آیفون خداحافظی می‌کند؟
پایگاه خبری راد: یک تحلیلگر فعال در حوزه فناوری مدعی شده است که اپل برنامه‌ای برای بازگشت فناوری احراز هویت با اثر انگشت موسوم به تاچ آیدی به آیفون ندارد.
شناسایی دقیق افراد با روشی به جز "اثر انگشت"
پایگاه خبری راد: محققان دریافتند که "کانکتوم‌های مغز" افراد، مانند اثر انگشت عمل می‌کنند و می‌توانند هویت واقعی افراد را تشخیص دهند.