17:44 | دوشنبه 18 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

اتحادیه تاکسیرانی

نوسازی ۱۰هزار تاکسی، معطل یک ابلاغیه!
پایگاه خبری راد: بارها و بارها مسئولان پایتخت اعلام کردند که حل مشکل ترافیک و آلودگی هوا جزو مطالبات درجه یک شهروندان تهرانی است و همگی توسعه و نوسازی حمل و نقل عمومی را تنها راه چاره حل ترافیک و در پی آن حل آلودگی هوا می دانند اما در این چرخه شاهد رفتارهای متناقضی از سوی برخی دستگاه‌ها هستیم.
آغاز ثبت‌نام "تاکسی برلیانس" از امروز
پایگاه خبری راد: مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور، گفت: تفاهم نامه ورود تاکسی برلیانس به ناوگان حمل و نقل عمومی را با شرکت سایپا نهایی کرده‌ایم و ثبت‌نام این خودرو از فردا آغاز می‌شود.
ضامنی خبر داد: رونمایی از سامانه نوسازی ناوگان حمل و نقل شهری به‌زودی
پایگاه خبری راد: مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور، گفت: در هفته‌های آتی از سامانه یکپارچه‌ نوسازی ناوگان حمل و نقل شهری که به منظور نوسازی تاکسی، اتوبوس، مینی بوس و وانت و وانت‌بار در نظر گرفته شده‌ است، رونمایی خواهد شد.
ورود سامانه جامع آماری تاکسیرانی
پایگاه خبری راد: مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور از ایجاد سامانه آماری تاکسیرانی خبر داد و گفت: این سامانه‌آماری، اطلاعاتی در خصوص تاکسی‌ها و تاکسیرانان به صورت آنلاین در اختیار مدیران مربوطه خواهد گذاشت.
تاکسی‌ها امدادگر هلال احمر می‌شوند
پایگاه خبری راد: سرپرست اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری از پیشنهاد اتحادیه برای اجرای طرحی تحت عنوان "تاکسی امدادگر" به سازمان امداد و نجات هلال احمر خبر داد و گفت: پیشنهاد کردیم تا در قالب این طرح با راه‌اندازی سامانه‌ مورد نظر، رانندگان منتخب در زمان بحران و حادثه با تجهیزات شهری حضور پیدا کرده و خدماتی ارائه می‌دهند.
آیا داشتن مدرک دیپلم برای رانندگان تاکسی الزامی است؟
پایگاه خبری راد: سرپرست اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری گفت: داشتن مدرک دیپلم برای رانندگان تاکسی الزامی نیست اما ممکن است برخی از شهرها به دلیل بالا بردن بحث کیفی رانندگانشان، آن را الزام کرده باشند.
سایپا تکلیف "برلیانس" و "آریو" را مشخص کند
پایگاه خبری راد: سرپرست اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری از ورود دو خودروی "آریو" و "برلیانس" در ناوگان تاکسیرانی خبر داد و گفت: تفاهم‌نامه‌ای را با خودروسازی سایپا برای ورود دو خودروی آریو و برلیانس نهایی کردیم ولی به دلیل تغییر مدیریت در شرکت خودروسازی سایپا ، وقفه‌ای در این زمینه ایجاد شده است. در حقیقت کارهای لازم از جانب اتحادیه تاکسیرانی انجام شده و شرکت خودروساز بایستی هر چه سریعتر قرارداد را نهایی کند تا شاهد ورود این دو خودرو به ناوگان تاکسیرانی باشیم.
واکنش گمرک به توقف طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده
پایگاه خبری راد: گمرک ایران در واکنش به اخباری مبنی بر توقف طرح نوسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی به دلیل بدهی گمرک به خودروسازان توضیحاتی ارائه و اعلام کرده که گمرک درخصوص این تخفیفات هیچ محدودیتی ندارد.
صفحه قبل | صفحه بعد