01:49 | چهارشنبه 18 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

آهن آلات

احداث ۲۵۰۰ مسکن روستایی در مناطق زلزله زده کرمانشاه
پایگاه خبری راد: رییس کمیته‌ امداد امام خمینی (ره) با بیان این که در زلزله بم مسکن ۱۲۰۰ نفر تحت پوشش آسیب دید و این تعداد ظرف مدت دو سال بازسازی شده است، گفت: این‌ در حالی است که تنها ظرف مدت یک سال ۲۵۰۰ مسکن مددجویان این کمیته‌ در زلزله کرمانشاه افتتاح شده است.
کمبود برخی انواع لاستیک‌ها در یزد
پایگاه خبری راد: معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد گفت: در برخی سایزها و نوع لاستیک‌های پرمصرف کمبودهایی وجود دارد که مقرر شد پیگیری‌های لازم توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت برای افزایش سهمیه و پاسخ مناسب به نیاز بازار صورت گیرد.
رشد شاخص قیمت نهاده‌های ساختمانی در سال ۹۶
پایگاه خبری راد: درصد تغییرات میانگین شاخص در چهار فصل منتهی به فصل بهار سال ١٣٩٧ نسبت به میانگین شاخص در چهار فصل منتهی به بهار سال ١٣٩٦ معادل ١٧,٤ درصد بوده كه نسبت به همین اطلاع در فصل قبل (١٢.٣درصد) با افزایش روبه‌رو بوده است.
احتکار کالا در گاوداری و مرغداری!
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه دارندگان انبارهای کالای تجارتی، سراها و سردخانه‌ها با بیان اینکه به دلیل کاهش عرضه میوه نسبت به تقاضا، احتکار میوه به مقرون صرفه نیست، گفت: محتکران کالا، گاوداری، مرغداری و انبارهای علوفه را برای احتکار انتخاب می‌کنند.
از ثروت‌های بادآورده ارزی، مالیات سنگین اخذ شود
یک اقتصاددان، جنگ ارزی را اصلی‌ترین دلیل افزایش قیمت ارز در بازار دانست و از مردم خواست تا با رفتار صحیح اقتصادی و نظارت دقیق و کارآمد دولت به مقابله با این وضعیت بوجود آمده بپردازند.
صفحه قبل | صفحه بعد