10:09 | سه شنبه 17 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

آمار اقتصادی

شیب کاهش قیمت طلا تندتر شد
نماد برتر- قیمت طلا در معاملات روز چهارشنبه بازار جهانی تحت تاثیر رشد ارزش دلار، برای سومین روز کاهش پیدا کرد.
سقوط قیمت نفت رکورد زد
نماد برتر- قیمت نفت پس از سقوط سنگینی که شب گذشته داشت، در معاملات روز چهارشنبه بازار جهانی کاهش بیشتری پیدا کرد و نفت برنت برای نخستین بار از ژوئن به پایین ۴۰ دلار سقوط کرد.
افزایش اندک قیمت طلا در بازار جهانی
نماد برتر- قیمت طلا در معاملات روز دوشنبه در پی انتشار آمار اقتصادی نامطلوب آمریکا که انتظارات برای پایین مدت نرخهای بهره به مدت طولانی را تقویت کرد، اندکی افزایش یافت.
بزرگترین ریسک‌های تهدیدکننده طلا در هفته جاری
نماد برتر- تحلیلگران بازار جهانی طلا قوت گرفتن مجدد روند صعودی ارزش دلار آمریکا را اصلی ترین ریسک متوجه قیمت این فلز ارزشمند در معاملات هفته جاری عنوان کردند.
قیمت نفت به بالاترین سطح ۵ ماه اخیر خود رسید
نماد برتر- در آغاز معاملات امروز بازارهای جهانی، قیمت نفت به بالاترین سطح ۵ ماه اخیر خود رسید و طلا به روند یکنواخت یک هفته‌ای خود ادامه داد.
منتظر نوسان شدید قیمت طلای جهانی باشید
نماد برتر- تحلیلگران بازار جهانی معتقدند در هفته جاری یک رویداد مهم می تواند دور جدیدی از نوسان را در بازار طلا ایجاد کرده و به بهبود قیمتها پس از دو هفته متوالی کاهش کمک کند.
ماراتون طلا برای شکستن قیمت بالاتر ادامه دارد
نماد برتر- برخی از تحلیلگران بازار جهانی بر این باورند که قیمت طلا عقب نشینی کند یا نه، طلا همچنان به ثبت رکوردهای جدید ادامه می دهد و به سوی مرز ۲۱۰۰ دلار و بالاتر از آن در حرکت است.
خیز طلا برای ثبت رکورد رشد قیمت ۳ ماهه
نماد برتر- قیمت طلا در معاملات روز سه‌شنبه بازار جهانی تحت تاثیر نگرانیها نسبت به افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا در سراسر جهان، نزدیک به بالاترین قیمت خود در هشت سال اخیر ایستاد و در آستانه ثبت بزرگترین رشد سه ماهه در چهار سال اخیر قرار گرفت.
گرانی یک درصدی طلا در هفته گذشته
نماد برتر-قیمت طلا در معاملات روز جمعه تحت تاثیر رشد ارزش دلار نوسان داشت اما تحت تاثیر نگرانیها نسبت به افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا به سوی سومین رشد هفتگی متوالی پیش می‌رود.
رشد قیمت طلا مهار شد
نماد برتر-قیمت طلا در معاملات روز سه شنبه بازار جهانی تحت تاثیر پیش بینی انتشار آمار مثبت بخش تولید منطقه یورو کاهش یافت اما نگرانیها نسبت به افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا کاهش قیمت این فلز ارزشمند را محدود کرد.
طلا ۳۰ دلار ارزان شد
نماد برتر- قیمت طلا پس از این که روز پنج شنبه به پایین‌ترین حد خود در یک هفته گذشته نزول کرد، در معاملات روز جمعه بازار جهانی تحت تاثیر تشدید تنشها میان آمریکا و چین که تقاضا برای دارایی امن را تقویت کرد، ثابت بود.
صعود طلا به ۲۰۰۰ دلار به تاخیر افتاد
نماد برتر- تحلیلگران بازار جهانی اکنون پیش بینی می‌کنند که راه برای رکوردشکنی قیمت طلا ناهموارتر به نظر می‌رسد و مدت طولانی‌تری طول خواهد کشید تا این فلز ارزشمند آماده صعود به مرز ۲۰۰۰ دلار شود.
طلا دوباره گران شد
نماد برتر- قیمت طلا در معاملات روز چهارشنبه بازار جهانی تحت تاثیر نگرانیها نسبت به وخامت شیوع ویروس کرونا و هجوم برای خرید داراییهای امن، افزایش پیدا کرد.
کاهش قیمت نفت در واکنش به شایعات گمراه کننده
پایگاه خبری راد: قیمتهای نفت پس از این که روز گذشته تحت تاثیر نگرانیها نسبت به تحقق توافق تجاری آمریکا و چین به شدت ریزش کرد، روز سه شنبه درپی آمار اقتصادی ضعیف چین کاهش یافت.
طلا از صعود بازماند
پایگاه خبری راد: قیمت طلا در معاملات روز سه‌شنبه بازار جهانی تحت تاثیر خوش بینی پیرامون مذاکرات تجاری آمریکا و چین و انتظار سرمایه گذاران برای نتیجه مذاکرات درباره خروج انگلیس از اتحادیه اروپا، از صعود بازماند.