01:54 | سه شنبه 17 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

20 درصد

پادرمیانی وزیر برای حل مشکلات قزوین
پایگاه خبری راد: در جلسه علنی شورای اسلامی شهر قزوین رئیس شورا شهر درخصوص ملاقات خود با وزیر راه و شهرسازی و موضوعات مطرح شده در آن جلسه مربوط به بافت تاریخی، تعیین تکلیف پروژه‌های شهید انصاری و پل امام رضا (ع) مطالبی را بیان کرد.
زندگی 200 هزار کرجی در ساختمان‌هایی با رأی تخریب
پایگاه خبری راد: عضو شورای شهر کرج گفت: با اصلاح طرح تفصیلی، سال آینده تخلفات ساختمانی در کرج تا 50 درصد کاهش می‌یابد.
لطفاً بافرمان خودرویی‌ها قیمت سایر اقلام را تصحیح نفرمایید
پایگاه خبری راد: دولتی‌ها اعلام کرده‌اند که قیمت محصولات از لبنیات گرفته تا... باید ارزان شوند اما برای نشان دادن عزم خود در این موضوع ‏قیمت خودروهای داخلی را تا 5 درصد زیر قیمت بازار افزایش دادند!!!‏
دلار 4200 تومانی حذف و یارانه بیشتر شود
پایگاه خبری راد: عضو هیئت علمی دانشکده مدیریت دانشگاه خوارزمی با بیان اینکه اهداف دولت از اختصاص دلار 4200 تومانی به کالاهای اساسی محقق نشده است، گفت: بهتر است دولت با حذف ارز دولتی و به رسمیت شناختن نرخ آزاد دلار، مابه‌التفاوت نرخ ارز بازار و نرخ ارز ترجیحی 4200 تومانی را به مردم یارانه بدهد.
حمل و نقل ریلی باعث افزایش فضایی برای تولید!
پایگاه خبری راد: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از توزیع بیش از 13 هزار حلقه لاستیک در بین رانندگان خبرداد و گفت: استان همدان سالانه به 72 هزار حلقه لاستیک نیاز دارد.
 بزرگراه همت تا آخر 97 پایان می یابد
پایگاه خبری راد: سرپرست استانداری البرز گفت: مجموعه البرز برای نیل به اهداف رشد و توسعه و ایجاد نظم و آرامش با یکدیگر متحد و همراه هستند و در این رابطه نیز از رهنمودها و حمایت های نماینده ولی فقیه در استان بهره مند می شویم.
چکش کاری کمیسیون تلفیق مجلس هم مشکلی از مشکلات بازنشستگان حل نمی کند!
پایگاه خبری راد: رئیس مجمع کانون بازنشستگان کشوری لرستان می‎گوید: در بودجه سال 98 افزایش حقوق بازنشستگان براساس قانون و تورم دیده نشده است.
 ارز 5500 تومانی برای بودجه 98 !
پایگاه خبری راد: رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در مورد سیاست نرخ ارز در بودجه گفت: پیشنهاد کنونی دولت در مورد نرخ ارز 5500 تومان است، اگر این عدد بالاتر رود هزینه دولت افزایش می‌یابد و کاهش آن تاثیر منفی بر واقعیت‌های اقتصاد کشور دارد.‌
 صادرات فرش تحت تاثیر وضعیت تحریم
پایگاه خبری راد: معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: 20 درصد از صادرات فرش دستباف از کشور در قم تولید می‌شود که ظرفیت خوبی را در تولید نشان می‌دهد.
مالیات داروی شفا بخش مَسکن
پایگاه خبری راد: مالیات بر عایدی سرمایه یکی از انواع اهرم‌های مالیاتی فعال بازار مسکن در کشورهای مختلف دنیا است، طرح مالیاتی که تاکنون در ایران اجرایی نشده و این طرح تنها در حد طرح از آن صحبت می‌شود.
ساخت 66 واگن مسافربری در اراک
پایگاه خبری راد: بر اساس گفته مدیرعامل شرکت واگن پارس، قرارداد ساخت 66 واگن مسافربری بین شرکت مسافربری رجا و این واحد مادرتخصصی ریلی امضا شد.
 ناکارآمدی طرح زوج و فرد در شهرهای مختلف جهان
پایگاه خبری راد: بانک جهانی در مطالعاتی که بنا به درخواست معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران انجام داد، اعلام کرد که اجرای طرح زوج و فرد در شهرهای مختلف جهان ناکارآمد بوده است.
صرفه‌جویی‌های میلیاردی در حوزه ‌های مختلف با اجرای دولت الکترونیک!
پایگاه خبری راد: مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات یزد گفت: نمونه بارز موضوع صرفه جویی ،استفاده از کارت‌های بانکی به عنوان کارت سوخت بود که قریب 330 میلیارد تومان صرفه‌جویی در هزینه‌ها را برای کشورمان به دنبال خواهد داشت.
رعایت نکردن الگوی مصرف برق توسط 20 درصد خانوار ایرانی
پایگاه خبری راد: ٧٦ درصد مشترکان شهر تهران مشترکان خانگی هستند که ٨٠ درصد این مشترکان، در حد الگو مصرف که ماهانه ٣٠٠ کیلوات ساعت است، مصرف می‌کنند.
افت 28 درصدی قیمت سهم زاگرس در کمتر از یک ماه
پایگاه خبری راد: علی رغم رشد چشمگیر قیمت سهام بسیاری از شرکت های پتروشیمی در نیمه نخست سال جاری که عمدتا به دلیل رشد معنی دار قیمت های جهانی نفت (اخبار تحریم های نفتی ایران) و محصولات پتروشیمی و همچنین صعود تاریخی قیمت دلار در کشور، بود در ماه گذشته شاهد افت های نگران کننده قیمت سهام این گروه بودیم.