00:53 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

ماهی

تزریق مرحله دوم نقدینگی به بورس با پیش بینی ۲.۵ هزار میلیارد تومان
نماد برتر- مدیرعامل صندوق توسعه ملی از پیش بینی تزریق ۲.۵ هزار میلیارد تومان در مرحله دوم حمایت از بورس تا پایان سال و از محل برگشت تسهیلات خبر داد.
نکات لازم برای داشتن یک پرتفوی مناسب
نماد برتر- برای تعیین پرتفوی مناسب برای هر شخص، باید یک سری موارد را حتما مدنظر داشت.
تولید کیت کرونا با کاهش امکان نتیجه‌گیری منفی کاذب
نماد برتر- محققان یکی از شرکت‌های دانش بنیان پارک فناوری پردیس، کیت شناسایی ویروس کرونای ۲ نشانگان تنفسی کرونا عرضه کرده اند که امکان تشخیص منفی کاذب در آن کاهش یافته است.
مراقب سرمایه های خود باشید
نماد برتر- تنها چند ماه به پایان دوران عجیب و غریب ریاست‌جمهوری حسن روحانی که با تدبیر و کلید و امید پای به کاخ ریاست‌جمهوری گذاشت، مانده است.
پذیره نویسی سهام شرکت معدنی در آستانه پذیرش + افزایش سرمایه و ۴ پروژه
نماد برتر- مدیرعامل تجلی توسعه معادن و فلزات با معرفی ۴ پروژه، حضور ۳ شرکت معدنی در ترکیب سهامداری و برنامه افزایش سرمایه ۶ هزار میلیاردی از بررسی پذیرش در فرابورس و پذیره نویسی ۴۹ درصد سهام خبر داد.
اهداف افزایش سرمایه ۴۰۰ میلیاردی "امین" از محل مطالبات و آورده نقدی
نماد برتر- معاون مالی تامین سرمایه امین با اعلام اهداف افزایش سرمایه ۵۷ درصدی از مطالبات سهامداران و آورده نقدی ، گفت: سرمایه اسمی شرکت با اعمال این تامین مالی به ۱.۱ هزار میلیارد تومان می رسد.
ارسال محموله کمک افق کوروش به آسایشگاه خیریه کهریزک البرز
نماد برتر- فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش به منظور همراهی و یاری رساندن به آسایشگاه خیریه کهریزک البرز یک محموله شامل اقلام اساسی به این مرکز اهدا کرد.
آیین‌نامه اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها ابلاغ شد / تکالیف چند وزارتخانه و سازمان
نماد برتر- آیین‌نامه اجرایی قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از منافع ایران توسط معاون اول رئیس جمهور ابلاغ شد .
واگذاری سهام دولت در برخی شرکت‌های بورسی به ۳ بانک
نماد برتر- هیات دولت با واگذاری باقیمانده سهام دولت در تعدادی از شرکت‌های بورسی به بانک‌های ملت، صادرات و تجارت موافقت کرد.
سهام شرکت های دولتی میان بانک‌ها؛تقسیم می شود!
نماد برتر - هیات دولت در جلسه عصر یکشنبه خود برای سهام دولتی ها تصمیمی جنجالی و به نفع سیستم بانکی گرفت.
"درازک" صادرات نداشت
نماد برتر- شرکت لابراتوارهای رازک در دوره یک ماهه منتهی به آذر ماه فروش صادراتی نداشته است.
"بوعلی" ۷۳ هزار میلیارد فروش داشت
نماد برتر- شرکت پتروشیمی بوعلی سینا از ابتدای سال مالی تا انتهای آذر ماه۹۹ در مجموع مبلغ ۷۳ هزار و ۶۰۷ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال فروش داشته است که نسبت به فروش شرکت در مدت مشابه سال۹۸ رشد ۳۲ درصدی داشته است.
فروش "کاوه" ۱۰ درصد کاهش یافت
نماد برتر- میزان فروش ماهیانه شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در آذر ماه امسال ۱۳ هزار و ۱۰۱ میلیارد و ۸۹۹ میلیون ریال بوده است که نسبت به آبان ماه ۹۹ کاهش ۱۰ درصدی داشته است.
"شنفت" ۶۵ درصد رشد داشت
نماد برتر- میزان فروش ماهیانه شرکت نفت پارس در آذر ماه امسال ۴ هزار و ۳۹۸ میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال بوده است که نسبت به آبان ماه ۹۹ افزایش ۶۵ درصدی داشته است.
مروری بر تولید و فروش آذر ماه "شپترو"
نماد برتر-میزان فروش داخلی شرکت پتروشیمی آبادان در ماه آذر مبلغ ۶۳۶ میلیارد و ۹۱۹ میلیون ریال بوده که نسبت به آبان ۹۹ کاهش ۲۷ درصدی داشته است.