12:31 | دوشنبه 7 آبان 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

عرضه مس

واردات تخم‌مرغ و روند نزولی قیمت ادامه دارد
پایگاه خبری راد: مدیرعامل اتحادیه مرغداران مرغ تخم‌گذار از کاهش قیمت تخم‌مرغ در بازار خبر داد و گفت: هنوز به قیمت منطقی شانه‌ای ۱۲ هزار و ۶۰۰ تومان نرسیده‌ایم، اما واردات برای کنترل بازار همچنان ادامه دارد.
وزیر به واردات رضایت داد
پایگاه خبری راد: با وجود آغاز عرضه تخم مرغ ارزان قیمت در بازار و صدور مجوز وزارت کشاورزی با امضای حجتی برای واردات تخم ‌مرغ، قیمت این محصول متعادل نشده و گویا برنامه‌ای هم برای تنظیم بازار آن از طریق واردات وجود ندارد.
ادامه صعود دلار منجر به تورم مسکن می‌شود
پایگاه خبری راد: رئیس سابق اتحادیه املاک گفت: اگر نرخ دلار به روند صعودی خود ادامه دهد قطعا با جهش قیمت مسکن مواجه خواهیم شد؛ مگر این‌که دولت تدابیری برای کنترل نرخ ارز و طرح‌های خود از جمله مسکن اجتماعی اتخاذ کند.
"آنفلوآنزا" تخم‌مرغ را گران کرد یا "سازمان حمایت"؟!
پایگاه خبری راد: در حالی که در ماه‌های گذشته قیمت تخم‌مرغ روندی افزایشی داشت و اضافه شدن تولید در بازار نیز تعادلی در قیمت این محصول ایجاد نکرده، مشخص نیست مقصر این گرانی چه شخص یا نهادی است و چه کسی باید پاسخگوی این وضعیت به وجود آمده باشد.
تخم مرغ ارزان می شود
پایگاه خبری راد: مدیرعامل اتحادیه مرکزی مرغداران مرغ تخم‌گذار، عامل گرانی تخم مرغ را تصمیمات نادرست برخی از دستگاه‌های نظارتی از جمله سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان دانست و اعلام کرد که به زودی با توزیع تخم مرغ ارزان قیمت، بازار متعادل می‌شود.
مرا وارد چالش نان با وزارت صنعت نکنید/تورم محصولات کشاورزی زیاد نیست/آنفلوآنزا عامل گرانی مرغ
پایگاه خبری راد: وزیر جهاد کشاورزی شب گذشته درباره مسائل مختلفی از جمله علت ممنوعیت ثبت سفارش و واردات برنج، افزایش قیمت محصولات پروتئینی از جمله مرغ، گوشت و تخم مرغ، همه مسائل و حواشی گندم، آرد و نان، مسئله سیب‌هایی که در کنار خیابان ریخته شده بودند، مشکلات تعرفه‌ای با عراق و برای صادرات محصولات کشاورزی و... صحبت و از کشاورزان به خاطر تاخیر در پرداخت خسارت بیمه کشاورزی عذرخواهی کرد.
حداکثر قیمت مرغ ۷۵۰۰ تومان
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام می‌گوید هیچ مشکلی در بازار تولید، تامین و عمده‌فروشی این محصول وجود ندارد نهایتا کیلویی ۷۲۰۰ تا ۷۵۰۰ تومان باید فروخته شود، در غیر اینصورت دستگاه‌های نظارتی باید با گران‌فروشان برخورد کنند.
صفحه قبل | صفحه بعد