01:50 | پنجشنبه 12 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

روان

سود "قشیر" افزایش یافت
نماد برتر- شرکت تولیدی قند شیروان، قوچان و بجنورد در دوره ۹ ماهه منتهی به ۳۰ آذرماه ۱۳۹۹ (حسابرسی شده)، به ازای هر سهم خود ۳۷۲ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۱۷۱ اعلام شده بود، از افزایش ۱۱۸ درصدی در هر سهم حکایت دارد.
متادون؛ عرضه داروخانه‌ای یا نشت در بازار سیاه!
نماد برتر- عرضه داروخانه ای متادون؛ موضوعی چالش برانگیز که موافقان و مخالفان خود را دارد، اما قانون مصر است که دارو چه مخدر چه غیر مخدر باید از طریق داروخانه عرضه شود...
افت شاخص منطق ندارد/ عرضه های بورس هیجانی است/ کاهش نرخ دلار موقتی است
نماد برتر- امروز با ادامه روند کاهشی قیمت ارز و تداوم رکود بازارهای موازی، قیمت ها در بازار سهام نیز کاهش یافت و شاخص تا سطح یک میلیون و ۱۸۶ هزار واحد پایین آمد. با این همه ، تحلیلگران بازار سرمایه معتقدند در ریزش های سریع، بازگشت هم سریع تر خواهد بود و با کنترل هیجانات فروش، بازار در زمانی کوتاه، تعادل خود را بازخواهد یافت.
بازگشت اعتماد مردم به بورس نیازمند تزریق ۴۰ هزار میلیارد تومانی
نماد برتر- تحلیلگر بازار سرمایه با اشاره به اینکه وعده‌های دولت برای حمایت از بورس پوچ بوده، گفت: برگشت اعتماد مردم به بورس نیازمند تزریق ۳۰ تا ۴۰هزار میلیارد تومان به بورس است.
رکود در بازار مَسکن تا چه زمانی ادامه دارد؟
نماد برتر - تقریبا دو ماه است که بازار مسکن به ثبات قیمت و رکود معاملات رسیده و بررسی های غیررسمی نشان می دهد نرخ افت ماهانه در تهران از ۱.۱ درصد که در آذرماه رخ داد به ۳.۵ درصد در دی ماه رسیده و در این شرایط، خریداران در انتظار افت بیشتر قیمتها هستند.
پلاسکو 1400...!
نماد برتر - پلاسکو تا پایان سال آماده بهره برداریست اما اردیبهشت 1400 رونمایی می شود.
عوامل موثر بر نوسان شاخص + پیش بینی روند معاملات بورس تا پایان سال
نماد برتر- کارشناس بازار سرمایه با اشاره به عوامل تاثیرگذار در ایجاد نوسان شاخص و ریسک های آینده بازار، روند معاملات بورس را تا پایان سال پیش بینی کرد.
سود تلفیقی هر سهم «شبهرن» به ۳۳۴۳ریال رسید
نماد برتر- شرکت نفت بهران با سرمایه ثبت شده ۲هزار و ۶۰۰میلیارد ریالی توانسته در صورت های مالی تلفیقی ۶ماهه خود به سود ۳هزار و ۳۴۳ریالی برای هر سهم برسد.
سوال از وزیر صنعت در مجلس کلید خورد / افزایش 200 درصدی قیمت ها
نماد برتر- طرح سوال از وزیر صنعت با محوریت افزایش قیمت مصالح ساختمانی و فروش بدون شفافیت شرکت‌های فولاد ساز در مجلس کلید خورد.
ادامه دورکاری کارکنان و محدودیت تردد در تهران / تداوم ممنوعیت سفر به شمال
نماد برتر- استاندار تهران از ادامه دور کاری کارکنان و محدودیت تردد خودروها از ۹ شب تا ۴ صبح در استان و تداوم ممنوعیت سفر به استان های شمالی خبر داد.
اتهامات کم و گران فروشی فروشگاه های زنجیره ای رد شد/ امکان بازدید میدانی
نماد برتر- رئیس اتحادیه و و مدیرعامل شرکت بورسی با رد اتهامات وارده کم و گران فروشی فروشگاه های زنجیره ای از امکان بازدید میدانی اصحاب رسانه و نهادهای نظارتی از کلیه شعب خبر داد .
عرضه امروز بلوک ۱۰.۵۸ درصدی پتروشیمی اصفهان در بازار پایه
نماد برتر- امروز بلوک ۱۰.۵۸ درصدی پتروشیمی اصفهان که متعلق به یکی از شرکت های سهامی خاص و مربوط به سهام بازداشتی است در بازار پایه عرضه می شود .
چرخش ۱۸۰ درجه ایی ترامپ و اعلام انتقال بی ایراد قدرت در ۲۰ ژانویه
نماد برتر- ترامپ با چرخش ۱۸۰ درجه ایی ، حمله برخی هواداران به کنگره آمریکا را محکوم کرد، گفت: دولت جدید از ۲۰ ژانویه آغاز بکار می کند و تمرکز بر انتقال روان، قانونمند و بی‌ایراد قدرت است.
ترافیک پذیرش محصولات صنعتی و پتروشیمی در بورس کالا
نماد برتر- مدیریت پذیرش و بازاریابی شرکت بورس کالای ایران با صدور اطلاعیه های جداگانه از پذیرش کالای میلگرد فولادی مجتمع فولادسازان دقیقی تبریز و شرکت فولاد آناهیتا گیلان، نبشی فولادی شرکت ذوب آهن آریان بوئین زهرا، شمش روی شرکت های شرکت تولیدی شمش روی کیمیا و رویین کار شمس، قیر شرکت فرآورده های روان ساز اکسون زاگرس و عایق رطوبتی شرکت عایق رطوبتی ساسان گام دلیجان در بازار اصلی این بورس خبر داد.
عرضه بلوک ۱.۲۸ درصدی و بازداشتی شرکت سرمایه گذاری حاضر در بازار پایه
نماد برتر- شرایط و زمان عرضه بلوک ۱.۲۸ درصدی سرمایه گذاری ساختمان نوین جزو سهام بازداشتی از سوی شرکت سپرده گذاری مرکزی در بازار پایه فرابورس اعلام شد.