03:02 | شنبه 5 آبان 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

رزمی

موانع تولید لوازم آرایش در ایران
نماد برتر- عضو هیئت مدیره انجمن واردکنندگان فرآورده های بهداشتی، آرایشی و عطریات ایران از تداوم بلاتکلیفی ۲۰۰ کانتینر لوازم آرایش در گمرک خبر داد و برخی از مشکلات تولید لوازم آرایش و بهداشتی در ایران را برشمرد.
اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری از مهرماه/ گواهی کسر حقوق آنلاین می شود
نماد برتر- مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری پس از ابلاغ مجوز انتقال دارایی به این صندوق که به زودی صورت می گیرد، قطعا در مهرماه اجرایی می شود.
لبخند پسته به تلخی خبر کاهش کشت محصولات پرآبخواه ابرکوه
نماد برتر- رییس جهادکشاورزی شهرستان ابرکوه به عنوان یکی از قطب‌های کشاورزی استان یزد از حرکت این شهرستان به سمت کشاورزی نوین و متمایل شدن بخش زیادی از کشت‌های پرآبخواه به سمت محصولات کم‌ابخوای مانند پسته خبر داد.
طغیان بی سابقه آفات در جنگل‌های دست‌کاشت مناطق بیابانی ایران
نماد برتر- مدیرکل دفتر امور بیابان سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری ضمن اشاره به طغیان گسترده آفات در جنگل‌های دست‌کاشت مناطق بیابانی ایران گفت: این طغیان گسترده که به سبب برخی عوامل اقلیمی و انسانی رخ داده، سابقه نداشته است.
ظرفیت‌های کشت فراسرزمینی در کمیسیون کشاورزی بررسی شد
نماد برتر- سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس از بررسی ظرفیت‌های کشت فراسرزمینی با حضور نمایندگان وزارت جهاد کشاورزی و امور خارجه خبر داد.
عقب‌گرد بورس به کانال یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد
نماد برتر- حرکت نزولی شاخص کل بورس همچنان ادامه دارد و این شاخص امروز با بیش از ۳۷ هزار واحد کاهش به کانال یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد عقب‌گرد کرد.
یکسال فرصت داریم تا موافقت‌نامه اتحادیه اوراسیا را دائمی کنیم
نماد برتر- وزیر نیرو در سفر به یزد، موافقت‌نامه کشورمان با کشورهای عضو اتحادیه اوراسیا را موقتی خواند و گفت: تنها یک سال فرصت داریم تا با کمک‌ تمام بخش‌های کشورمان برای الحاق دائم این توافق تلاش کنیم.
منطقه ویژه معدنی راه اندازی می‌شود
نماد برتر- با هدف ایجاد منطقه ویژه فناوری‌های معدنی در منطقه ویژه ربع رشیدی تفاهم نامه‌ای میان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با مدیر عامل این منطقه ویژه منعقد شد.
خنثی شدن اثرات رکودی کرونا و بازگشت شرکت‌ها به چرخه تولید و فروش
نماد برتر- با توجه به کاهش میزان رکود ناشی از انتشار ویروس کرونا بر عملکرد شرکت‌ها و بازگشت بسیاری از صنایع به چرخه تولید و فروش، انتظار می‌رود تا پایان سال انتظار سودآوری بسیاری شرکت‌های بورسی برآورده شده و روند سهام آن‌ها در بازار مطلوب‌تر شود.
کدام کشورها دارنده سریع‌ترین سرعت دانلود ۵G هستند؟
نماد برتر- کشورهای متعدد در جهان در حال راه اندازی تجاری شبکه ۵G هستند که یکی از مزیتهای آن نسبت به شبکه ۴G سرعت بالاتر است.
جمعیت شهرهای جدید امسال از ۱.۱ میلیون نفر می‌گذرد
نماد برتر- معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه هم اکنون جمعیت شهرهای جدید یک میلیون و ۳۴ هزار نفر است گفت: با توجه به افزایش سرانه های خدماتی و تکمیل واحدهای مسکونی، جمعیت شهرهای جدید در پایان سال ۱۳۹۹ از یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر عبور خواهد کرد.
استفاده از پساب برای فضای سبز مانند ساختن یک سد مجازی است
نماد برتر- وزیر نیرو گفت: اتفاق خوبی که در جهت استفاده از پساب فاضلاب تصفیه شده برای آبیاری فضای سبز افتاده، مانند ساختن یک سد مجازی است.
فضای سبز تهران تا سال ۱۴۱۰ با پساب تصفیه خانه ها آبیاری می شود
نماد برتر- معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران اعلام کرد: بر اساس تفاهمنامه همکاری که میان شهرداری تهران و وزارت نیرو به امضا رسید میزان استفاده از منابع آبهای زیرزمینی برای آبیاری فضای سبز در تهران تا سال ۱۴۱۰ به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کرده و منبع اصلی تأمین آبیاری تهران پساب تصفیه خانه ها خواهد بود.
۴۰ درصد صادرات کشور از طریق مناطق آزاد و ویژه اقتصادی انجام می شود
نماد برتر- مرتضی بانک، مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی کشور، یازدهم شهریور در سفر به کیش از روند پیشرفت پروژه های عمرانی و زیر بنایی کیش بازدید به عمل آورده و دو طرح مرکزی ویژه برای بیماران کرونایی و همچنین پارلمان زنان کیش را افتتاح کرد.
کسب سود ۴ هزار میلیاردی "وخارزم" از واگذاری های خود
نماد برتر- شرکت سرمایه‌گذاری خوارزمی در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ مرداد ماه ۱۳۹۹، فروشنده و خریدار سهام چند شرکت بورسی بود و از واگذاری‌های خود ۴ هزار و ۷۵۹ میلیارد و ۳۴۲ میلیون ریال سود کسب کرد.