17:45 | سه شنبه 17 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

حمله

نرخ حمل برای نفت خاورمیانه افزایش یافت
پایگاه خبری راد: مالکان نفتکش‌ها قیمتی که برای صادرات نفت خام خاورمیانه مطالبه می‌کنند را به دلیل افزایش تنش در این منطقه بالا برده‌اند.
قیمت نفت جهانی بالا رفت
پایگاه خبری راد: قیمت نفت در معاملات روز پنج شنبه بازار جهانی در پی کاهش هفتگی ذخایر نفت آمریکا و توافق اوپک بر سر تاریخ نشست رسمی خود، بیش از یک درصد صعود کرد.
درخواست کمک هرمزگان برای مبارزه با ملخ
پایگاه خبری راد: مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان از اعلام وضعیت سفید شهرستان رودان نسبت به هجوم ملخ خبر داد و گفت: با توجه به مبارزات علیه آفت ملخ در رودان، در حال حاضر وضعیت این شهرستان در این خصوص سفید اعلام شده است.
شلیک موشک به مقر شرکت نفت "اکسون موبیل" در بصره
پایگاه خبری راد: منابع امنیتی عراق اعلام کردند، یک فروند موشک به مقر شرکت نفت خارجی اکسون موبیل در بصره شلیک شده است.
دزدی یک‌شبه محصولات کشاورزی باغداران شهریار!؟
پایگاه خبری راد: رییس شورای شهرستان شهریار ضمن اشاره به اینکه باغات فراوانی در شهریار وجود دارد و شغل مردم این منطقه که یا باغدار و کشاورز هستند یا مشاغل مرتبط، گفت: کشاورزان و باغداران شهریاری با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می‌کنند که یکی از آنها دزدی یک شبه محصولات کشاورزی آنها بعد از یکسال تلاش و زحمت است.
قیمت نفت جهانی کاهش یافت
پایگاه خبری راد: قیمت نفت پس از این که روز پنج شنبه در پی حمله به دو نفتکش در خلیج عمان صعود چشمگیری پیدا کرده بود، در معاملات روز جمعه کاهش پیدا کرد.
ارزش پول ملی آفریقای جنوبی به پایین‌ترین حد رسید
پایگاه خبری راد: ارزش هر دلار در مبادلات امروز به ۱۵ راند رسید.
سرقت میلیون‌ها دلار ارز مجازی با هک سیم‌کارت کاربران
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد هکرها و مجرمان سایبری با انتقال اطلاعات سیم‌کارت‌های قربانیان به سیم‌کارت‌های خودشان، حساب‌های کاربری آنها برای استخراج ارزهای دیجیتال رمزنگاری شده را هک کرده و مبالغ هنگفتی را به سرقت برده‌اند.
ردپای هکرهای چینی در حمله به آزمایش‌های شبکه 5G
پایگاه خبری راد: گزارش‌ها حاکیست که هکرهای چینی سعی داشتند آزمایش‌های شبکه نسل پنجم اینترنت 5G که توسط شرکت‌های نوکیا و اریکسون درحال انجام است، هک کنند و مانع ادامه فعالیت‌های آنها شوند.
چرا چینی‌ها نمی‌توانند اپل را تحریم کنند؟
پایگاه خبری راد: با توجه به اقدامات تلافی جویانه چین و آمریکا در طول یک سال اخیر، بسیاری از مردم چین خواستار تحریم محصولات اپل و ضربه زدن به اقتصاد ایالات متحده شده اند. این در حالیست که بسیاری از کارشناسان این اقدام را به ضرر چین می دانند.
باید از ظرفیت مردم برای شناسایی و برخورد با محتکرین استفاده شود
پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با تاکید بر این‌که استفاده از ظرفیت مردمی راهکار مقابله جدی و سریع با محتکرین است، گفت: با فعال‌سازی ظرفیت‌های مردمی و افراد داوطلب می‌توانیم در جنگ اقتصادی یک حمله همه‌جانبه به محتکرین و سودجویان داشته باشیم.
خداحافظی اجباری هواوی از اندروید!
پایگاه خبری راد: با توجه به آنکه شرکت چینی هواوی روز پنج شنبه در فهرست سیاه تجارت با آمریکا قرار گرفت، حالا گوگل با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده است که قصد دارد ادامه همکاری و فعالیت خود را با این غول تکنولوژی بزرگ خاتمه بخشد.
اردوغان کشورهای غربی را به فشار بر اقتصاد ترکیه متهم کرد
پایگاه خبری راد: رئیس جمهور ترکیه گفت پس از انتخابات مجدد استانبول، دخالت های غرب در امور اقتصادی ترکیه را خنثی خواهیم کرد.
تحولات خاورمیانه محرک رشد هفتگی نفت شد
پایگاه خبری راد: بهای معاملات نفت روز جمعه به دلیل نگرانی‌ها نسبت به پیامد جنگ تجاری روی تقاضا کاهش یافت اما نگرانی‌های مربوط به تحولات خاورمیانه کمک کرد به رشد هفتگی دست پیدا کند.
تحولات خاورمیانه محرک رشد هفتگی نفت شد
پایگاه خبری راد: بهای معاملات نفت روز جمعه به دلیل نگرانی‌ها نسبت به پیامد جنگ تجاری روی تقاضا کاهش یافت اما نگرانی‌های مربوط به تحولات خاورمیانه کمک کرد به رشد هفتگی دست پیدا کند.