15:07 | سه شنبه 17 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

بهره مندی

ماموریت "۱۲ منطقه آزاد" در ارتباط با کشورهای همسایه
پایگاه خبری راد: علاوه بر تعیین ماموریت برای مناطق آزاد موجود نظیر ماکو، ارس، انزلی، چابهار و اروند در ارتباط با کشورهای همسایه، ماموریت‌های مختلفی نیز برای مناطق آزاد جدیدی نظیر اردبیل، اینچه‌برون، سیستان، بوشهر، مهران و بانه-مریوان که قرار بر ایجاد آن‌ها طی سال ۱۳۹۷ است، در نظر گرفته‌اند.
امضای ۱۱ میلیارد دلار قرارداد بین بانک سپه و صندوق توسعه ملی
پایگاه خبری راد: مدیرعامل بانک سپه با اشاره به مهمترین و استراتژیک ترین هدف دولت یعنی تبدیل درآمد نفت به ثروت ملی، تولید و اشتغال که همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری نیز بوده است، گفت: بانک سپه با درک این مهم بالغ بر ۱۱ میلیارد دلار از منابع صندوق توسعه ملی و بخش قابل توجهی از منابع داخلی خود را به بخشهای مولد اقتصادی کشور تخصیص و تزریق کرده است.
برند «مینی» با 3 خودرو به ایران آمد+جزئیات و قیمت
پایگاه خبری راد: پرشیاخودرو که به مدت بیش از یک دهه در زمینه فروش و خدمات پس از فروش BMW در ایران فعالیت کرده است، برند مینی را با رونمایی از 3 خودروی آن به زیرمجموعه خود اضافه کرد.
تامین قطعات رقابت پذیر؛ حلقه اصلی رضایت مندی مشتریان
پایگاه خبری راد: خودروسازان توان پرداخت یکباره بدهی های خود به قطعه سازان را ندارند و به همین علت هم قطعه سازان توان تولید مستمر را ندارند.
تجارب مشتریان ایران خودرو، سفارشی سازی می شود
پایگاه خبری راد: مدیریت ارتباط با مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو، پروژه سفارشی سازی تجارب مشتریان(CEM) را اجرا می کند.
فناوری‌های نو، نوشداروی تشنگی ایران
پایگاه خبری راد: در تاریخ سرزمین ایران، آب همواره مقوله‌ای استراتژیک بوده و در شکل‌گیری جریان‌های اجتماعی ایفای نقش کرده است. موقعیت جغرافیایی ایران، اقلیم عمدتاً گرم و خشک آن و نیز سهم ناچیز از منابع آب شیرین جهان، همه و همه سبب شده که در دهه‌های اخیر بحران کم‌آبی به دغدغه‌ای ملی مبدل شود.
فروش قطعی و اعتباری تمامی محصولات ایران خودرو با شرایط ویژه
پایگاه خبری راد: معاون مدیر عامل در حوزه بازاریابی و فروش شركت ایران خودرو از اجرای طرح فروش قطعی و اعتباری تمامی محصولات شركت ایران خودرو خبر داد.
رشد 30 درصدی نمایندگی های نگین خودرو تا پایان سال
پایگاه خبری راد: سود شرکت های خودرویی از فروش خودرو فقط 11 درصد است و سهم درآمدی شرکت ها از خدمات پس از فروش 24 درصد است که باید گفت سود این حوزه 50 درصد خواهد بود.
نرخ تامین قطعات خودروهای رنو 90درصد است
پایگاه خبری راد: به منظور افزایش سرعت در ارائه خدمات به مشتریان، در طول یک سال گذشته در تمام نمایندگی های رنو در سطح کشور، انبارک های قطعات یدکی تجهیز و توسعه داده شده است.
با گوشی هوشمند جدید دیگر نیازی به ویدیو پروژکتور نخواهید داشت
پایگاه خبری راد: شرکت WMS در جریان نمایشگاه فناوری CES ۲۰۱۸ از یک گوشی هوشمند جدید رونمایی کرد که مجهز به ویدیو پروژکتور داخلی بوده و می تواند با استفاده از آن ویدیو و تصاویر را پخش کند.
وی‌چت هم به تشخیص چهره مجهز شد
پایگاه خبری راد: اپلیکیشن پیام‌رسان وی چت در چین به فناوری تشخیص چهره و احراز هویت کاربران مجهز می‌شود و به کاربران اجازه می‌دهد بدون نیاز به کارت شناسایی، کارهای موردنیاز خود را انجام دهند.
جدیدترین گجت‌های هوشمند؛ راهی برای افزایش امنیت منازل
پایگاه خبری راد: امروزه گجت‌های هوشمند متعددی به منظور جلوگیری از سرقت منازل و افزایش ضریب امنیت خانه‌های کاربران روانه بازار شده است تا آنها بتوانند با اطمینان خاطر بیشتر به سفر بروند.
راهکاری برای ندیدن پست‌های آزاردهنده در فیس‌بوک
پایگاه خبری راد: فیس‌بوک در قابلیتی جدید موسوم به " Snooze "، از این پس به کاربرانش اجازه خواهد داد که دوستان خود را در این شبکه اجتماعی بر روی حالت سکوت قرار دهند.
اسپیکر هوشمند سامسونگ سال‌ آینده عرضه می‌شود
پایگاه خبری راد: طبق گزارش های منتشر شده سامسونگ قصد دارد در نیمه نخست سال آینده میلادی ۲۰۱۸ اسپیکرهای هوشمند خود را روانه بازار کند.
رایزنی با کشورهای اروپایی برای بهره‌مندی از راه آهن آستارا–آستارا
پایگاه خبری راد: قائم‌مقام راه آهن جمهوری آذربایجان از رایزنی دست اندرکاران این کشور با کشورهای مختلف اروپایی برای بهره مندی از کریدور شمال – جنوب و خط آهن آستارا – آستارا خبر داد.