16:52 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

اطلاعیه

پیش‌بینی سود ۵۸۰۰ ریالی در هر سهم "فباهنر"
نماد برتر- شرکت صنایع مس شهید باهنر با انتشار اطلاعیه ای پیش بینی سود هر سهم در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ را مبلغ ۵ هزار و ۸۰۰ ریال اعلام کرد.
۵۵۸۸ ریال؛ پیش بینی سود هر سهم "شرانول"
نماد برتر- شرکت نفت شرانول با انتشار اطلاعیه ای پیش بینی سود هر سهم در سال جاری را مبلغ ۵ هزار و ۵۸۸ ریال اعلام کرد.
آغاز بازارگردانی در نماد معاملاتی(غشهداب)
نماد برتر- بازارگردانی سهام شرکت کشت و صنعت شهداب ناب خراسان آغاز می شود .
یک هفته با بورس کالا
نماد برتر- در هفته ای که گذشت شاهد رویدادها و اظهارنظرهای مختلفی پیرامون بورس کالای ایران بودیم که مهم ترین موضوعات به راه اندازی «تالار حراج باز» از فردا و انجام مراحل نهایی برای آغاز معاملات مناقصه در بورس کالا اختصاص داشت.
سهامدار عمده شرکت پرحاشیه فرابورسی با انتقال ۵۲.۲۵ درصد سهام تغییر کرد
نماد برتر- شرکت پرحاشیه فرابورسی از انتقال ۵۲.۲۵ درصد سهام از سازمان خصوصی سازی به تامین اجتماعی و تغییر سهامدار عمده خبر داد.
تهرانی ها امروز آماده قطعی۲ ساعته برق باشند+ جدول / احتمال قطعی مناطق شمالی و سردسیر
نماد برتر- شرکت توانیر از قطعی دو ساعته امروز برق تهرانی ها و احتمال قطعی مناطق شمالی و سردسیر به دلیل افزایش شدید مصرف گاز و برق و محدودیت در تأمین سوخت نیروگاه ها خبر داد.
راهیابی محصول ۶ شرکت به بازار اصلی بورس کالا
نماد برتر- مدیریت پذیرش و بازاریابی شرکت بورس کالای ایران با صدور اطلاعیه‌های جداگانه از پذیرش کالای شمش روی شرکت روی پردازان ایرانیان، شمش روی شرکت صنایع روی خمسه زنجان، نبشی فولادی شرکت آذر نبش تبریز، شمش فولادی (بیلت) شرکت فولاد پارس هفت تپه، شمش فولادی شرکت تعاونی پولاد شمش ایساتیس و قیر شرکت تعاونی قیر سفت دمیده جم هندیجان در بازار اصلی این بورس خبر داد.
توانیر چراغ معاملات «مناقصه» در بورس کالا را روشن می‌کند/ نگاهی به نحوه معاملات به روش مناقصه
نماد برتر- با آغاز معاملات مناقصه در بورس کالا، در کنار اطلاعیه عرضه کالاها که به روش مزایده و رقابت خریداران انجام می‌شود، اطلاعیه مناقصه نیز منتشر خواهد شد که در این اطلاعیه، خریدار اعلام خواهد کرد تمایل به خرید چه کالایی و با چه مشخصاتی را دارد؛ به این ترتیب شرکت‌هایی که برای عرضه کالای مورد نظر در بورس پذیرش شده‌اند می‌توانند در مناقصه شرکت کنند؛ برنده مناقصه شرکتی خواهد بود که حاضر به فروش کالا با قیمت پایین‌تری به خریدار باشد.
دامنه نوسان ۵ درصدی سهم بازار پایه ای از امروز تغییر کرد
نماد برتر- با اتمام دوره بازارگردانی سهام تامین مسکن جوانان، دامنه نوسان قیمت ۵ درصدی نماد این شرکت از امروز به دامنه نوسان در تابلو زرد بازار پایه تغییر کرد .
اطلاعیه مهم سمات درباره انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث
نماد برتر- شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد: زیرساخت انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث قانونی درحال آماده سازی است و به محض عملیاتی شدن سامانه های مربوطه فرایندهای آن به عموم مردم اطلاع رسانی می شود.
۵ ایستگاه معاملاتی و ۳۶ مورد دسترسی برخط سهامداران مسدود شد
نماد برتر- مدیر نظارت بازار با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: در هفته منتهی به یکم بهمن برخی ایستگاه‌های معاملاتی و همچنین دسترسی برخط تعدادی از سهامداران مسدود و به تعدادی از کارگزاران تذکر داده شد.
سود ۱۲۲۳ ریالی «فولاژ» برای هرسهم
نماد برتر- شرکت فولاد آلیاژی ایران در صورت های مالی ۹ماهه سود محقق شده هرسهم را یک هزار و ۲۲۳ریال اعلام کرد.
کارگاه‌های آموزشی بورس کالا برای معاملات «مناقصه» برگزار می‌شود
نماد برتر- مدیریت مطالعات اقتصادی و سنجش ریسک بورس کالای ایران با ارسال نامه‌ای از کارگزاران بورس کالا دعوت کرد تا در کارگاه‌های آموزشی «آشنایی با نحوه انجام معاملات به روش مناقصه در بازار فیزیکی بورس کالای ایران» شرکت کنند.
بورس ۵ ایستگاه کارگزاران و ۳۶ دسترسی سهامداران برخط را بست
نماد برتر- بورس تهران در ادامه برخورد بر تخلف فعالان حقوقی و حقیقی در ارسال سفارش کم حجم با دفعات بالا، اقدام به مسدود کردن ۵ ایستگاه کارگزاران و ۳۶ دسترسی برخط سهامداران کرد.
دو عامل موثر بر اخذ رمق فروش‌های هیجانی و آمادگی بازار برای حرکت صعودی
نماد برتر- در شرایطی انتقادها به دولت درباره وضعیت فعلی بورس ادامه دارد که با افزایش ارزش معاملات خرد و تقاضای قابل توجه در برابر عرضه‌ها، انتظار می رود رمق فروش‌های هیجانی گرفته و بازار آماده حرکت صعودی شود.