23:50 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

20 درصد

تغییر قانون به عرضه‌های اولیه رسید
نماد برتر - بر اساس اطلاعیه فرابورس در خصوص تغییر دستورالعمل عرضه‌های اولیه، ۲۰ درصد مازاد بر تعداد اوراق بهادار قابل عرضه در روز عرضه اولیه، با قیمت ثابت کشف شده پس از فرآیند عرضه اولیه، به صندوق‌های سرمایه‌گذاری (بادرآمد ثابت، در سهام و مختلط) داده می‌شود.
نحوه محاسبه جریمه پرمصرف‌ها و تشویق خوش مصرف‌های برق
پایگاه خبری راد: مصوبه دولت درباره بهای آب و برق از تشویق کم‌مصرف‌ها حکایت دارد و یکی از مکانیزم‌های این تخفیف این است که خانوارهایی که مصرف آب یا برق ماهانه آن‌ها پایین­‌تر از الگوی مصرف بوده و در بازه زمانی اول خرداد تا پایان شهریور در مقایسه با دوره مشابه سال قبل مصرف خود را کاهش می­‌دهند، در قبوض آینده‌ای که می‌خواهند پرداخت کنند، بستان‌کار شوند و معادل آن را پرداخت نکنند.
سیمان فارس و سود حاصل از فروش
پایگاه خبری راد: مقادیر فروش شرکت 600 هزار تن انواع سیمان بوده و متوسط نرخ هر تن سیمان فروش رفته شرکت، 1.32 میلیون ریال بوده است.
سد سفیدرود مشکل پایداری ندارد
پایگاه خبری راد: مدیرعامل آب منطقه‌ای گیلان گفت: سد سفیدرود هیچ مشکلی از نظر پایداری و کنترل سیلاب ندارد.
پیشنهاد یک اقتصاددان برای عمیق‌تر نشدن رکود تورمی در اقتصاد ایران
پایگاه خبری راد: عضو انجمن اقتصاددانان ایران با اشاره به شرایط فعلی اقتصادی در کشور، تمرکز بر سرمایه‌گذاری‌های توسعه‌ای و نسخه‌های کوتاه‌مدت رونق تولید را عوامل افزایش شانس موفقیت در رونق تولید برای استان یزد می داند.
رابطه با همسایگان را روز به روز توسعه خواهیم داد
پایگاه خبری راد: رئیس جمهور با تاکید بر اینکه تمام تلاش دولت، رونق تولید و اشتغال جوانان است، اظهارداشت حقوق کارمندان، بازنشستگان و کارگران درسال 98بیش از ۲۰ درصد افزایش می یابد.
نخستین محصول تراریخته که وارد بازار شد، چه بود؟
پایگاه خبری راد: عضو هیئت علمی دانشگاه تهران گفت: در زمینه محصولات تراریخته باید به جای ادعا به واقعیت توجه شود و اطلاعات درست در اختیار مردم قرار بگیرد.
چرا قیمت مرغ باز هم افزایش یافته؟
پایگاه خبری راد: در حالی‌که برخی از کارشناسان، صادرات و افزایش قیمت نهاده‌ها را دلیل اصلی افزایش قیمت مرغ می‌دانند اما معتقدند نباید ردپای قاتلی به نام نیوکاسل را نادیده گرفت.
توان مقابله با افزایش نرخ میوه را نداریم
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه میادین میوه و تره‌بار اصفهان گفت: در حال حاضر بیشتر میوه و سبزی موجود در بازار صادر می‌شود و تا زمانی که جلو صادرات از سوی دولت گرفته نشود نمی توان با افزایش قیمت‌ها مقابله کرد.
هشدار نسبت به بیکار شدن 20 هزار منبت کار ملایر
پایگاه خبری راد: مدیر توسعه صنعتی و فناوری شهرک‌های صنعتی در خصوص توسعه زیرساختی شهرک مبل و منبت ملایر، گفت: با توجه به مشکلات مطرح شده، در یک بازه زمانی کوتاه مدت نمی ‌توان همه مشکلات را حل کرد بنابراین مسائل و مشکلات باید اولویت‌بندی شوند.
بازگشایی زاینده‌رود مُسکنی برای حل مشکل کشاورزان
پایگاه خبری راد: دبیر خانه کشاورزی شهرستان اصفهان با تاکید بر اینکه بازگشایی 20 روزه رودخانه برای شرق اصفهان کارساز نباشد، گفت: متأسفانه استانداران اصفهان و وزارت نیرو به دنبال راهکارهای موقت برای حل مشکلات کشاورزان و زاینده‌رود هستند.
چرا برخی در ایران کاخ نشین‌اند؟ شانس دارند و یا...
پایگاه خبری راد: یک کارشناس اقتصادی با اشاره به این که وجود نقدینگی وسیع در جیب بخش مرفه جامعه از جمله مصادیق مدیریت ناکارآمد در حوزه اقتصادی است، گفت: تدوین قوانین عالمانه رمز گذر از توطئه‌های اقتصادی است.
 واحدهای تولیدی از نحوه قیمت‌گذاری حمل بار در اردبیل گلایه کردند
پایگاه خبری راد: مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: نرخ حمل و نقل منوط به شرایط عرضه و تقاضاست اما در استان اردبیل نرخ متوسط پائین‌تر از میانگین کشوری است.
اعلام وظایف خودروسازها برای تعهدات خود!!!
پایگاه خبری راد: مدیر عامل سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان وتولیدکنندگان از برنامه ریزی این سازمان برای تحقق ساماندهی بازار خودرو در قالب مجموعه ای از سیاست های کلان و اقدامات اجرایی در مدت معین خبر داد.
جلسه راهبردی تکمیل و ارتقای سند الگو پایه اسلامی ایرانی پیشرفت برگزار شد
پایگاه خبری راد: جلسه اندیشکده آب، محیط زیست، امنیت غذایی و منابع طبیعی مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت با حضور اردکانیان - وزیر نیرو - در محل این مرکز تشکیل شد.