18:47 | دوشنبه 7 آبان 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

کشته

مخوف‌ترین قاتل سریالی ایران
پایگاه خبری راد: مجید سالک‌محمودی از مخوف‌ترین قاتلان سریالی ایران بود. او در طول پنج سال، ۳۰ زن را با طناب سفید رنگ خفه کرد.
توصیه‌های ۵ روزه هواشناسی کشاورزی
پایگاه خبری راد: تأمین سوخت و تنظیم دمای مرغداری‌ها و دامداری‌ها با توجه به کاهش پنج درجه‌ای دما در روز آخر هفته، تسریع در برداشت محصولات مزارع سبزی و کاهش دور آبیاری مزارع پنبه به علت کاهش دما از جمله توصیه‌های هواشناسی کشاورزی برای بازه زمانی امروز تا روز جمعه (۸ تا ۱۱ آبان) است که از سوی اداره هواشناسی کشورارایه شده است.
فقیرترین‌های جهان از نظر سرانه تولید ناخالص داخلی کدامند؟
پایگاه خبری راد: بخش عمده‌ای از جمعیت جهان همچنان زیر خط فقر که کمتر از ۱.۲۵ دلار درآمد در روز است زندگی می‌کنند و همچنان دهه‌های متعددی تا ریشه‌کنی فقر از روی زمین فاصله وجود دارد.
۹ کشته و زخمی در سیلاب روسیه
پایگاه خبری راد: مقامات روسیه از کشته شدن شش نفر و زخمی شدن سه نفر دیگر در پی جاری شدن سیلاب و گل‌رودهای ناشی از بارندگی شدید در منطقه "کراسنودار" روسیه خبر دادند.
9 مصدوم حادثه سقوط "مینی‌بوس" بستری هستند
پایگاه خبری راد: رییس بیمارستان طالقانی کرمانشاه از بستری شدن هر 9 مصدوم حادثه سقوط مینی بوس در این بیمارستان خبر داد.
چاقوکشی در مهدکودکی در چین و زخمی شدن ۱۴ کودک
پایگاه خبری راد: پلیس چین اعلام کرد: صبح امروز (جمعه) یک مهاجم با چاقو ۱۴ کودک را در یک مهدکودک در شهر غربی "چونگ‌کینگ" زخمی کرد.
واژگونی مینی‌بوس با ۱۸ کشته و مصدوم در کرمانشاه
پایگاه خبری راد: سخنگوی سازمان اورژانس کشور از سقوط مینی‌بوس شرکت برق به دره‌ای در مسیر کوه شاهو در استان کرمانشاه خبر داد.
توصیه‌های هواشناسی کشاورزی با کاهش دما در روزهای آینده
پایگاه خبری راد: تسریع در برداشت محصولات مزارع سبزی استاندارد با توجه به کاهش محسوس دما، محافظت از کندوها در مقابل بارش، کاهش دما و وزش باد، خودداری از انجام هرس درختان در روزهای آینده، انجام عملیات برداشت محصول ذرت با توجه به کاهش محسوس دما از جمله توصیه‌های هواشناسی کشاورزی است که برای روزهای پنجشنبه تا یکشنبه (سوم تا ششم آبان)، منتشر شده است.
 دشمن به دنبال تحرکاتی در ماه‌های آینده است
پایگاه خبری راد: فرمانده نیروی انتظامی ضمن تشریح توطئه‌ها و اقدامات دشمن برای ایجاد ناامنی در کشور اعلام کرد که دشمنان قصد انجام تحرکاتی در ماههای آینده را دارند.
4 کشته و یک مجروح حاصل تصادف مرگبار در قزوین
پایگاه خبری راد: رئیس پلیس‌راه استان قزوین از وقوع یک تصادف مرگبار در محور آزادراه «قزوین - زنجان» خبر داد.
حادثه خونین رانندگی در محور لار بندرعباس/ 9 مصدوم و 6 کشته
پایگاه خبری راد: براثر یک حادثه رانندگی که در محور لار به بندرعباس و براثر برخورد یک دستگاه تریلر با یک دستگاه پژو 405 رخ داد، 9 نفر مصدوم و 6 نفر کشته شدند.
وب‌سایت کنفرانس سرمایه‌گذاری عربستان هک شد
پایگاه خبری راد: گروهی از هکرهای ناشناس به وب‌سایت کنفرانس جذب سرمایه‌گذاری که از امروز در پایتخت عربستان سعودی برگزار می‌شود حمله کرده تا اعتراض خود را به مفقود و کشته شدن روزنامه‌نگار عربستانی نشان دهند.
جزئیات قرارداد جدید سعودی‌ها در بخش نفت و گاز
پایگاه خبری راد: عربستان سعودی قصد دارد در کنفرانس سرمایه‌گذاری در ریاض، قراردادهایی به ارزش بیش از ۵۰ میلیارد دلار در بخش‌های نفت، گاز، صنایع و زیرساخت امضا کند.
تداوم روند افزایشی طلا در بازار جهانی
پایگاه خبری راد: قیمت طلا روز سه‌شنبه که بازارهای سهام آسیا تحت تاثیر تنش‌های سیاسی میان عربستان سعودی و قدرت‌های غربی و سایر ابهامات اقتصادی از صعود بازماندند، افزایش پیدا کرد.
افزایش قیمت طلا در واکنش به عقب‌گرد دلار
پایگاه خبری راد: قیمت طلا در معاملات روز دوشنبه بازار آسیا که دلار افت کرد و نگرانی‌ها نسبت به رشد تنش‌های سیاسی بر اقتصاد جهانی از این فلز ارزشمند پشتیبانی کرد، افزایش یافت.