22:47 | يكشنبه 15 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

ماهی

مروری بر عملکرد دی ماه "خودرو"
نماد برتر- شرکت ایران خودرو از ابتدای سال مالی تا انتهای دی ماه۹۹ در مجموع مبلغ ۳۲۲ هزار و ۲۸ میلیارد و ۳۱۰ میلیون ریال فروش داشته است که نسبت به فروش شرکت در مدت مشابه سال۹۸ از رشد ۸۴ درصدی برخوردار بوده است.
فروش صادراتی "سغرب" ۲۵۹ درصد افزایش یافت
نماد برتر- فروش صادراتی شرکت سیمان غرب در دی ماه ۹۹ نسبت به آذر ماه ۹۹ افزایش ۲۵۹ درصدی داشته است.
مروری بر کارنامه فروش "دامین" طی دی ماه
نماد برتر- میزان فروش ماهیانه شرکت دارو سازی امین در دی ماه ۹۹ مبلغ ۳۳۷ میلیارد و ۸۲۹ میلیون ریال بوده است که نسبت به آذر ۹۹ کاهش ۳۲ درصدی را نشان می دهد.
فروش صادراتی "شسپا" به ۵ هزار میلیارد رسید
نماد برتر- فروش صادراتی شرکت نفت سپاهان در دی ماه امسال مبلغ ۵ هزار و ۳۲۹ میلیارد و ۲۲۲ میلیون ریال بوده که نسبت به آذر ۹۹ رشد ۱۷ درصدی داشته است.
فروش صادراتی "سنیر" تغییر چندانی نداشت
نماد برتر- فروش صادراتی شرکت سیمان سفید نی ریز در دی ماه امسال مبلغ ۹۳ میلیارد و ۹۷۲ میلیون ریال بوده که نسبت به آذر ۹۹ افزایش ۰.۸ درصدی داشته است.
فروش تجمعی "شفارس" ۲,۴۳۶ میلیاردی شد
نماد برتر- شرکت صنایع شیمیایی فارس از ابتدای سال مالی تا انتهای دی ماه۹۹ در مجموع مبلغ ۲ هزار و ۴۳۶ میلیارد و ۲۰۶ میلیون ریال فروش داشته که نسبت به فروش شرکت در مدت مشابه سال گذشته از رشد ۴۴ درصدی برخوردار بوده است.
فروش "اریا" افزایشی بود
نماد برتر- مقایسه فروش شرکت پلیمر اریا ساسول در دی ماه ۹۹ با ماه مشابه در سال ۹۸ نشان می دهد میزان فروش شرکت ۱۱۰ درصد افزایش یافته است.
جهش ۱۱۴ درصدی فروش "خزامیا" در دی
نماد برتر- میزان فروش ماهیانه شرکت زامیاد در دی ماه امسال ۴ هزار و ۹۲۴ میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریال بوده است که نسبت به آذر ماه ۹۹ رشد ۱۱۴ درصدی داشته است.
"سهگمت" صادرات نداشت
نماد برتر- شرکت سیمان هگمتان در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ دی ماه ۱۳۹۹ فروش صادراتی نداشته است.
"شیران" ۵۵ درصد رشد داشت
نماد برتر- شرکت سرمایه گذاری صنایع شیمیائی ایران از ابتدای سال مالی تا انتهای دی ماه۹۹ در مجموع مبلغ ۴ هزار و ۸۳۷ میلیارد و ۸۲۶ میلیون ریال فروش داشته که نسبت به فروش شرکت در مدت مشابه سال۹۸ از رشد ۵۵ درصدی برخوردار بوده است.
فروش صادرات "فروس" رشد داشت
نماد برتر- فروش صادراتی شرکت فروسیلیس ایران در دی ماه امسال مبلغ ۱۳۲ میلیارد و ۹۹۳ میلیون ریال بوده است که نسبت به آذر ماه ۹۹ افزایش ۳۲ درصدی داشته است.
"فلامی" صادرات نداشت
نماد برتر- شرکت لامیران در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ دی ماه فروش صادراتی نداشته است.
رشد ۷۶ درصدی سود خالص "امین" و برنامه افزایش سرمایه ۱۵۷ درصدی
نماد برتر- مدیرعامل تامین سرمایه امین ضمن اشاره به رشد ۷۶ درصدی سود خالص در سال مالی منتهی به شهریور نسبت به مدت مشابه قبل از برنامه افزایش سرمایه ۱۵۷ درصدی در دو مرحله خبر داد.
رکود در بازار مَسکن تا چه زمانی ادامه دارد؟
نماد برتر - تقریبا دو ماه است که بازار مسکن به ثبات قیمت و رکود معاملات رسیده و بررسی های غیررسمی نشان می دهد نرخ افت ماهانه در تهران از ۱.۱ درصد که در آذرماه رخ داد به ۳.۵ درصد در دی ماه رسیده و در این شرایط، خریداران در انتظار افت بیشتر قیمتها هستند.
انتظار کسب بازدهی مناسب و حتی بیشتر از شاخص برای صندوق "زرین"
نماد برتر- مدیرعامل سبدگردان کوروش با اشاره به آغاز پذیره نویسی سه روزه صندوق زرین کوروش گفت: پیش‌بینی دقیق بازدهی صندوق امکان‌پذیر نیست چراکه شرایط بازار و شاخص نیز بطور قطعی قابل برآورد نیست.