00:00 | پنجشنبه 12 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

روان

بانک تجارت فروشنده بلوکی "فولاد" شد / قیمت هر سهم و ارزش پایه بلوک
نماد برتر- بانک تجارت با اعلام واگذاری بلوک ۲.۴۹ درصدی فولادمبارکه به ارزش ۹.۴ هزار میلیارد تومان ، آماده خروج از ترکیب سهامداری این شرکت در صورت انجام معامله شد.
هشت مصوبه مهم هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار
نماد برتر- در جلسه امروز، جمعه هفدهم بهمن ماه ۹۹، هیئت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار به منظور روان سازی و تعدیل معاملات در بازار سرمایه، هشت بند را به تصویب رساند.
پیش بینی تداوم سودآوری شرکت ها و پیشنهادی برای EPS / تحلیل اثر برجام
نماد برتر- عضو هیات مدیره اسبق سازمان بورس با پیش بینی تداوم سودآوری بسیاری از شرکتها تا نیمه اول سال آینده و ارائه پیشنهادی برای انتشار EPS ناشران، اثر بازگشت به برجام بر بورس را تحلیل کرد .
شرایط و زمان عرضه بلوک ۸.۸۶ درصدی بیمه البرز اعلام شد
نماد برتر- سازمان خصوصی سازی به وکالت از دولت شرایط و زمان عرضه بلوک ۸.۸۶ درصدی سهام بیمه البرز را اعلام کرد تا در صورت انجام از ترکیب سهامداری آن خارج شود.
برنامه هلدینگ سیمانی آماده عرضه اولیه برای توسعه بازارگردانی ۵ زیرمجموعه
نماد برتر- مدیرعامل توسعه سرمایه و صنعت غدیر از برنامه‌ها برای توسعه بازارگردانی سهام پنج زیرمجموعه و آمادگی بازارگردانی سهام این هلدینگ بعد از عملیاتی شدن عرضه اولیه در بورس خبر داد.
۱۰ سئوال از دژپسند درباره بازارگردانی،دامنه نوسان ، فعالیت مخرب دو صندوق و...
نماد برتر- عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس، ۱۰ سئوال در مورد بازارگردانی سهام، اوراق تبعی ، دامنه نوسان و حجم مبنا ، عدم برخورد با فعالیت مشکوک و فعالیت های مخرب دو صندوق و... از وزیر اقتصاد مطرح کرد.
عملکرد ۱۰ ماهه "های وب" با رشد ۲۱۴ درصدی درآمدها
نماد برتر- داده گستر عصر نوین در ۱۰ ماه سال مالی جاری با کسب درآمد ۱.۴ هزار میلیارد تومانی، رشد ۲۱۴ درصدی را نسبت به دوره مشابه قبل تجربه کرد.
فروش صادراتی "شسپا" به ۵ هزار میلیارد رسید
نماد برتر- فروش صادراتی شرکت نفت سپاهان در دی ماه امسال مبلغ ۵ هزار و ۳۲۹ میلیارد و ۲۲۲ میلیون ریال بوده که نسبت به آذر ۹۹ رشد ۱۷ درصدی داشته است.
عرضه روزانه بیش از ۱۵۰ میلیون دلار در سامانه نیما
نماد برتر- رییس کل بانک مرکزی از عرضه ۱۵۰ میلیون دلاری در سامانه نیما خبر داد.
توسعه ظرفیت‌های همکاری‌ منطقه‌ای در اولویت است
نماد برتر- رییس کل بانک مرکزی در دیدار با وزیر اقتصاد ارمنستان ضمن ابراز امیدواری نسبت به بهبود شرایط تجاری و اقتصادی ایران، بر استفاده از فرصت فراهم شده برای توسعه ظرفیت‌های همکاری‌ میان دو کشور تاکید کرد.
پیش بینی رئیس اوپک از نفت ۵۵ تا ۶۰ دلاری به دو دلیل
نماد برتر- رئیس دوره ایی اوپک ضمن پیش بینی افزایش قیمت نفت تا ۵۵ تا ۶۰ دلار از بررسی رویکرد بایدن نسبت به تحریم ایران خبر داد .
شناسایی زیان ۲۰ریالی برای هرسهم "ثعمرا"
نماد برتر- شرکت عمران و توسعه شاهد در ۹ماه فعالیت برای هرسهم ۲۰ریال زیان شناسایی کرد.
خروج موقت ۸ نماد و تعلیق ۱۱ روزه یک شرکت + اصلاح بازارگردانی یک سهم
نماد برتر- نماد ۸ شرکت بورسی و فرابورسی به دلیل اعلام رویدادی مهم بسته و یک شرکت هم با تعلیق ۱۱ روزه مواجه و متغیرهای بازارگردانی یک سهم هم اصلاح شد .
بازار سهام و دلایل کم‌واکنشی ها و بیش واکنشی ها
نماد برتر- میانگین P/E آینده‌نگر بازار حدود ۱۰ برآورد می شود که بسیار پایین تر از رقم آن در روزهای اوج است.
انتقاد عضو شورای عالی بورس از عدم پند از رویدادها و نیاز مبرم بازار
نماد برتر- عضو شورای عالی بورس با اشاره به تبعات وعده کاهش قیمت ارز و انتقاد از پند نگرفتن از رویدادهای اقتصادی گفت: تنها راه نجات اقتصاد، رونق مجدد بورس در جهت جذب نقدینگی و کمک به تولید است.