22:03 | دوشنبه 30 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

رزمی

کلیات لایحه مالیات بر درآمد فعالان اقتصادی در مناطق آزاد تصویب شد
نماد برتر- سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از تصویب کلیات لایحه مالیات بر درآمد و دارایی فعالان اقتصادی در مناطق آزاد در جلسه این کمیسیون خبر داد.
تغییر مالکیت بیش از  ۱.۴ میلیارد اوراق بهادار مالی
نماد برتر- شاخص کل در فرابورس ایران، امروز با افت ۳۰۳ واحدی ، به رقم ۱۷ هزار و ۸۱۶ واحد رسید .
کاهش ۴۷ هزار واحدی شاخص بورس
نماد برتر- شاخص کل بورس امروز روندی نزولی به خود گرفت و بیش از ۴۷ هزار واحد کاهش یافت.
مصوبه‌هایی برای حمایت تمام قد از بازار
نماد برتر- مدیرعامل «کارگزاری آینده‌نگر خوارزمی» گفت: مصوبه‌های شورای عالی بورس و انتشار ابزارهای جدید، حمایتی تمام قد از بازار سرمایه است.
"وسپهر" اقدام به خرید ۵۰ و ۱۳.۶ درصد سهام دو شرکت بورسی و فرابورسی کرد
نماد برتر- سرمایه گذاری گروه مالی سپهر صادرات و آماده سفارش گیری ۲۰ درصدی سهام برای فردا از خرید نقدی ۵۰ و ۱۳.۶ درصد سهام دو شرکت بورسی و فرابورسی جمعاً به مبلغ ۱۳.۳ هزار میلیارد تومان خبر داد.
روز پرنوسان برای بورس
نماد برتر- شاخص کل بورس امروز در ساعات ابتدایی معاملات روندی نزولی به خود گرفت و مجددا به کانال یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد عقب گرد کرد، اما در ساعات میانی حرکت صعودی خود را آغاز کرد و تا مرز یک میلیون و ۷۰۹ هزار واحد پیش رفت. در نهایت و در ساعات پایانی شاخص بورس مجددا نزولی شد و در نهایت در رقم یک میلیون و ۶۹۹ هزار واحد ایستاد.
چگونه در منزل قارچ پرورش دهیم؟
نماد برتر- عضو هیات علمی مؤسسه تحقیقات گیاه‌پزشکی کشور نحوه پرورش قارچ در منزل را تشریح کرد.
سود «وخارزم» 312 درصد رشد کرد
نماد برتر- شرکت سرمایه گذاری خوارزمی سال مالی 99 خود را با رشد مطلوب سودآوری به پایان رساند.
پیش بینی قیمت سهام و حد سود و ضرر بانک ملت ، "وخارزم و پارسان"
نماد برتر- با تحلیل تکنیکال سهام سرمایه گذاری خوارزمی، بانک ملت و گسترش نفت و گاز پارسیان، پیش بینی قیمت سهام و حد سود و ضرر این سه شرکت توسط یک کارگزاری مشخص شد.
 واردات بی رویه برنج خارجی مقابله جدی با تولید داخل به شمار می‌رود
نماد برتر- نماینده مردم فومن در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از واردات بی رویه برنج خارجی در کشور گفت که این موضوع مشکلاتی را برای بازار برنج داخلی ایجاد می‌کند.
صعود ۵۹ هزار واحدی شاخص بورس
نماد برتر- شاخص کل بورس امروز در حالی بیش از ۵۹ هزار واحد صعود کرد که شاخص کل با معیار هم وزن نیز برخلاف روزهای گذشته روندی صعودی داشت.
صعود ۲۹ هزار واحدی شاخص بورس
نماد برتر- بازار سرمایه در حالی به کار خود پایان داد که شاخص کل این بازار با بیش از ۲۹ هزار واحد صعود، به کانال یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد بازگشت.
افتتاح مسیر دوم فیبرنوری دریایی جزایر خلیج‌فارس
نماد برتر- معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از افتتاح مسیر دوم فیبرنوری دریایی جزایر خلیج‌فارس واقع در جزیره قشم خبر داد.
آمار جهانی همه‌گیری کرونا / فوت بیش از ۹۱۹ هزار نفر تاکنون
نماد برتر- شمار مبتلایان به کروناویروس جدید در جهان تاکنون به ۲۸ میلیون و ۶۵۹ هزار و ۶۱۰ نفر رسیده و مرگ ۹۱۹ هزار و ۷۱۵ نفر نیز در اثر این بیماری تأیید شده است.
صادرات و کاربردی شدن کابل‌های فشار قوی ایرانی در ۳ پروژه ملی داخلی
نماد برتر- محققان یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان با بومی‌سازی فناوری کابل‌های فشار قوی علاوه بر کاربردی شدن آن در پروژه برج میلاد و پالایشگاه ستاره خلیج فارس به کشورهایی مانند افغانستان، عراق و ونزوئلا نیز صادر کرده‌اند.