18:48 | دوشنبه 7 آبان 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

حفاری نفت

کاهش قیمت نفت توقف ناپذیر ماند
پایگاه خبری راد: بهای نفت در معاملات جمعه تحت تاثیر نگرانی‌های تجاری که بر بازار سایه افکنده است، رشد روز گذشته را از دست داد و برای چندمین هفته متوالی کاهش هفتگی به ثبت رساند.
پایان صعودی قیمت نفت در هفته پر حادثه
پایگاه خبری راد: بهای معاملات نفت روز جمعه به دنبال اظهارات وزیر انرژی روسیه که از احتمال تولید بیشتر نفت اوپک پلاتس خبر داد افزایش سه روزه خود را متوقف کرد و در قیمت پایین‌تری ایستاد.
کاهش قیمت نفت در پی هشدار گروه ۲۰
پایگاه خبری راد: قیمت نفت روز دوشنبه در پی نگرانی‌های فزاینده نسبت به احتمال ضعیف شدن تقاضا به دلیل احتمال کندی رشد اقتصادی جهانی کاهش یافت.
کاهش هفتگی قیمت نفت در پی ادامه جنگ‌طلبی ترامپ
پایگاه خبری راد: بهای معاملات نفت روز جمعه تحت تاثیر دورنمای صادرات کمتر عربستان در ماه آینده، در سطح بالاتری بسته شد اما با تداوم نگرانیها نسبت به تکرار مازاد عرضه در بازار، برای سومین هفته متوالی کاهش یافت.
سقوط هفتگی سنگین قیمت نفت در پی آسودگی خاطر بازار
پایگاه خبری راد: قیمت نفت روز جمعه افزایش یافت اما تحت تاثیر افزایش صادرات نفت لیبی که نگرانی‌ها نسبت به محدودیت عرضه را برطرف کرد و همچنین تشدید اختلافات تجاری جهانی، ضرر چشمگیری را در هفته گذشته متحمل شد.
قیمت نفت افزایش یافت
پایگاه خبری راد: قیمت نفت روز دوشنبه که سرمایه‌گذاران به محدود شدن عرضه در بازار متمرکز شده بودند افزایش پیدا کرد.
کاهش هفتگی بهای نفت درپی افزایش تولید عربستان
پایگاه خبری راد: بهای معاملات نفت در پی نشانه های افزایش عرضه نفت خام، هفته گذشته برای نخستین بار در سه هفته اخیر کاهش هفتگی را به ثبت رساندند.
نفت با تحریم ایران به ۱۲۰ دلار می‌رسد
پایگاه خبری راد: بانک امریکا مریل لینچ اعلام کرد اگر آمریکا موفق شود صادرات نفت ایران را حذف کند، قیمت هر بشکه نفت ممکن است به ۱۲۰ دلار یا بیشتر صعود کند.
نفت به مرز ۸۰ دلار صعود کرد
پایگاه خبری راد: بهای معاملات نفت روز جمعه برای چهارمین روز متوالی افزایش یافت و تحت تاثیر محدودیت عرضه اوپک، افزایش پیش‌بینی شده در میزان عرضه و اختلالات غیرمنتظره در صادرات برخی کشورها، رشد هفتگی، ماهانه، سه‌ ماهه و نیم سالانه قابل توجهی را به ثبت رساند.
تقلای بی‌نتیجه طلای سیاه در برابر کاهش قیمت
پایگاه خبری راد: بهای معاملات نفت روز جمعه با انتظارات فزاینده برای توافق اوپک و متحدانش با افزایش تولید، افت چشمگیری یافت و یک کاهش هفتگی دیگر را رقم زد.
نفت در سرازیری کاهش قیمت ماند
پایگاه خبری راد: قیمت‌های نفت در معاملات روز دوشنبه تحت تاثیر افزایش تولید روسیه و رشد فعالیت حفاری نفت آمریکا با کاهش روبرو شد.
نفت آمریکا برای سومین هفته سقوط کرد
پایگاه خبری راد: نفت روز جمعه در شرایطی که سرمایه‌گذاران انرژی نتایج احتمالی دیدار تولیدکنندگان بزرگ نفت در ماه جاری را در برابر نگرانی‌های مستمر نسبت به احتمال اختلال عرضه از سوی کشورهای ایران و ونزوئلا را مورد سنجش قرار دادند، کاهش قیمت یافت و افت هفتگی ملایمی را به ثبت رساند.
قیمت نفت سر به افزایش گذاشت
پایگاه خبری راد: قیمت نفت پس از کاهش در معاملات روز گذشته، تحت تاثیر انتظارات برای کاهش ذخایر نفت آمریکا، امروز سه‌شنبه افزایش پیدا کرد اما روند رشد بی‌وقفه تولید این کشور، افزایش قیمت‌ها را محدود نگه داشت.
قیمت نفت کاهش یافت
پایگاه خبری راد: قیمت نفت روز دوشنبه تحت تاثیر رکورد بالای تولید در آمریکا و انتظارات برای افزایش تولید اوپک برای دومین روز معامله متوالی کاهش یافت.
روند کاهش قیمت نفت توقف‌ناپذیر ماند/ثبت کاهش هفتگی برای نفت آمریکا
پایگاه خبری راد: نفت روز جمعه تحت تاثیر رشد تولید آمریکا و احتمال تولید بالاتر اوپک و متحدانش با کاهش قیمت بسته شد و نفت آمریکا در پایین‌ترین حد خود از آوریل به این طرف ایستاد.