10:07 | سه شنبه 17 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

بهره مندی

اپل‌واچ دکمه‌دار می‌شود
پایگاه خبری راد: گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که نسل آتی ساعت هوشمند اپل واچ به دکمه‌های ثابت فیزیکی مجهز خواهد شد تا کاربران بتوانند بدون لمس نمایگشر نیز با آن کار کنند.
بزرگ‌ترین بسته نجات تاریخ صندوق بین‌المللی پول تخصیص داده شد
پایگاه خبری راد: صندوق بین‌المللی پول به منظور کمک به اقتصاد نابسامان آرژانتین، بسته نجاتی به ارزش ۵۰ میلیارد دلار به این کشور تخصیص خواهد داد.
کاهش هزینه‌ها در کشاورزی؛ دستاورد ۵ ساله دولت تدبیر و امید
پایگاه خبری راد: بررسی آمارهای مربوط به شاخص قیمت تولیدکننده در سال‌های اخیر نشان می‌دهد که شاخص قیمت تولیدکننده یا هزینه‌های تولید در سال‌های بعد از روی کار آمدن دولت حسن روحانی کاهش چشمگیری خصوصا در حوزه‌های مربوط به بخش کشاورزی داشته است.
فروش اعتباری مدیران خودرو با سود مشارکت و اقساط بلند مدت
پایگاه خبری راد: ایجاد شرایط ویژه فروش اعتباری محصولات مدیران خودرو با سود مشارکت 16 درصدی و همچنین تخصیص وام می‌تواند فرصت مناسبی برای متقاضیان خرید خودرو و سرمایه گذاری همزمان باشد.
دردسرهای سفرهای آنلاینی در مازندران
پایگاه خبری راد: فضای تاکسی اینترنتی در ایران تنها طی یک سال اخیر دچار تحولات گسترده‌ای شده است؛ از مخالفت‌های ابتدایی با نخستین بازیگران این عرصه گرفته تا تمایل زیاد به راه‌اندازی کسب و کارهای مشابه حالا همه را در مقابل تعداد قابل توجه برندهای تاکسی اینترنتی در فضای حمل و نقل شهری قرار داده است.
رونمایی از جدیدترین خودروی کراس‌اور سیتروئن
پایگاه خبری راد: شرکت سیتروئن فرانسه از جدیدترین کراس اور C۵ ایرکراس خود در شهر پاریس رونمایی کرد.
لزوم استفاده از ابزارهای جدید و شبکه‌های اجتماعی برای تبلیغ ارزش‌ها
پایگاه خبری راد: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: شرایط و ابزارهای رسانه و تبلیغات ارزش‌ها تحول یافته است و باید از شیوه‌های جدید و با بهره‌مندی مناسب از شبکه‌های اجتماعی استفاده کنیم.
تکمیل فازهای پالایشگاه ستاره خلیج فارس در دستور کار
پایگاه خبری راد: یک عضو ناظر مجلس در هیات امنای صندوق توسعه ملی گفت که بر اساس مصوبه هیئت امنای صندوق توسعه ملی مقرر شد رقمی برای نهایی کردن و تکمیل فازهای پالایشگاه ستاره خلیج فارس پرداخت شود.
تلاش رهبران اتحادیه اروپا برای حفظ روابط اقتصادی خود با تهران
پایگاه خبری راد: رهبران اتحادیه اروپا توافق کردند با وجود خروج آمریکا از برجام، توافق هسته ای را زنده نگه دارند و روابط رو به گسترش اقتصادی خود با تهران را حفظ کنند.
نشست کارگروه «حمایت از تبلیغات کالا و خدمات داخلی» برگزار شد
پایگاه خبری راد: نخستین نشست کارگروه حمایت از «تبلیغات کالا و خدمات داخلی» با حضور نمایندگان نهادها و سازمان‌های فرهنگی، اقتصادی و صنعتی و فعالان صنف تبلیغات به میزبانی معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
خدمات در محل مشتری، حلقه طلایی زنجیره ارزش نگین خودرو
پایگاه خبری راد: شرکت نگین خودرو با هدف افزایش رضایتمندی مشتریان خود، خدمات سرویس در محل به مالکان را بیش از گذشته تقویت کرده است.
سامانه سهام عدالت از امروز دوباره در دسترس قرار می‌گیرد
پایگاه خبری راد: سامانه سهام عدالت که جهت بروزرسانی اطلاعات و اعمال اصلاحات و تغییرات نرم‌افزاری لازم، از ساعت ۲۴ روز ۲۸ اسفندماه ۱۳۹۶ موقتاً از دسترس خارج شده بود، از امروز (چهارشنبه،۱۵ فروردین ماه) دوباره در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد.
گام های توسعه ای ایران خودرو
پایگاه خبری راد: صنعت خودروسازی ایران در حالی وارد چهارمین دهه فعالیت خود پس از پیروزی انقلاب اسلامی می شود که فراز و فرودهای فراوانی را پشت سر گذاشته است.
ظرفیت‌های اقتصادی ۸ منطقه آزاد جدید
پایگاه خبری راد: موافقت با ایجاد هشت منطقه آزاد جدید در بانه، مهران، جاسک، بوشهر، قصر شیرین، اینچه برون، زابل و اردبیل هر یک با افزایش ظرفیت های تجاری و اقتصادی همراه خواهد بود.
ماموریت "۱۲ منطقه آزاد" در ارتباط با کشورهای همسایه
پایگاه خبری راد: علاوه بر تعیین ماموریت برای مناطق آزاد موجود نظیر ماکو، ارس، انزلی، چابهار و اروند در ارتباط با کشورهای همسایه، ماموریت‌های مختلفی نیز برای مناطق آزاد جدیدی نظیر اردبیل، اینچه‌برون، سیستان، بوشهر، مهران و بانه-مریوان که قرار بر ایجاد آن‌ها طی سال ۱۳۹۷ است، در نظر گرفته‌اند.