18:47 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

اندرویدی

اپلیکیشنی که با ارسال دستورات صوتی کار می‌کند
پایگاه خبری راد: گوگل یک اپلیکیشن اندرویدی جدید را برای کاربرانی که با مشکل ناتوانی‌های جسمی و حرکتی مواجهند، معرفی و منتشر کرده که به آنها اجازه می‌دهد با ارسال دستور صوتی گوشی هوشمند خود را مدیریت کنند.
ویندوز۱۰ رایانه و گوشی را متصل می‌کند
پایگاه خبری راد: مایکروسافت با انتشار نسخه به‌روزرسانی ویندوز ۱۰، به کاربران گوشی‌های اندرویدی اجازه می‌دهد با رایانه خود ارتباط نزدیک‌تر و بیش‌تری داشته باشند.
افزایش امنیت موبایل با یک اپلیکیشن اختصاصی
پایگاه خبری راد: اپلیکیشن جدیدی تحت‌عنوان NYC Secure برای کاربران نیویورکی منتشر شده تا بتوانند به وسیله آن، امنیت سایبری گوشی‌های آیفون و اندرویدی خود را افزایش دهند.
میزان استقبال از نسخه‌های مختلف اندروید اعلام شد
پایگاه خبری راد: گوگل به‌تازگی آماری را منتشر کرده که نشان‌دهنده میزان استقبال کاربران از نسخه‌های مختلف سیستم‌عامل اندروید است.
کدام گوشی نوکیا به اندروید پای مجهز می‌شود؟
پایگاه خبری راد: گفته می‌شود نوکیا ۷ پلاس نخستین گوشی هوشمند نوکیا خواهد بود که نسخه اندروید ۹.۰ موسوم به اندروید پای را دریافت می‌کند.
پای تبلیغات به واتس‌اپ هم باز می‌شود؟
پایگاه خبری راد:به‌نظر می‌رسد که اپلیکیشن پیام‌رسان واتس‌اپ قصد دارد از این پس تبلیغات را وارد پلت‌فرم iOS خود کند.
چگونه ردیابی موقعیت مکانی گوگل را خاموش کنیم؟
پایگاه خبری راد: در حالی که خدمات گوگل در بسیاری از موارد موجب سهولت فعالیت‌ها شده است، اما این موتور جست‌وجو اطلاعات زیادی درباره شما داشته و قابلیتی دارد که حتی پیش از این که از او بخواهید، می‌تواند مکان شما را ذخیره ‌کند.
کشف یک باگ جدید در مرورگر فایرفاکس
پایگاه خبری راد: یک پژوهشگر امنیتی باگ جدیدی در مرورگر فایرفاکس کشف کرده است که باعث از کار افتادن مرورگر و در بعضی اوقات باعث خرابی سیستم‌عامل می‌شود.
اندروید ۱۰ ساله شد
پایگاه خبری راد: ۱۰ سال پیش بود که سیستم عامل محبوب و پرطرفدار اندروید برای گوشی‌های همراه معرفی و عرضه شد و از آن زمان تاکنون نیز طرفداران بسیاری را به سوی خود جذب کرده است.
سفارش تولید آیفون ارزان‌قیمت افزایش یافت
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد پیش‌بینی فروش قابل ملاحظه آیفون ارزان‌قیمت و مقرون به‌صرفه موجب شده است که اپل میزان سفارش تولید آن را افزایش دهد.
آیفون ارزان‌قیمت بهتر می‌فروشد!
پایگاه خبری راد: تحلیلگران برآورد کرده‌اند آیفون ایکس آر به‌عنوان گوشی ارزان‌قیمت و مقرون به‌صرفه اپل، از دو پرچمدار دیگر فروش بسیار بالاتر و موفقیت‌آمیزتری خواهد داشت.
یکپارچه‌سازی دستیارصوتی گوگل با سرویس شناسایی موسیقی
پایگاه خبری راد: گوگل اعلام کرده است که با یکپارچه‌سازی دستیار صوتی خود با قابلیت تشخیص موسیقی Now Playing، سعی دارد شناسایی آهنگ‌های موردنظر کاربران را با سرعت و دقت بیش‌تری انجام دهد.
مایکروسافت به کاربران حق انتخاب می‌دهد
پایگاه خبری راد: مایکروسافت تحت‌تاثیر مخالفت سازمان‌های نظارتی، هشدار آخرین نسخه آزمایشی از سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ را که کاربران را از نصب سایر مرورگرهای اینترنتی منع می‌کرد، حذف کرده است.
نکاتی برای افزایش سرعت عملکرد گوشی‌های اندرویدی
پایگاه خبری راد: کاربران گوشی‌های هوشمند که این روزها از کاهش سرعت عملکرد موبایل‌های خود به شدت ناراضی هستند، این گزارش می‌تواند با پیشنهاد راهکارهای کاربردی در افزایش سرعت دستگاه‌های اندرویدی‌شان کمک کند.
رونمایی از سه آیفون جدید با قابلیت و قیمت‌های جدید
پایگاه خبری راد: اپل شب گذشته در رویدادی از سه مدل گوشی آیفون جدید مدل ۲۰۱۸ خود تحت‌عنوان آیفون ۱۰ اس، آیفون ۱۰ اس مکس و آیفون ایکس آر رونمایی کرد.