21:44 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

20 درصد

رشد قابل توجه تبرک در بازار سرمایه
نماد برتر- گزارش حسابرسی شده صورت های مالی دوره 12 ماهه منتهی به اسفند 98 «گروه کارخانجات صنعتی تبرک» نشان می دهد که با رشد 27 درصدی نسبت به سال 97، به ازای هر سهم 448 ریال سود محقق شده است.
شرکت جدید ۶ دانگ پروژه پل مدیریت را به شرکت غیر بورسی فروخت/ نحوه تسویه
نماد برتر- شرکت جدید بهساز کاشانه تهران از فروش ۶ دانگ پروژه پل مدیریت به شرکت غیر بورسی به مبلغ ۱۹۵ میلیارد تومان و نحوه تسویه خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی برای شنبه شد.
افزایش قیمت مصالح ساختمانی متعارف است
نماد برتر- سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در پاسخ به گزارش ایسنا درباره لزوم نظارت بر افزایش لجام گسیخته قیمت مصالح ساختمانی، میزان افزایش قیمت این کالا را متعارف دانست و افزایش لجام گسیخته قیمت سیمان را رد کرد.
زنجیره تامین فولاد با چه چالش‌هایی روبه رو هستند
نماد برتر- درحالی که زنجیره تامین فولاد با چالش های عمده ای روبه روست که به نظر برای سه نماد فولادی حاضر در بازار سهام میتواند سناریوی جدیدی طراحی کرد.
«بانک سامان» دست به سرمایه خود زد
نماد برتر- بانک سامان قصد دارد افزایش سرمایه 100 درصد را به مرحله عملیاتی برساند.
بازارهای جهانی چگونه بسته شدند
نماد برتر- امروز روند حرکتی در بازار سهام را میتوان در دو نیمه ترسیم کرد؛ در نیمه‌ای از آن بازیگر اصلی حقوقی‌ها خواهند بود و در نیمه‌ای دیگر حقیقی‌ها تابع رفتار حقوقی‌ها بازیگری می‌کنند.
ضربه فنی بازار مهر در زمین کرونا
نماد برتر- هرسال این روزها، در آستانه بازگشایی مدارس، فصل خرید لوازم التحریر، کیف، لباس مدرسه و ذوق زدگی دانش آموزان برای خریدهای مدرسه ای جدید بود، آنها گاهی حتی یک ماه زودتر وسایل خود را تهیه کرده و ماه پایانی تابستان را به ذوق استفاده قریب الوقوع از این وسایل می‌گذراندند.
تاثیر عرضه‌های اولیه شرکت‌های تابعه بر سهام«وغدیر»
نماد برتر- مدیر سرمایه‌گذاری و طرح‌های شرکت سرمایه‌گذاری غدیر از نهایی شدن مراحل پذیرش و عرضه 11 شرکت زیرمجموعه این هلدینگ خبر داد و گفت: شرکت توسعه سرمایه و صنعت غدیر(هلدینگ سیمان غدیر) به زودی در فرابورس عرضه خواهد شد.
خرید تضمینی 330 هزار تن گندم در استان مرکزی
نماد برتر- مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی گفت: 330 هزارتن گندم به صرت تضمینی در استان مرکزی خریداری شده و پیش بینی می شود تا پایان شهریور حداقل 350 هزار تن گندم خریداری شود.
بومی‌سازی دستگاه کلیدی برای توسعه زیرساخت اینترنت در کشور
نماد برتر- انتقال‌دهنده پرظرفیت از جمله دستگاه‌های کلیدی برای توسعه زیرساخت اینترنت است که محققان یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان موفق به بومی‌سازی این محصول شده‌اند.
سود ناچیز در حساب تجارتی‌ها
نماد برتر - در حالی که 3 سال اخیر «بانک تجارت» با ثبت زیان سنگین سپری شده بود اما؛ در سال 98 مجددا به دایره سوددهی بازگشت.
میزان صادرات نفت در سال 98
نماد برتر- براساس آمارهای اعلام شده توسط مقامات ارشد دولتی، میزان صادرات نفت ایران در سال 98 حدود یک سوم رقم پیش بینی شده توسط دولت در قانون بودجه پارسال بوده است و پیش بینی می شود اتفاق مشابهی در سال جاری هم رخ دهد.
«لابسا» و سود 1313 ریالی در سال 98
نماد برتر - در سال 98 سودآوری شرکت «آبسال» رشد قابل توجهی داشت و انتظار می رود در صورت بازگشت بازارها به حالت عادی، در سال جاری نیز شاهد چنین اتفاقی باشیم.
سود 224 تومانی در جیب سهامداران این داروئی
نماد برتر - سال 98 برای «دتماد» با رشد قابل قبول درآمدها و سودآوری به پایان رسید.
دریافت وام از صندوق بین المللی پول، فرصت یا آسیب؟
نماد برتر- یک کارشناس اقتصادی گفت: پرداخت این وام باید در چهارچوب قوانین مدنظر آمریکا انجام شود و باید گزارشهای مرتبی از اقتصاد ما به خزانه داری آمریکا انجام شود و این رویه خود اقتصاد را با مخاطره مواجه میکند.